Inlägg från: Daniel12 |Visa alla inlägg
  • Daniel12

    Låt Sverige gå under!

    Det kan konstateras att det inte spelar någon roll hur mycket vi Sverigevänner försöker informera folk, hur vi försöker varna för vad som kommer att ske om folkutbytet och islamiseringen tillåts fortgå i nuvarande takt. Det spelar ingen roll att vi hänvisar till fakta, med länkar till klipp och nyhetssidor/ faktasidor m.m. De kanske läser och ser det som länkas till, men de förnekar vad de har hört eller sett. Dessa människor som älskar mångkulturen och helst vill se att svenskarna utrotas, som tackar ja till islamisering och kvinnoförtryck och som gapar rasist närhelst man  vågar kritisera islam eller integrationspolitiken det allra minsta, har blivit grundlurade och de lever så djupt i sin livslögn att inte ens elchockterapi skulle kunna väcka dem ur deras dvala. De har ingen nationalitetskänsla, inga nostalgiska känslor för hur Sverige var och såg ut förr, som t.ex. under 50-60-70-talet, då vi levde i ett mycket tryggare land (kan knappt ens jämföras med idag). Då sågs Sverige som ett föredöme i många aspekter, idag varnar man för Sverige, och hur det kan gå om man under lång tid har en allt för liberal flyktingpolitik. Ett norskt TV-team som besökte en svensk förort och blev påhoppade av ett gäng som inte ansåg att de skulle få vara där. De blev chockade när de såg vad Sverige förvandlats till. Tillochmed Donald Trump ser Sverige som ett skräckexempel, och många andra europeiska länder.

    Därför har jag kommit till slutsatsen att det är lika bra att låta Sverige gå under. Låt mångkultur- och islamälskarna få som de vill. Låt dem få det utopiska blandsamhälle där alla förväntas leva i harmoni med varandra de så starkt önskar se. Det är fel av oss att ifrågasätta, att kritisera och att ens finnas till.

    Därför ska jag själv också flytta till Finland, där man har en mycket mer restriktiv politik, sen ska jag sitta och skratta när Sverige går under med landsförrädarna i spetsen. Det finns ingen som helst anledning att sörja eller oroa sig över ett folk som själva väljer sin undergång. 80& av Svenskarna vill inte ha något eget land, någon nationalitetskänsla eller något som kan kallas svenskt.Låt dem då få det de önskar. Vi andra som tänker på våra barn och deras framtid och som värnar om demokrati, yttrandefrihet och trygghet, bör fly Sverige medans tid är.

    Skeppet har redan sjunkit till hälften, och fler och fler läckor uppstår hela tiden. Låt Sverige sjunka till botten, likt Titanic.

  • Svar på tråden Låt Sverige gå under!
  • Daniel12
    sisak skrev 2016-05-29 07:40:20 följande:

    Håller med TS, dock så funderar vår familj samt goda vänners familjer att flytta till Kanada då språket är ett problem för oss i Finland.
    Att komma till ett land och utnyttja urbefolkningen och att dessutom kräva särrättigheter och separatism kallades förr för Kolonalism, idagför mångfald.
    Ett nackskott på alla människor som röstade på sittande regering vid förra valet och som har häcklat Sverigedemokraterna i sociala medier i flera år nu. Skäms dessa personer inte idag? Jag tror dessvärre inte att de vaknar upp förrän det drabbar de själva personligen möjligtvis. De lever i sin idyll och lurar sig själva hur mysigt det är med multikulti. En tjej som häcklade mig på fb har idag bett om ursäkt och konstaterat att jag hela tiden haft rätt. Hon och hennes familj ska rösta SD vid nästa val. Hon skyllde på att hon hatade SD då bara för att det var det alla andra gjorde typ och därför trodde hon att det var det rätta. Nu har hon och hennes familj dessutom fått flytta från en Stockholmsförort och in till Stockholms innerstad pga hur otryggt det blivit i förorterna. De vågade inte bo kvar pga allt kaos, allt slagsmål, bilar som brann, stenar som kastades, misshandel, gruppvåldtäkter, vandalisering, polishatet, svenskhatet mm. Ska poletten inte ramla ner hos pk folket förrän det drabbar de själva personligen? Lätt att sitta i sin idyll och vara positiv till mångfald men snart finns det ingen idyll kvar alls i detta land och då är det försent.


    Poletten kommer dessvärre inte att trilla ned eftersom det är detta samhälle de vill ha. Det blir lite klagan och motstånd i början hos de som bor i de finare områdena som får en flyktingförläggning på sin ort, men som du förstår måste även de anpassa sig eftersom det är detta de har röstat fram.

    Och de svenskar som har vett och förstånd nog att rösta emot detta nöjer sig tyvärr oftast med att klaga på olika internetforum och diskutera sinsemellan, det finns ingen sammanhållning mellan svenskar längre, vi är fega, undfallande och konflikträdda och vi är vana vid att staten tar hand om oss och alltid "vet bäst".De flesta svenskar tänker främst på att rädda sin egen röv och sin egen plånbok, och därmed blir det som det blir. Var och en sköter sitt och skiter i hur det går för andra, "bara jag/vår familj har mitt/vårt på det torra".

    Med en sådan mentalitet förtjänar vi inte bättre än att utrotas.

  • Daniel12
    nokitus skrev 2016-05-29 07:28:42 följande:

    Nej. Kom inte hit! Vi vill inte ha hit folk som du.


    Jag är halvfinne (min mor är född och uppväxt i Rovaniemi) och kan därmed en hel del finska, så det blir nog inga problem. Väldigt anpassningsbar är jag också ;)

  • Daniel12
    Carambolan skrev 2016-05-29 07:04:13 följande:

    Jag tror att klimathotet eller antibiotikaresistensen är mer akuta undergångsproblem faktiskt.


    Ja, och även detta är något som till sist ingen kommer undan.

  • Daniel12
    KillBill skrev 2016-05-29 10:34:30 följande:
    Märkligt att ett barn till en invandrare är så kritisk till invandring. Var glad för vad Sverige har gjort för dig och din mor i stället! Kan du inte finna glädje i detta så är det en bra idé att du flyttar till Finland.
    Finland ligger som du förstår mycket närmare oss kulturellt och värderingsmässigt än vad t.ex. Syrien Och Iran gör.


  • Daniel12
    ROFL skrev 2016-05-29 11:08:44 följande:

    Alltså. Du fattar ingenting. Enligt ditt synsätt så ska du inte vara välkommen någon annanstans.

    du kan inte välja att flytta bara för att det vore bättre i ditt tycke.


    Människor som inte värnar om sitt land och sitt folks överlevnad ska inte, med sina synsätt,, heller vara välkomna någonstans..

  • Daniel12
    KillBill skrev 2016-05-29 11:36:41 följande:
    De människor från exempelvis Syrien som söker asyl i Sverige är som du förstår flyktingar vilket inte de människor från Finland som (efter andra världskriget) har flyttat till Sverige är.
    Istället för att fly kan de se till att försöka skapa fred och välstånd i sina egna hemländer. En diktator är ingenting utan alla de som följer honom, det har vi lärt oss av exemplet med Hitler. Om de alla slutar lyda diktatorn, får han ingen makt och då kan de börja reformarbetet. Varför tänker de inte så långt? Varför sträcker sig deras tankevärld bara till "Komma till Sverige, ha det bra, inte behöva arbeta"?

Svar på tråden Låt Sverige gå under!