• Anonym (Hehe)

    Är er man / sambo / kille en 10-poäng:are utseendemässigt?

    Nu menar jag rent objektivt, att ni älskar honom gör ju honom säkert till en 10:a rent emotionellt.

  • Svar på tråden Är er man / sambo / kille en 10-poäng:are utseendemässigt?
  • Anonym (Nopp)

    Nej absolut inte, han har precis ett sånt utseende som jag egentligen hatar. Men eftersom jag älskar honom så blir han fin, jag ser ingen annan man.

  • Anonym (10:a)

    Jag tycker min pojkvän är en 10:a. Över 2 meter, tränar några gånger i veckan, arbetade som brandman när vi träffades men pluggar nu till ambulansvårade, starka vackra ansiktsdrag osv :). Jag däremot är väl mellan 8-9 när jag lagt tid på min kropp med träning och småfix. Men just nu är jag en 5-6 medan han fortfarande är kvar på sin 10:a. Men de är våra personligheter som gör att kärleken mellan oss är så stark. Hade både han och jag enbart gått på utseende skulle inte de hålla länge även om de var utseendet som väckte intresse från både honom och mig :)

  • Anonym (vilkenpajas)
    Anton Chigurh skrev 2016-05-28 12:03:07 följande:
    I alla fall den mest vältränade.....

    Och dessutom, kan du knappast påstå att jag har fel här.chzygrinStörsta. Inte störta. Du kan väl skärpa till dig lite om du skall försöka med dina patetiska påhopp.

    Kram //Antondance.gif
    DIN JÄVLA IDIOT HÅLL KÄFTEN OCH FÖRSVINN DU ÄR SÅ PATETISK SÅ DET FINNS INTE MED ALLA DINA PAJAS INLÄGG 
  • M i s s
    Anonym (Blä) skrev 2016-05-28 07:49:08 följande:
    Okej för enligt mig är han nog inte en 10 då jag inte finner thai män snygga alls.
    Smaken är olika. Tur är väl det.
  • M i s s
    Anonym (vilkenpajas) skrev 2016-05-28 13:40:18 följande:
    DIN JÄVLA IDIOT HÅLL KÄFTEN OCH FÖRSVINN DU ÄR SÅ PATETISK SÅ DET FINNS INTE MED ALLA DINA PAJAS INLÄGG 
    Det är nog du som framstår som en pajas..
  • Aikido
    Anonym (vilkenpajas) skrev 2016-05-28 13:40:18 följande:
    DIN JÄVLA IDIOT HÅLL KÄFTEN OCH FÖRSVINN DU ÄR SÅ PATETISK SÅ DET FINNS INTE MED ALLA DINA PAJAS INLÄGG 

    Caps lock (från engelskan, där caps är en förkortning av capitals, "stora bokstäver"), skiftlås (av svenska datatermgruppen rekommenderad term[1]) eller versallås, är en tangent på de flesta tangentbord. Den är placerad över skift- och under tab-tangenten. Caps lock används för att, om den är aktiverad, byta skiftläge permanent, till skillnad från skifttangenten som enbart byter skiftläge medan den är nedtryckt. Oftast innebär detta att bokstäver blir versala istället för gemena (skiftlås och skift kombinerat ger ofta gemen bokstav).


    Ibland skiljer man mellan versallås[2] och skiftlås[3] (engelska: caps lock respektive shift lock), där den förra funktionen (som vanligen används med datorers tangentbord) påverkar bokstavtangenter, men inte övriga tecken. På mekaniska skrivmaskiner utgjorde skiftlås en mekanisk låsning av skifttangenten i nedtryck läge, och därmed av skrivmaskinens vals i upphöjt läge så att typernas övre tecken (versaler och specialtecken) nådde valsen istället för de nedre tecknen (gemener, siffror och andra specialtecken). Moderna datortangentbord saknar "shift lock"-tangent, och därför används idag det svenska begreppet skiftlås i många sammanhang som synonym till caps lock, bland annat av Svenska datatermgruppen[1]. På en del terminaler och i X Window System kan man välja vilkendera av funktionerna som önskas.


    Källor
    ^ [a b] Svenska datatermgruppen, Ordlista, version 27, 10 maj 2007, hämtad 30 december 2011 ^ versallåsComputer Swedens språkwebb, hämtad 27 december 2011 ^ skiftlåsComputer Swedens språkwebb, hämtad 27 december 2011
  • Anonym (Nöjd)
    Anton Chigurh skrev 2016-05-28 11:00:40 följande:

    1 (EN) meter.

