• Mammatilljesperochkevin06

    vi som har BF i feb 2017

    Halloj har tidigare startat en tråd om BF i dec men fick tyvärr MF men nu är jag på banan igen å plussade idag glad som fan är man och är i vecka 4 så skriv så mycket ni bara kan

  • Svar på tråden vi som har BF i feb 2017
  • FlyffyUnicorn

    Efter väldigt många tester (fler än vad som finns på bilden) vågar jag nu tro på att jag äntligen är gravid! Har varit med om två missfall och ett utomkvedshavandeskap förra året så nu hoppas jag innerligt att det går hela vägen! :) 



    BF 3 Feb 2017


  • emm84
    FlyffyUnicorn skrev 2016-05-28 21:02:40 följande:

    Efter väldigt många tester (fler än vad som finns på bilden) vågar jag nu tro på att jag äntligen är gravid! Har varit med om två missfall och ett utomkvedshavandeskap förra året så nu hoppas jag innerligt att det går hela vägen! :) 



    BF 3 Feb 2017


    Grattis :)
  • moahagstrom
    emm84 skrev 2016-05-27 22:42:32 följande:

    Tror jag fixat till en hemlig grupp på Facebook nu, om ni skickar ert namn till mej på PM så lägger jag till er som vän så jag kan lägga till er gruppen :)


    Jag har skickat meddelande till dig, tror jag! :)
  • Sara08

    Hej! 27år är jag och väntar andra barnet 170206! Går gärna med i fb gruppen. Skickar PM

  • Otit

    Hej!! Är 23 år och bor i Örebro. Plussade svagt i fredags den 3:e juni. Tog sedan ett digitalt i lördags som visade gravid 1-2. Det är första barnet och vi har försökt i nio månader så är väldigt glad och tacksam. Är dock väldigt orolig hela tiden. Är väldigt rädd för missfall. Ska på inskrivning hos bm imorgon, hoppas på att få bli lite lugnad då!

  • Mammaxflera

    Verkar dock vara rätt tyst här i tråden, men lyckan sprudlar iallafall inom mig och sambon!

    När är du beräknad?


    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-06-20 22:03:32 följande:

    Välkommen:)


  • MalinEk89 Uppsala län

    Hej! Jag plussade den 29/5 och är nu i v. 9 ???? vi är såå glada, de är vårt första barn och vi har försökt i över 1 år så de känns overkligt.. Jag hoppas verkligen att det går hela vägen.

    Jag går gärna med i fb gruppen ????

  • MalinEk89 Uppsala län

    Hej! Jag plussade den 29/5 och är nu i v. 9 ???? vi är såå glada, de är vårt första barn och vi har försökt i över 1 år så de känns overkligt.. Jag hoppas verkligen att det går hela vägen.

    Jag går gärna med i fb gruppen ????

  • hurtänktedunu
    MalinEk89 Uppsala län skrev 2016-06-26 13:02:26 följande:

    Hej! Jag plussade den 29/5 och är nu i v. 9 ???? vi är såå glada, de är vårt första barn och vi har försökt i över 1 år så de känns overkligt.. Jag hoppas verkligen att det går hela vägen.

    Jag går gärna med i fb gruppen ????


    Skriv meddelande till mig så lägger jag till dig
  • emm84

    Hej :)
    Ville bara säga att idag 30/6 stänger vi den slutna och hemliga gruppen Februaribebisar på Facebook för intag. Det gör vi för att gruppen inte ska bli för stor och vara mer personlig för oss som finns där :) Vill du gå med så skicka ett meddelande med ditt namn så blir du tillagd :)

Svar på tråden vi som har BF i feb 2017