• Handelstanken

    Besiktiga bil med KF på semester-målet?

    Vår reservbil har ett automatiskt KF då man inte hittade chassinumret och vi åker om ett par veckor. Kort och gott om den behövs, kan jag beställa tid där och får köra dit, för man får ju köra till bilprovning och verkstad, men jag minns inget om att det måste vara bes. nära där man bor.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-07-26 19:07
    Dumt att besa nu också i semestertider om det blir föreläggande.

  • Svar på tråden Besiktiga bil med KF på semester-målet?
  • Handelstanken
    Aikido skrev 2016-07-27 16:29:16 följande:
    Ja just det detta känner jag igen. Har du inte kommit längre med detta? Inte varit i kontakt med handlare/generalagent eller vad det kallas i bilbranschen?
    Jodå och ingen vet rätt.
    Varit sjuk och haft ett annat problem först på åkbilen. Sedan blir det åk till Bilia, hittar de inget blir det bes. som godkänt den flera ggr innan, senast 2015.
  • Aikido
    Handelstanken skrev 2016-07-27 17:01:40 följande:
    Jodå och ingen vet rätt.
    Varit sjuk och haft ett annat problem först på åkbilen. Sedan blir det åk till Bilia, hittar de inget blir det bes. som godkänt den flera ggr innan, senast 2015.
    Kontakta grodorna direkt? Om du kan franska vill säga för att kommunicera på något annat språk med dem är omöjligt.
  • Handelstanken
    Aikido skrev 2016-07-27 17:08:19 följande:
    Kontakta grodorna direkt? Om du kan franska vill säga för att kommunicera på något annat språk med dem är omöjligt.
    Har frågat i ett fransk forum på franska och engelska. Ska se om jag hittar fabriken.
  • Noname00
    Handelstanken skrev 2016-07-27 19:23:55 följande:
    Den först jag hittade själv på nätet, bes. har Larmtjänst databas som jag sett.
    Du har hittat numret?
  • Handelstanken
    Noname00 skrev 2016-07-27 19:35:11 följande:
    Du har hittat numret?
    Bara på en etikett men jag hittade den länken först
  • Noname00
    Handelstanken skrev 2016-07-27 19:42:32 följande:
    Bara på en etikett men jag hittade den länken först
    Och var satt etiketten?
  • Handelstanken
    Noname00 skrev 2016-07-27 19:47:00 följande:
    Och var satt etiketten?
    Som alla visar på dörrstolpen men man ska ha ett stansat också
Svar på tråden Besiktiga bil med KF på semester-målet?