    Definitionen på en meter är den sträcka som ljuset tillryggalägger i absolut vakuum under tiden  1 / 299 792 458 sekund. En meter blir inte längre bara för att du tycker det verkar lite väl kort.

    En 10-gradig skala...går till 10 (tio), oavsett vad du tycker.

    Till 10.

    Inte 11. Inte 12. Inte 100.....

    Till 10.

    Hur svårt kan det va.

    Kram för helvete. //Anton 


    Hahahahaha...
  • Anonym (Nöjd)
    Aikido skrev 2016-05-28 18:57:37 följande:

    Caps lock (från engelskan, där caps är en förkortning av capitals, "stora bokstäver"), skiftlås (av svenska datatermgruppen rekommenderad term[1]) eller versallås, är en tangent på de flesta tangentbord. Den är placerad över skift- och under tab-tangenten. Caps lock används för att, om den är aktiverad, byta skiftläge permanent, till skillnad från skifttangenten som enbart byter skiftläge medan den är nedtryckt. Oftast innebär detta att bokstäver blir versala istället för gemena (skiftlås och skift kombinerat ger ofta gemen bokstav).

    Ibland skiljer man mellan versallås[2] och skiftlås[3] (engelska: caps lock respektive shift lock), där den förra funktionen (som vanligen används med datorers tangentbord) påverkar bokstavtangenter, men inte övriga tecken. På mekaniska skrivmaskiner utgjorde skiftlås en mekanisk låsning av skifttangenten i nedtryck läge, och därmed av skrivmaskinens vals i upphöjt läge så att typernas övre tecken (versaler och specialtecken) nådde valsen istället för de nedre tecknen (gemener, siffror och andra specialtecken). Moderna datortangentbord saknar "shift lock"-tangent, och därför används idag det svenska begreppet skiftlås i många sammanhang som synonym till caps lock, bland annat av Svenska datatermgruppen[1]. På en del terminaler och i X Window System kan man välja vilkendera av funktionerna som önskas.

    Källor


    ^ [a b] Svenska datatermgruppen, Ordlista, version 27, 10 maj 2007, hämtad 30 december 2011 ^ versallås på Computer Swedens språkwebb, hämtad 27 december 2011 ^ skiftlås på Computer Swedens språkwebb, hämtad 27 december 2011
    HAHAHAHAHA!!!
  • MissHelene
    Anonym (Blä) skrev 2016-05-28 07:49:08 följande:
    Okej för enligt mig är han nog inte en 10 då jag inte finner thai män snygga alls.
    Ja du ser, då går jag förmodligen inte igång på ditt val av attraktiv^^ tur alla har sin smak :)
  • Anonym (Jepp)

    Kropp 10, stil 10, ansikte och drag 8 kanske. Tror att de allra flesta andra skulle sätta en total på 8-9 också.

  • Anonym (Nädå)

    Om man rent logiskt tänker att en helt genomsnittlig medelsnygg man är en femma på en tiogradig skala så är nog min man en sexa. Jag tycker dock i sådana här sammanhang att folk inte verkar tänka på att en femma är medel - det är ju nästan aldrig någon som har en medelsnygg man (en femma) så då framstår man som taskig som bara ger sin man en sexa.

  • Anonym (1)

    Nä, fysiskt tänder jag inte på honom alls och vi kände varandra några år innan vi blev tillsammans och då tyckte jag han inte var det minsta snygg, men hans insida gör honom vacker på alla sätt och vis.

  • Jill 79

    Han var en 9-10 när vi blev ihop. Idag kanske en 7-8. Själv är jag en solid femma, i bästa fall;)

  • Anonym (Jodå)

    Min man var definitivt en 10:a när vi träffades vilket var ganska jobbigt ibland. 190 cm lång och mycket manligt, vackra drag i ansiktet. Kvinnor, tjejer och damer raggade öppet på honom även om jag var med. Idag har han passerat 40 men är fortfarande skitsnygg och även unga tjejer flirtar med honom. Konstigt nog så är han fortfarande kär i mig och visar mig alltid uppmärksamhet när vi är ute. Håller gärna armen om mig eller handen och pussar mig ofta. Håller upp dörrar mm. Brukar tänka att det är tur att den jäkeln inte fattar hur snygg han är. Hade varit sjukt jobbigt om han besvarade inviter från tjejerna vilket han aldrig gör.

Svar på tråden Är er man / sambo / kille en 10-poäng:are utseendemässigt?