Inlägg från: Anonym (Önskar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Önskar)

    "Göra om flickvän"

    Önskan & vilja..

    Jag har en jättetrevlig & bra sambo.

    Meeeen.. jag vill att hon ska bli mera "vild i sitt yttre".
    Jag skulle önska att hon klädde sig väldigt utmanande bland folk, korta klänningar, höga klackar på skor etc.
    En klädstil/outfit, make up mm så folk vänder sig om. Opererar stora bröst, sprutar in massa i läppar.

    Jag har denna längtan så mkt, att hon ska se väldigt tillgänglig ut, men inte vara det.

    Nu ser min sambo inte dålig ut, eller klär sig jättetråkigt, absolut inte, men jag skulle vilja att hon blev en bimbo fullt ut, till både yttre & beteende (spelat).

    Är jag knäpp? Hur får man henne att bli sådan?

  • Svar på tråden "Göra om flickvän"
  • Anonym (Önskar)

    Ja smaken är som baken, men det är ju ärligt skrivet.

    Klart jag skulle ställa upp om hon ville förändra mig på ngt. sätt.

  • Anonym (Önskar)

    Rollspel vore kanske något

    Visst kan jag se mig om, men vore trist då vi klickar bra i så mkt annat.

    En docka, ja det vore något.. men skulle vilja art hon själv ville bli en sådan.

    Utseende är viktigt för mig, vill ha allt, extra mycket. Så det går överstyr, det är vad jag gillar.

    Men hon försöker då och då, och vill massa, men vågar inte tyvärr.

  • Anonym (Önskar)

    Det jag nu hoppas på är att hon skulle vilja spela in porrfilmer, ej hemma utan sådan som ges ut. 

    Jag skulle bli så lycklig om hon kom in på den banan... fy 17 vad glad o lycklig jag skulle bli!

  • Anonym (Önskar)

    Ja man kan ju träffa en annan, men trist, då vi har det så bra.

    Tycker inte att man ska skämmas för sina åsikter, tror att vissa inte ser vad jag skrivit, önskar, kommer ALDRIG tvinga!! Ser en stor skillnad på det.
    Att locka ngn med en tanke som man själv vill, det är det jag önskar ska hända.

    Allt ska var på fri vilja, inget annat. Där tror jag ni missförstått. 
    inte manipulera, utan "så frön", som hon själv utvecklar till ett resultat.

    Kan säga att hon är inte mot mkt av det jag skriver ska ni veta.. så det är inte omöjligt, dt är nog därför jag hoppas så mkt!!

  • Anonym (Önskar)

    Finns det ingen som tycker som jag?
    Eller har erfarenhet av detta??
    Goda råd mottages tacksamt!

  • Anonym (Önskar)

    Låter ju lovande Glad.

    Tack för ditt sakliga & givande inlägg (y)

  • Anonym (Önskar)

    Tänkte uppdatera lite i tråden.


    Hon har nu gjort ännu större bröst, 800cc heter tydligen storleken..
    Jag kan ju säga att hon är mera än nöjd.. och jag är glad för hennes skull.

    Hon har gjort sin piercing i tungan, hon gjorde 2 på samma gång!! Sedan gjorde hon en piercing i överläppens sida oxå här för ett tag sedan.. det kom som en överraskning.. det hade jag ingen aning om var på G.

    För övrigt är hon en glad sambo som haft smärta & jag med det.. hon vart ju halvt invalid första tiden  jag fick ju göra det mesta.. kan titulera mig kypare, påklädare, städare, och butler.

    Annars kan jag säga att hon har blivit en shopoman.. inte visste jag att med nya bröst så kräver det en ny garderob..  och tydligen så blir kläderna tightare om klänningarna kortare än de hon köpte före.

    Tror aldrig jag fått gå så mkt till posten som jag fick göra första tiden innan hon kunde gå själv i alla trappor... men ipaden var tydligen en god kamrat i soffan & nätbutikerna jublar säkert också.

    Men jag stöttar henne & jag gillar verkligen det jag ser, kan ju inte säga annat än att jag är småstolt när jag hör killar ger henne komplimanger, och jag vet att det är mig hon valt  

    Men jag trodde inte att tjejer kunde vara så elaka som vissa tydligen kan vara.. vissa är ju direkt hatiska i sina kommentarer, hon verkar inte bry sig iaf. och tur är ju det!

    Hon skämtar om sig själv nu rätt ofta med "billiga" ord och synonymer för sitt utseende/stil.

    Ja jag är stolt glad över att detta sker 
Svar på tråden "Göra om flickvän"