• Anonym (Kille)

    Hur skön är en "naturtrogen dildo"?

    Till er med erfarenhet av att ta mot riktiga kukar i något hål. Finns det en dildo som känns som en riktig kuk eller i alla fall väldigt nära en riktig kuk?

    Tacksam för råd, tips på sådana leksaker om de finns. Eller känns samtliga plastiga och overkliga?

  • Svar på tråden Hur skön är en "naturtrogen dildo"?
  • Anonym (Nja)

    Hade en dildo som såg ut som en kuk i mjuk silikon. Den hade även ådror som en riktig kuk. Men nej den kändes inte ens i närheten av en riktig. Ådrorna var för hårda och gjorde nästan ont. Skulle jag skaffa en idag hade jag skaffat en helt slät men i samma mjuka silikon.

  • Anders 386

    Vi använder ofta en dildo när jag tillfredsställer min fru. Jag tycker den svåra biten verkar vara glidet. Det enda som funkat klockrent är glas. Allt annat kräver glidmedel och ger inte alls samma glid som en riktig kuk.
    Om jag förstått henne rätt har det egentligen ingen betydelse om den är realistisk eller inte - en dildo är ändå bara en dildo och blir inte skönare för att den ser ut som en kuk. Det bästa för henne är just nu en böjd variant som jag kan styra mot g-punkten. Däremot vill jag hellre se nåt "kukliknande" i henne - men det handlar då mer om mina fantasier.

  • Meriall

    Nej. En stor skillnad är att dildos inte är varma på samma sätt. Men även med värme hade det inte varit nära ens.

  • Anonym (Fun)

    Ska man ha en skön dildo så ska man köpa en riktigt mjuk böjbar variant. Jag köper mina från fun factory och de liknar inte alls en kuk men känns mer som en kuk än de andra livlösa plastsnopparna som tillverkas, tycker dom är hårda kalla och ger ingen njutning alls.

  • Anders 386
    Meriall skrev 2016-06-29 14:03:44 följande:

    Nej. En stor skillnad är att dildos inte är varma på samma sätt. Men även med värme hade det inte varit nära ens.


    Där har glaset ytterligare en fördel - lägg den i varmvatten en liten stund innan så får den en behaglig temperatur.
  • Anonym (Malin O)

    Det som är så bra med glasstavar är att man kan göra dem både kalla och varma. Om man lägger dem i frysen ett tag eller spolar kallt vatten så blir det en helt annan känsla än om den är varm. Kul att kunna variera! 

    På tal om fun factory så har jag den här, som också är böjbar och lagom stor. är skön mot huden och känns "sund" om ni förstår Kyss 

  • Anders 386
    Anonym (Malin O) skrev 2016-06-30 10:38:14 följande:

    ......

    På tal om fun factory så har jag den här, som också är böjbar och lagom stor. är skön mot huden och känns "sund" om ni förstår Kyss 


    Jag har testat ett par prylar från dom - men jag upplevde att ytan var lite konstigt sträv vid användningen trots att ytan kändes väldigt len mot vanlig hud. Min erfarenhet är att TPE har bättre glid än dom silikonprylar vi testat. Men jag sätter ett litet frågetecken för min bristande erfarenhet. Och mottar gärna fler erfarenheter.
    Jag misstänker att min fru är ganska känslig i slidan - hon är ju lite till åren. Därför är glidet extremt viktigt.
  • Anonym (Mr Prefect)

    Föredrar 'naturtroliga' dildos framför släta..
    Men nej, de känns långt ifrån en riktig kuk..

  • Anonym (Kille)

    Är det inte lite konstigt att det idag måste finnas 1000-tals olika dildos men att det inte verkar finns en som känns som "äkta vara"?

    Har inte utvecklingen gått så långt eller är det så att den gått längre och en dildo är skönare än en riktig kuk? Fast det påståendet har jag dock aldrig hört.

Svar på tråden Hur skön är en "naturtrogen dildo"?