• Anonym (Mums)

    Kvinnor över 30 som har tajta fittor

    Hur vanligt är det?

  • Svar på tråden Kvinnor över 30 som har tajta fittor
  • Anonym (Usch)

    Kunskapen om fitta är oroande låg hos män, en fitta drar ihop sig om den inte används. Det är nog väldigt få kvinnor som har fått för stor fitta pågrund av barnafödande. Däremot kan det hjälpa med knipövningar. Sen så är en kvinna olika trång/lös och fuktig beroende på vilken tid i månaden det är.

  • Anonym (123)
    Anonym (Jamenvisst) skrev 2016-07-25 22:34:00 följande:
    Min erfarenhet är att barnafödandet betyder väldigt mycket, och hur pass väl hennes kropp klarar av att återhämta sig efter det.

    Hade en tjej på 29-30 för ett par år sedan som hade fått 2 barn och hon var riktigt bra. Jag kunde liksom inte känna att det hade gått tung trafik där två gånger. Men, hon var ganska liten i sin fysik generellt.  

    För bara ett par dagar sedan låg jag med en 33-årig tjej som hade fått 3 barn. Det var rätt chockerande, så lös var hon. Verkligen ett rekord om man säger så. Jag vet att min egen utrustning är rätt average eller något åt det större hållet så hon måste ha varit Lummelundagrottan själv. Stor i växten var hon inte heller. Det går inte att ha en sån kvinna som partner. Hjälp!   

    Vissa tjejer är ju begåvade med en liten vagina som håller sig någorlunda. Min ex sambo, 43 med 2 barn under bältet var faktiskt bra, i den meningen. 

    Det oslagbara är ändå en petite kvinna i 20-årsåldern. Känslan av hur hennes fitta som suger tag om kuken är fantastisk. Jag kan skriva en bok om just det här. To die for.  

    Mitt tips du får helt enkelt genomföra noggranna intagningsprov. ;)           
    Och du låg med henne en gång? Om en kvinna är slapp eller ej kan du knappast säga om du inte legat med henne regelbundet under en ganska lång period. Hur "stor" man är vid ett visst tillfälle beror ju även på hur våt och kåt man är. Hon kanske var större än du var van vid, men det kan också ha varit så att hon bara var jävligt kåt på dig just då.
  • Anonym (V)
    Aikido skrev 2016-07-25 19:10:49 följande:
    Han har inte krympt då? Har han badat mycket kallt på sistone?
    Din närvaro är inte speciellt önskvärd här, har du någonsin skrivit något konstruktivt?
    Den fjantiga bilden du har till ditt konto kombinerat med det som du skriver borde resultera i permanent avstängning.
  • Anonym (Slappi)
    Anonym (V) skrev 2016-07-26 14:05:22 följande:

    Din närvaro är inte speciellt önskvärd här, har du någonsin skrivit något konstruktivt?

    Den fjantiga bilden du har till ditt konto kombinerat med det som du skriver borde resultera i permanent avstängning.


    Håller med dig !
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Mums) skrev 2016-07-25 03:50:13 följande:

    Hur vanligt är det?


    Gissar att det beror på hur det gått vid eventuella förlossningar. Jag är barnlös, 46 och är tight. Maken börjar dock få problem med ståndet. Kanske bör jag byta man, vad tycker du TS?
  • Anonym (Eva)
    Anonym (XHajk) skrev 2016-07-25 09:18:46 följande:

    Okej, det är en provocerande tråd. Det kan kallas hjärndöd.

    Men det är faktiskt ett reellt problem för många män i fastan förhållanden!

    Singelmän kan bara gå ut och hitta en annan kvinna om den aktuella inte är tajt. Det kan inte män i fasta förhållanden! Sen är där ju annat som håller en kvar i ett förhållande också!

    Vad gör du för att hålla din fitta tajt, kvinna 30-40?


    Att män får mindre hårda stånd och potensproblem är problem för kvinnor i långa fasta relationer. Singelkvinnor kan lätt hitta en ny om älskaren inte är nog hård eller uthållig.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Jamenvisst) skrev 2016-07-25 22:34:00 följande:

    Min erfarenhet är att barnafödandet betyder väldigt mycket, och hur pass väl hennes kropp klarar av att återhämta sig efter det.

    Hade en tjej på 29-30 för ett par år sedan som hade fått 2 barn och hon var riktigt bra. Jag kunde liksom inte känna att det hade gått tung trafik där två gånger. Men, hon var ganska liten i sin fysik generellt.  

    För bara ett par dagar sedan låg jag med en 33-årig tjej som hade fått 3 barn. Det var rätt chockerande, så lös var hon. Verkligen ett rekord om man säger så. Jag vet att min egen utrustning är rätt average eller något åt det större hållet så hon måste ha varit Lummelundagrottan själv. Stor i växten var hon inte heller. Det går inte att ha en sån kvinna som partner. Hjälp!   

    Vissa tjejer är ju begåvade med en liten vagina som håller sig någorlunda. Min ex sambo, 43 med 2 barn under bältet var faktiskt bra, i den meningen. 

    Det oslagbara är ändå en petite kvinna i 20-årsåldern. Känslan av hur hennes fitta som suger tag om kuken är fantastisk. Jag kan skriva en bok om just det här. To die for.  

    Mitt tips ? du får helt enkelt genomföra noggranna intagningsprov. ;)           


    Fast vad säger att TS skulle duga åt en sån kvinna? Han måste ju vara nåt att ha själv också.
  • Aikido
    Anonym (V) skrev 2016-07-26 14:05:22 följande:
    Din närvaro är inte speciellt önskvärd här, har du någonsin skrivit något konstruktivt?
    Den fjantiga bilden du har till ditt konto kombinerat med det som du skriver borde resultera i permanent avstängning.
    Jag lägger ditt inlägg i en ny mapp och förvarar den där jag brukar förvara sådant.

     




Svar på tråden Kvinnor över 30 som har tajta fittor