Inlägg från: Efraim Barkbit |Visa alla inlägg
  • Efraim Barkbit

    Ärligt killar skullens vilja ligga med en plus size tjej?

    Mer än gärna!

  • Efraim Barkbit
    riboflavin skrev 2016-06-13 08:51:28 följande:

    Ärligt talat så räknas jag tydligen själv som "plus size" enligt en hel del modekedjor, nu inbillar jag mig inte alls att jag är tjock, men enligt BMI-skalan är jag "överviktig" och mitt midjemått tangerar eller överstiger det som anses hälsosamt för kvinnor. Har aldrig hänt att någon kille tackat nej, jag får ofta komplimanger och inviter, så man behöver inte alls vara smal, slank eller mager för att vara attraktiv. Se bara på Kim Kardashian


  • Efraim Barkbit

    Få saker är ju så vackert som riktigt breda höfter och gärna en väl tilltagen rumpa!

  • Efraim Barkbit
    Anonym (Teodor Brasved.) skrev 2016-06-14 13:28:51 följande:

    Googlade på plus size model. Verkar spänna över ett ganska brett område. Nå. Jag har inget emot att det finns lite kurvor, men där går gränsen. Jag ser inte ner överviktiga tjejer som människor. Känner flera stycken och de är underbara som personer. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig att ha någon av dem som sexpartner. Helt enkelt för att jag inte attraheras av överviktiga tjejer. Jag vet att jag är väldigt ytlig nu och några kommer att känna sig sårade, men sådan är jag och det måste jag självklart stå för.


    Jag kan känna igen mig i det du säger - fast tvärtom. Har haft mulligt och breda höfter som norm för attraktion. Först ganska nyligen har min hang up med aversion mot smala släppt. Vet att jag varit ytlig och bara dejtat rundare kvinnor men nu tror jag det har släppt då jag är öppen för olika former så länge kemin finns.
  • Efraim Barkbit
    damboo skrev 2016-06-22 09:58:55 följande:

    Skulle definitivt kunna tänka mig ha sex med en bbw eller större tjej, för har även gjort det några gånger, det är så nåt otroligt sexigt och vackert med större tjejer! Lite svårt att hitta i en sån liten stad där jag bor i tyvärr men men :)


    Det kan vara förvånande svårt att hitta en dejt med runda former och breda höfter i storstad oxå !
  • Efraim Barkbit
    Anonym (tycker) skrev 2016-06-22 20:22:19 följande:

    Visst kan det vara så.


    Ja och man undrar ju varför eller hur?
  • Efraim Barkbit
    damboo skrev 2016-06-23 10:04:23 följande:

    Tycker att det är mycket enklare att hitta i en storstad


    Ja nu är iofs mina byerfarenheter 30 år gamla så du har säkert rätt!
Svar på tråden Ärligt killar skullens vilja ligga med en plus size tjej?