• Anonym (ts)

    Vad tycker ni om denna klänning?

    Vad tycker ni om denna klänning`? Kan man vistas med den utomhus?

    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/nly-one-1115/crochet-collar-dress-126225-1/

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-27 18:23
    Klänning 2

    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/club-l-714/lace-bandeau-dress-714914-4/

    Klänning 3

    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/nly-one-1115/peplum-bodycon-dress-125579-14/

    Vilken klänning är finast: 1, 2 eller 3?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-27 18:44
    Motivera gärna era svar

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-27 19:21
    Är det slampigt att ha dessa skor utomhus mitt på dagen?

    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/skor/festskor/nly-shoes-427/cross-platform-sandal-429065-14/

  • Svar på tråden Vad tycker ni om denna klänning?
  • Anonym (ts)
    Fröken Apelsin skrev 2016-06-28 01:24:45 följande:
    Vad skumt, jag har några sådana klänningar och det är bara klänningen, inte medföljande underkläder.
    Och du tror att dina klänningar representerar alla klänningar? jösses tar mig för pannan
  • Anonym (Farmor)

    Ska Du gå på Lyckliga gatan kvällstid eller  på fest  OK,  men ut med barnen passar dom inte

  • Palestrina

    Jag tycker att alla är smaklösa, men måste jag välja en klänning blir det den svarta eftersom den är mest lik ett riktigt klädesplagg.

  • Anonym (217)

    Nr 1. Gräslig! Genomskinlig klänning med insydda shorts under? För konstigt. Och riktigt ful längd.
    Nr 2. Bättre men också ful. Den tillsydda kanten längst ner förstör hela klänningen. Utan den vore den ok.
    Nr 3. Ok. Men mode för typ 3 år sen. Peplum är ute. Om man bryr sig om sånt.

  • Anonym (ts)
    Anonym (217) skrev 2016-06-28 15:33:59 följande:
    Nr 1. Gräslig! Genomskinlig klänning med insydda shorts under? För konstigt. Och riktigt ful längd.
    Nr 2. Bättre men också ful. Den tillsydda kanten längst ner förstör hela klänningen. Utan den vore den ok.
    Nr 3. Ok. Men mode för typ 3 år sen. Peplum är ute. Om man bryr sig om sånt.
    Varför är peplum ute?
  • Anonym (-)
    Anonym (ts) skrev 2016-06-28 16:58:37 följande:
    Varför är peplum ute?
    varför tror du?
  • EnAnonumius
    Anonym (ts) skrev 2016-06-28 16:58:37 följande:
    Varför är peplum ute?
    Varför skulle peplum inte kunna var ute?

    Trender (mode) har du hört talas om detta? Det har en tendens att förändras hela tiden. Inget konstigt alls. Dock så har ju många problem med att skilja personlig smak från det som är "trend".
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (217)
    Anonym (ts) skrev 2016-06-28 16:58:37 följande:
    Varför är peplum ute?
    Man ser det knappt längre. Det var en trend som dog ut.
  • EnAnonumius
    Anonym (ts) skrev 2016-06-28 00:27:37 följande:
    tantklänning tyvärr enligt mig
    Varför tycker du det är en tantkläning?
    Du skrev ett gnälligt tilläggs kommentar i din TS.

    Har inte sett en endastye "tant" bära den typen aav klänning varken till fest eller vardags.

    "TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-27 18:44
    Motivera gärna era svar"

    Du skiter ju i att motivera dina svar utan bara spottar ur dig åsikter och kommer med fjantiga en ords frågor "varför"?

    Lev upp till dina egna krav.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Nonono)

    Alla tre klänningarna är mest pinsamma, dock funkar skorna.

  • Tom Araya
    Nr 1. Jag är svag för spets, men dessa såg bara konstig ut, vilket nog har mycket med de insydda shortsen att göra.

    Nr 2. Inte alls min smak även om den satt fint.

    Nr 3. Jag gillar svart, men volangen gillar jag inte och jag undrar hur klänningen sitter på en tjej med lite större byst...

    Nr 2 och 3 får dela förstaplatsen.
  • KinkyE

    Jag tycker dom var fula, eftersom de helt enkelt var det och såg konstiga ut. Nummer 3 om jag måste välja men ogillar volangen.


    I'm a liar and that's the truth!
  • tobbe01

    Huruvida man kan bära klänningarna utomhus beror väl på vädret också?

  • PinkMadness

    Jag gillade modell 1 och 3. Modell två såg bara felskapt ut skulle jag säga. 


     


    Skorna är nog några jag hade köpt utan att fundera på deras slampighet. Funkar till det mesta och ser rätt stabila att gå i. Räcker för mig.

  • anna555
    PinkMadness skrev 2016-06-29 11:39:53 följande:

    Jag gillade modell 1 och 3. Modell två såg bara felskapt ut skulle jag säga. 


     


    Skorna är nog några jag hade köpt utan att fundera på deras slampighet. Funkar till det mesta och ser rätt stabila att gå i. Räcker för mig.


    Så du gillade ettan? där ser man.

    Kan man gå i skorna mitt på dagen utan att se ut som en slampa?
  • PinkMadness
    anna555 skrev 2016-06-29 11:42:23 följande:
    Så du gillade ettan? där ser man.

    Kan man gå i skorna mitt på dagen utan att se ut som en slampa?

    Den är väl inte 100 och jag hade inte burit den själv (mest eftersom den öht inte går på mig). Men jag ser inte riktigt problemet med den heller. Men så har jag viktigare saker för mig än att döma människor pga deras klänningsval.


    Ehm... Dömer du verkligen människor som slampor pga deras skoval? Det är väl inget märkvärdigt med skon öht? 10-12 cm klack och en vanlig sandal i övrigt. Så ja, det går alldeles utmärkt. 

Svar på tråden Vad tycker ni om denna klänning?