• ShaBesta

    Någon som vill gå ner i vikt tillsammans med mig? Under sommaren?

    Jag vill gå ner 15 kg har lyckats och gå ner cirka 7 kg. Men känns de jobbigt och bara träna och jag vill ha en tränings kompis som oxå vill gå ner i vikt och vi kan peppa varandra?! Och hjälpa varandra och lyckas. Om de inte finns någon Så vore jag tacksam för lite råd om vad eller hur jag ska träna och äta för att lyckas..?? ????????????

  • Svar på tråden Någon som vill gå ner i vikt tillsammans med mig? Under sommaren?
  • Anonym999

    För 3 år sen la jag om min kost helt och lyckades gå ner 25 kg på 5 månader utan att träna och utan att svälta mig. Se till att inte äta vit pasta, vitt ris och vitt bröd. Jag åt nästan inga mejeriprodukter. Inga e-nummer, socker, kött eller fågel heller. Mycket grönsaker och frukt, fisk och skaldjur.

  • Starka

    Rekommenderar verkligen 5:2 enkelt smidigt och så lätt att hålla. Har gått ner 26 kilo på ca 6 mån utan att det har känts som jag har "bantat"

    Min läkare berättade att många stora sjukhus har just nu en inofficiell testning av 5:2 och dim ser fantastiska resultat både på överviktiga och normalviktiga vad gäller blodtryck, kolesterolvärde och vikt

Svar på tråden Någon som vill gå ner i vikt tillsammans med mig? Under sommaren?