• Anonym (sanna)

    nära nära med kvinna

    Första gången jag har en kvinna i mitt över 40åriga liv, för henne likaså. Allt är bara så härligt o fantastiskt. Hade aldrig trott detta o att jag skulle falla för en av samma kön. Frågan - har aldrig kännt sådan här ömhet o närhet med en man, o velat vara nära hela tiden konstant. Behöver inte genast bli sex men bara ligga nära, kramas, hålla om varann, röra vid brösten - det tar aldrig slut liksom, vi kan inte sluta visa ömhet o närhet, känns som jag skulle kunna vara fast i henne 24 h- haha, låter löjligt. Pga omständigheterna kan vi sova ihop endast ett par ggr i månaden men ses ju ofta iaf. Ofta vaknar vi samtidigt då vi sover på skilda håll bara av saknaden av den andra intill. Är det här normalt? har aldrig upplevt detta med en man. Känns som man var typ 15....

  • Svar på tråden nära nära med kvinna
  • Carambolan

    Låter som helt normal nyförälskelse, oavsett om det är en kvinna eller man :)

  • Anonym (Dyke)

    Kanske har du eg alltid varit flata... så äntligen får du uppleva hur det känns när det är på riktigt!

  • Anonym (hetero)

    Ja, det är mycket vanligt att kvinnor kommer ut ur garderoben när de är kring 40.
    Var och varannan kvinna är i själva verket lite smygbi och när de väl testat med en annan kvinna är de fast för gott.

  • Anonym (sanna)

    Jag vill typ bara skrika ut åt alla hur härligt dethär känns men vi måste ju tvärtom vara väldigt tysta om saken. Det kan kännas lite jobbigt ibland då man helst vill peta på varandra i stan /på restaurang osv. Beställde just en weekendresa till Göteborg om några veckor så det känns härligt iom att ingen känner oss där.

  • Anonym (sanna)

    Jag vill typ bara skrika ut åt alla hur härligt dethär känns men vi måste ju tvärtom vara väldigt tysta om saken. Det kan kännas lite jobbigt ibland då man helst vill peta på varandra i stan /på restaurang osv. Beställde just en weekendresa till Göteborg om några veckor så det känns härligt iom att ingen känner oss där.

  • Anonym (sanna)

    Tyvärr det är aningen invecklat. Jag bor ännu med en man (o barn), fast vi är på väg att separera. 

  • Anonym (asful)
    Anonym (sanna) skrev 2016-05-02 18:47:25 följande:

    Tyvärr det är aningen invecklat. Jag bor ännu med en man (o barn), fast vi är på väg att separera. 


    Ni är otrogna? Skäms!
  • Anonym (BN)
    Anonym (sanna) skrev 2016-05-02 18:47:25 följande:

    Tyvärr det är aningen invecklat. Jag bor ännu med en man (o barn), fast vi är på väg att separera. 


    Hur har det gått?
Svar på tråden nära nära med kvinna