• Anonym (Den där bulan, du vet.)

    Blir ni tjejer/kvinnor extra kåta när ni ser en kille/man som har tighta kostymbyxor så man ser en lagom bula jämfört med ingen bula alls?

    Blir ni tjejer/kvinnor extra kåta när ni ser en kille/man som har tighta kostymbyxor så man ser en lagom bula jämfört med ingen bula alls?

    Tänk noga före ni röstar och rösta ärligt.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir ni tjejer/kvinnor extra kåta när ni ser en kille/man som har tighta kostymbyxor så man ser en lagom bula jämfört med ingen bula alls?
  • Anonym (Väx upp.)
    Eena skrev 2016-07-22 22:48:12 följande:

    Tittar inte folk i skrevet så skulle förmodligen inte märka något. Tänder på underarmar, ögon, kroppsform, kroppsspråk och mycket annat. Men inte slaka penisar.


    Haha exakt.
  • Anonym (...)

    Suck... Nej verkligen inte!

    Är så trött på vissa mäns kukfixering och att de lever i illusionen att vi kvinnor tänker på/noterar deras könsorgan lika ofta som de själva, om ens alls...

  • Anonym (Mhmg)
    Anonym (Nej) skrev 2016-07-22 22:47:22 följande:

    Ja bulan är inget man vill se. Varför ha för små brallor på sig? På samma sätt som jag inte vill se kameltån på en tjej. Om du ser ngn titta på bulan så är det inte för att tjejerna gillar det. Visst undantag finns säkert, det här är ju fl haha. Men lite som en trafikolycka. Hemskt att se, men ändå saktar man ner farten och stirrar när man kör förbi....och mår dåligt efteråt.


    Håller med! Snarare att jag funderar på om det inte är hemskt obekvämt. De flesta av oss har nog råkat ut för för tajta brallor någon gång..
  • Anonym (Den där bulan, du vet.)
    Anonym (...) skrev 2016-07-22 22:53:03 följande:

    Suck... Nej verkligen inte!

    Är så trött på vissa mäns kukfixering och att de lever i illusionen att vi kvinnor tänker på/noterar deras könsorgan lika ofta som de själva, om ens alls...


    Du gillar inte vaginalt sex?
  • Eena
    Anonym (Den där bulan, du vet.) skrev 2016-07-22 23:00:38 följande:

    Du gillar inte vaginalt sex?


    Haha! Hur tusan kom du till den slutsatsen!?
  • Frontline
    Anonym (Den där bulan, du vet.) skrev 2016-07-22 23:00:38 följande:
    Du gillar inte vaginalt sex?
    Jag älskar det och får det flera gånger varje vecka..
    Men du mitt stolpskott har väl aldrig fått göra det utan endast sett det på dina filmer som du har googlat fram..
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Den där bulan, du vet.)
    Eena skrev 2016-07-22 23:07:09 följande:
    Haha! Hur tusan kom du till den slutsatsen!?
    Tänder inte på kukar.
  • Eena
    Anonym (Den där bulan, du vet.) skrev 2016-07-22 23:15:20 följande:

    Tänder inte på kukar.


    Det är en faslig skillnad på en slak penis hos en okänd man och en erigerad dito på någon man tänder på i stort. Och även då är det, åtminstone för mig, framförallt andra delar av mannen som tänder mig.

    Du får mig att undra hur mycket kontakt du haft med kvinnor som har såna konstiga vanföreställningar
  • Anonym (Blä)

    Usch, tighta byxor på killar verkligen ingen höjdare. Ser bara fånigt ut.

    Men smaken är som baken, och tur är väl det.

    Klä dig som du vill ts, det finns säkert någon

    för dig därute som kommer tycka dina tighta kostymbyxor är sexiga på just dig!

Svar på tråden Blir ni tjejer/kvinnor extra kåta när ni ser en kille/man som har tighta kostymbyxor så man ser en lagom bula jämfört med ingen bula alls?