• ostpaj

    pappa inlåst, någon mer?

    Happymama skrev 2016-04-21 19:41:11 följande:

    Tänker inte göra så mot min son. Han förtjänar att ha sin pappa i sitt liv.


    Ja, för han är ju så jävla närvarande nu.
  • ostpaj
    Happymama skrev 2016-04-24 13:49:41 följande:
    Haha asså hur orkar ni folk vara så jävla negativa och trycka ner andra? Mår ni bra av det? Han är inte närvarande på utsidan nej men vet du hur ofta vi hälsar på honom eller? Nej du vet inte ett piss. Så sköt ditt istället :)

    Ni får besöka några timmar på helgerna? Ooh, vilken bra pappa. Där kan han ju ta några skrikiga nätter så du får vila, gå ut med honom i parken, vara med vid hans första steg, ta några dagar av inskolninen på dagis, lära vad som är rätt och fel (när han själv inte ens verkar veta), uppfostra och göra sånt som pappor gör. Åh, nej, vänta. Justja....
  • ostpaj
    Lia4 skrev 2016-04-25 09:50:07 följande:
    Men vad är det med folk? Tycker du att du tillför ts någonting med detta inlägg. Vi har ingen aning om vad ts man har gjort. Vi har ingen aning om hur han mår nu och hur mycket han ångrar sig och önskar att han fick vara i sin sons och ts liv. Det finns oändligt många pappor som INTE sitter inne men som ändå inte gör någonting för att tillföra någonting positivt för sina barn eller i hemmet. Jättebra att du är helt perfekt och gjort så bra val i livet. Synd bara att du känner att du måste trycka ner någon som redan har det tufft. Så sorgligt och trist.

    Tycker snövits inlägg, (första) säger allt.
  • ostpaj

    Okej, vänd på det; att jag vet vad jag talar om. Men har man bestämt sig för en sak så har man. Grattis och lycka till. Det kommer att gå bra. Jättebra.

  • ostpaj
    Happymama skrev 2016-04-25 20:04:16 följande:
    Haha sarkasmen skriker ganska högt! Jag hör av mig om ca 2 år och berättar hur bra det faktiskt har gått ;)

    Javisst. Inte mina 2 år du kastar bort. Lycka till!
Svar på tråden pappa inlåst, någon mer?