• smalakillen

    Min fru träffar andra

    Min fru har sen flera år träffat andra tillsammans med mig. Jag är smal men tränad, hon gillar biffiga killar. Jag är undergiven och tvingas serva dem och han sätter på mig. Hur kan jag få tillbaka min manlighet? Eller är den bortblåst. Han är starkare än mig och gillar att visa det för henne. Hon tänder på det och han binder mig ibland. Jag får ångest på nätterna, vad göra?

  • Svar på tråden Min fru träffar andra
  • smalakillen

    Jag har lärt mig att gilla det. Men inte fullt ut. Får själv aldrig normal sex. Hon gillar att jag runkar medans hon berättar hur skön killen är vi träffar.

  • Anonym (Nuppe nyfiken)

    Käka 3 korvar bruna bönor någon timma innan du blir påsatt. Det fixar läget och du blir Dom

  • Tecum

    Han sätter på dig säger du. Varför vill frun vara ihop med en smygbög? Fick intrycket att hon gillar machomän.

    Om du mår dåligt ska du avbryta, svårare är det inte.

  • Anonym (Anon)

    Det är uppenbart att din manlighet får sig en törn av att bli bunden o påsatt. Och att du knappt får normal sex utan blir hänvisad till att runka samtidigt som frunt prstar om andra killar. att nån annan sätter på din fru gör väl knappast saken bättre.

    Mår du inte bra av det får du väl sluta med den typen av sex. Sen kanske inte frun vill det, men då får ni väl gå skilda vägar helt enkelt.

    Jag förstår att du inte mår bra av läget, jag skulle nog må väldigt dåligt i din situation.

  • Anonym (Anon)

    Ja om du lämnar frun behöver du ju inte berätta om detta för nya partners. Börja om från ny sida så att säga. Förstår inte hur detta ska påverka dina chanser att få en ny partner

Svar på tråden Min fru träffar andra