• Anonym (ungman)

    liten kuk

    finns det något liv för en kille med liten kuk? plus att jag är oskuld. de flesta tjejer skrattar och äcklas av mig. känner mig så smutsig att jag vill bara avsluta mitt liv.

  • Svar på tråden liten kuk
  • Anonym (ungman)

    det är bara att konstatera att jag är en jävla loser och att ingen tjej vill ha med en att göra tyvärr. fy fan varför fortsätter jag att leva ens?

  • Anonym (Mini)
    Anonym (ungman) skrev 2016-05-29 14:08:43 följande:

    det är bara att konstatera att jag är en jävla loser och att ingen tjej vill ha med en att göra tyvärr. fy fan varför fortsätter jag att leva ens?


    Och som vanligt så bemöter du inte inlägg som skrivs i din tråd.
  • Anonym (Skärp dig)
    Anonym (ungman) skrev 2016-05-29 14:08:43 följande:

    det är bara att konstatera att jag är en jävla loser och att ingen tjej vill ha med en att göra tyvärr. fy fan varför fortsätter jag att leva ens?


    Sluta bryta ner dig själv! Du sägs ha 14 cm, medelkuk! Varken stor elr liten. Förmodligen det de flesta tjejer föredrar även om det låter/känns litet för dig. Ett tips är att stimulera G-punkten. Och det behöver man ingen stor kuk för de kan jag lova.
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Mini) skrev 2016-05-29 10:56:55 följande:

    Han har fått frågan 300 ggr och aldrig svarat på hur tjejerna kan veta hans storlek. Kommer jag ihåg rätt skrev han dessutom att storleken var 14 cm. Han har en fix idé som han vägrar släppa och är helt oemottaglig för tips, råd, frågor etc.


    14 kom igen? Trodde han hade 3 cm med stånd.,,, herregud!!!
  • vargveum
    Anonym (Eh) skrev 2016-05-29 21:29:38 följande:

    14 kom igen? Trodde han hade 3 cm med stånd.,,, herregud!!!


    Han är ett troll, bara ovanligt konstigt sådant
  • Anonym (1)
    Anonym (ungman) skrev 2016-05-29 14:08:43 följande:

    det är bara att konstatera att jag är en jävla loser och att ingen tjej vill ha med en att göra tyvärr. fy fan varför fortsätter jag att leva ens?


    och det kan inte ha något alls med något annat att göra än kukstorlek? 
    du fattar väl att ingen tjej vill vara med dig om du SER DIG SOM EN JÄVLA LOSER! 
  • Anonym (ungman)
    Anonym (1) skrev 2016-05-29 21:53:48 följande:
    och det kan inte ha något alls med något annat att göra än kukstorlek? 
    du fattar väl att ingen tjej vill vara med dig om du SER DIG SOM EN JÄVLA LOSER! 
    jag avsluta fan mitt liv snart. känner mig så äcklad av att alla tjejer skrattar och äcklas av mig. är totalt värdelös
  • Smastor

    Ja, vad ska man svara? Köp en sportbil och kör ihjäl dig, roligt och farligt.. Plus att du får mängder av heta brudar på köpet..

    Fick installera extralås i min första sportbil för brudarna var som zombies efter mig :D

  • Anonym (Ögöggörl)
    Anonym (ungman) skrev 2016-05-29 21:57:43 följande:

    jag avsluta fan mitt liv snart. känner mig så äcklad av att alla tjejer skrattar och äcklas av mig. är totalt värdelös


    Ja vi märker väl när dina trådar upphör.
  • Anonym (linn)
    Anonym (Eh) skrev 2016-05-29 21:29:38 följande:

    14 kom igen? Trodde han hade 3 cm med stånd.,,, herregud!!!


    14 cm Måste väl va omkretsen han menar eller haha
  • Anonym (P)

    Det här med kukstorlek verkar vara jobbigt för endel killar, men jag kan inte förstå det. För helt ärligt har ni killar skapat problemet själva. Det sitter i ert huvud. För jag har bara hört en enda tjej som sagt att hon inte kan tänka sig en kille under 18cm. Resten har jag aldrig ens hört bryr sig om storlek, speciellt om man träffat någon man tycker om. Jag skulle säga att min sambo har 14-15cm också. Har såklart aldrig mätt och inte han Heller, för ingen av oss bryr sig. Det spelar liksom ingen roll. Du måste komma till den insikten också. Ska tillägga att sambon är långt ifrån den största jag varit med. Men stora gör enbart ont, och när man älskar en person spelar storleken absolut ingen som helst roll. Tjejer som säger annorlunda har inte mognat och växt upp än.

  • Hama3

    har ingen stor kuk själv, men aldrig att nån kvinna skrattat ´åt den.
    Det är bara nåt som verkar centralt för tonåringar. När man varit med ett tag, inser man hur lite det betyder egentligen.. ömhet, smekningar, kanske lite slick är viktigare.

Svar på tråden liten kuk