• Anonym (gb)

    Hur kan man ta reda på...

    vad en annan person känner för en utan att fråga rakt ut? 


    Visst det är det absolut bästa sättet men finns det nåt annat man kan gå efter eller nåt man kan säga och på den vägen få reda på det? 

    Frågar för jag träffar en kille då och då och jag har lite svårt att förstå mig på honom ibland. 

  • Svar på tråden Hur kan man ta reda på...
  • Anonym (gb)
    Anonym (kär) skrev 2016-05-06 09:39:17 följande:

    de beror väl på hur ofta ni träffas o hur länge ni umgåtts ? en månad 2 månader 3 år ?? efter ett år kanske man borde ha koll på vad den ena känner för den andre genom att prata med varandra 


    Träffas inte så ofta. Det varierar från 2 ggr/mån till 1-2 mån emellan. Lärde känna varandra för snart 2 år sen. I början sa han att han inte var ute efter ett förhållande och jag var med på noterna. Men nu känns det ibland som att han trots allt kanske bryr sig mer. Svårt att förklara men han beter sig olika mot mig nästan var gång när vi ses. 
  • Anonym (gb)
    S c h n a skrev 2016-05-06 10:24:36 följande:

    Jag skulle tro att dubbla signaler beror på ambivalenta känslor, om några känslor öht.


    Ja, så kan det ju vara.
  • Anonym (gb)
    Anonym (K) skrev 2016-05-06 19:26:05 följande:

    Vad gör ni när ni träffas, har ni sex?


    Ja, sex. Sen blir det oftast också kaffe eller nåt att äta. Sen kan vi sitta och kolla på film med. Sovit tillsammans ett antal ggr, men de sista gångerna så har det inte blivit så pga olika skäl.

    Skäms heller inte för mig om vi ses ute. Utan då kommer han fram och pratar.
  • Anonym (gb)
    Anonym (1) skrev 2016-05-06 19:34:48 följande:

     säg bara att "det gått så här lång tid, vad vill du? "

    du behöver också veta vad DU vill, innan du frågar. Är du beredd fortsätta likadant om han inte kan säga mer än han sagt innan? 


    Ena stunden så känner jag bara att strunta i alltihop och andra stunden så vill jag inte släppa honom helt. Är väl lite rädd att ev missa något som kanske hade funnits där?

    Som det är nu när vi ses så är man glad när man är där. Likaså när vi ses ute. Efteråt får man en liten dipp neråt då för att man blir osäker. Både på honom och även på mig själv.
  • Anonym (gb)
    Gung Ho skrev 2016-05-06 21:00:53 följande:

    Kan man inte tala om det är det väl ett tydligt tecken på att det inte verkar vara ngt att satsa på..


    Med andra ord så kanske jag själv inte är så mycket att satsa på heller.
Svar på tråden Hur kan man ta reda på...