• dujagskiteriattduearg

    Invandrartjejer och deras ointresse för svenska män

    Vad beror det på? Det är ju jättevanligt med svenska tjejer och invandrarkillar från alla möjliga kulturer. Men man ser i princip aldrig att en svensk kille är ihop med en invandrartjej. I den stad jag bor i, där ungefär 40 % av den unga befolkningen är invandrare händer det att man ser kanske 1-2 par med svensk kille + ickevit tjej och då är det ju nästan alltid en asiatisk tjej typ adopterad från Korea e.dyl.

    Har varit med en svart tjej och en kurdisk tjej. Den kurdiska tjejen var jätte,jätte,jättetrång. Det fanns jättemycket sexuell dimorfism. Jag var jättestor jämfört med henne och allting kändes jättebra. Men eftersom hon är kurd så kan hon så klart inte bli ihop med mig. Jag är ju svensk.

  • Svar på tråden Invandrartjejer och deras ointresse för svenska män
  • Anonym (Hepp)
    dujagskiteriattduearg skrev 2016-07-18 21:23:52 följande:

    Vad beror det på? Det är ju jättevanligt med svenska tjejer och invandrarkillar från alla möjliga kulturer. Men man ser i princip aldrig att en svensk kille är ihop med en invandrartjej. I den stad jag bor i, där ungefär 40 % av den unga befolkningen är invandrare händer det att man ser kanske 1-2 par med svensk kille + ickevit tjej och då är det ju nästan alltid en asiatisk tjej typ adopterad från Korea e.dyl.

    Har varit med en svart tjej och en kurdisk tjej. Den kurdiska tjejen var jätte,jätte,jättetrång. Det fanns jättemycket sexuell dimorfism. Jag var jättestor jämfört med henne och allting kändes jättebra. Men eftersom hon är kurd så kan hon så klart inte bli ihop med mig. Jag är ju svensk.


    1) Det är inte alls jättevanligt med svenska tjejer och utländska män
    2) Man ser en hel del män med asiatiska tjejer, men tjejer från MENA länder får inte själva välja vem de ska vara tillsammans med och många måste vara oskuld tills de gifter sig.
  • Johnnyorange

    Kvinnorna i de kulturerna är ofta hårt styrda av familjen. Dessutom så uppfattar de nog oss svenska män som mesiga.

  • Anonym (Hepp)
    Johnnyorange skrev 2017-06-21 22:26:03 följande:

    Kvinnorna i de kulturerna är ofta hårt styrda av familjen. Dessutom så uppfattar de nog oss svenska män som mesiga.


    Det första håller jag men om men inte det andra. Många utländska tjejer föredrar svenska män eftersom de är mer jämställda.
  • Anonym (knappast)

    ts kan trösta sig med att svenska tjejer knappast vill ha honom heller

  • Anonym (duh)
    Johnnyorange skrev 2017-06-21 22:26:03 följande:

    Kvinnorna i de kulturerna är ofta hårt styrda av familjen. Dessutom så uppfattar de nog oss svenska män som mesiga.


    Jajaja, och nu till väsentligheterna, fittan va ju trång iaf !!!
  • Anonym (duh)

    Undrar om man inte borde införa obligatorisk kuk och fitt storlek på samtliga svenska medborgare, typ tatuera in det i nacken med streckkod o allt

  • Johan75
    Anonym (knappast) skrev 2017-06-22 12:39:35 följande:
    ts kan trösta sig med att svenska tjejer knappast vill ha honom heller
    Om han inte har ändrat sig. Huvuddelen av diskussionen i den här tråden är ändå ett år gammal. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Så det händer aldrig?)

    Så många eller alla invandrartjejer attraheras inte av svenskar?

  • Anonym (L G)

    Men herregud RS, hur orkar du gå omkring och fundera över detta. Du måste verkligen ha ett tråkigt liv.

  • Johnnyorange
    Anonym (duh) skrev 2017-06-22 13:36:22 följande:

    Jajaja, och nu till väsentligheterna, fittan va ju trång iaf !!!


    Pyyyyf dyff dyyyyyy!!!!!
  • Anonym (Så det händer aldrig?)

    Så är det många invandrartjejer som är ointresserade av svenska killar?

  • Anonym (Varierar)
    Anonym (Så det händer aldrig?) skrev 2017-11-10 18:24:05 följande:

    Så är det många invandrartjejer som är ointresserade av svenska killar?


    Det varierar det är nog olika 
  • Anonym (Min upplevelse)

    Min upplevelse (som svart, adopterad) är att svenska män är mest intresserade av svenska kvinnor. Invandrar män är även de mest intresserade av svenska kvinnor. Män med samma hudfärg som mig är mest intresserade av svenska kvinnor.

    Jag är nog enbart intresserad av svenska män (när jag vart kär och/eller attraherad av någon har det vart en svensk man, men jag utesluter inte möjligheten till något annat, har mest bara blivit så).

    Vilket innebär att jag själv fått försöka. Även om svenska män inte är intresserade så kan de bli. Det vet jag...så jag får göra typ som killar gör, jag får vara den som raggar, och det ganska aggressivt,  kan inte sitta och vänta för då blir det ingenting alls då får jag köpa 12 katter och bli feminist.

  • Pinotage
    Anonym (Min upplevelse) skrev 2022-01-30 15:26:28 följande:

    Min upplevelse (som svart, adopterad) är att svenska män är mest intresserade av svenska kvinnor. Invandrar män är även de mest intresserade av svenska kvinnor. Män med samma hudfärg som mig är mest intresserade av svenska kvinnor.

    Jag är nog enbart intresserad av svenska män (när jag vart kär och/eller attraherad av någon har det vart en svensk man, men jag utesluter inte möjligheten till något annat, har mest bara blivit så).

    Vilket innebär att jag själv fått försöka. Även om svenska män inte är intresserade så kan de bli. Det vet jag...så jag får göra typ som killar gör, jag får vara den som raggar, och det ganska aggressivt,  kan inte sitta och vänta för då blir det ingenting alls då får jag köpa 12 katter och bli feminist.


    Jag är vit svensk man - och en av mina högsta önskningar är en relation med en svart kvinna. Tyvärr bara fått till en enda dejt, som tyvärr inte ledde till något. Jag vet inte varför det ska vara så omöjligt att träffa någon.
  • Anonym (Asien)

    Svennar gillar asiater och åker dit och hämtar tjejer därifrån.

  • Anonym (Varierar)
    Anonym (Asien) skrev 2022-01-30 17:10:29 följande:

    gillar asiater och åker dit och hämtar tjejer därifrån.


    Vilka länder är det
Svar på tråden Invandrartjejer och deras ointresse för svenska män