Inlägg från: augustibebis2016 |Visa alla inlägg
  • augustibebis2016

    Våga insemination

    Jag är för trött för att skriva nåt längre, men jag var 32 när jag åkte till Danmark första gången. Sen reste jag i ungefär tre år innan jag lustigt nog faktiskt träffade en man. Trodde aldrig det skulle ske ;)

    Gå med i föreningen Femmis. På min tid iaf var det en stor källa till tröst, stöd och information.

  • augustibebis2016
    kanskeduu skrev 2016-07-21 21:31:49 följande:

    Jag är med i Femmis, men tyckte inte att det var så bra. Jag hade trott att det skulle vara lite mer chatt typ, men har inte kommit i kontakt med någon. Blev du aldrig gravid av resorna till Danmark? Eller ordnade det sig när du träffade din man?:)


    Jag hade väldigt mycket nytta av Femmis när jag var med men det är ju avhängigt vilka personer som är med samtidigt som en själv förstås ;)

    Nope för mig funkade inte Dk. Tio resor och 250tkr och inget, nada. När jag träffade maken sen han vi knappt mötas innan vi blev gravida. Nu med tvåan gick det oxå sjukt fort, en eller två ÄL från det att vi slutade skydda oss. Vi är helt enkelt galet kompatibla!!
  • augustibebis2016
    kanskeduu skrev 2016-07-26 14:01:04 följande:
    Det är ingen fara, bättre sent än aldrig:)

    Jag önskar mig en liknande historia som dig, men jag önskar min perfect match kommer snart. Men gör den inte det innan jul kommer jag att ha börjat insemination.

    Om två veckor ska jag till en klinik för första blodprovet
    Oh så spännande! Lycka till! Vilken klinik har du valt?

    Ja herregud... det där trodde jag aldrig skulle hända mig heller!
Svar på tråden Våga insemination