Inlägg från: Anonym (Nyfiken och rädd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken och rädd)

    Hur mycket spelar det roll?

    Jag är ganska ny på det här forumet och har en hel del tankar och funderingar som jag skulle vilja se hur ni ser på det här med "size matters". 

    Det är väl ganska självklart att size matters, men till hur stor del? Vad är litet/normalt/stort? Bra/dåliga erfarenheter med de olika storlekarna? Är det så att stort = alltid bättre?

    Är nog inte ensam om att titta på porrfilmer och utifrån det så verkar det som att stort alltid är bättre om man lyssnar på hur tjejer/kvinnor pratar/skriker under just sexakten med någon med en stor kuk. Eller är jag helt ute och cyklar? 

    Anledningen till varför jag skapar den här tråden är väl kanske för att jag själv är rädd för att jag inte är så stor som jag tror de flesta av er tjejer/kvinnor vill att en pojkvän/man ska vara. Tror jag ligger inom "normalspannet" men det verkar som att alla har olika uppfattningar på vad normalt är så vet inte riktigt vad jag ska tro!
  • Svar på tråden Hur mycket spelar det roll?
  • Anonym (Nyfiken och rädd)
    Anonym (Johanna) skrev 2016-08-18 18:12:54 följande:

    _allt_ du sett på porr är sant. Ingenting är på låtsas och/eller skådespeleri!


    Nu var det inte riktigt så jag mena, och det mer efter amatörporr som jag fått den här bilden. Men vad vet jag! Det är ju därför jag frågar här :)
  • Anonym (Nyfiken och rädd)
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-08-18 23:52:35 följande:

    Det är väl ganska uppenbart. Har du någonsin träffat en man med normal storlek som inte är oskuld? Tänkte väl det. Det är bara dom största som får ligga. 98% av alla män har ju betydligt större penis än normal storlek.


    Ber om ursäkt om min tråd var jobbig på något sätt, ser dock inte hur det gjorde mig förtjänt av en sådan kommentar :( är bara en ung, oerfaren & förvirrad kille.
  • Anonym (Nyfiken och rädd)
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-08-19 16:27:24 följande:
    Var inte meningen att tolkas som att jag gör narr av tråden. Mer som ett sarkastiskt inlägg, i efterhand så kanske det var naivt att tro att den skulle uppfattas på annat sätt. Så jag ber naturligt vis om ursäkt om du tog illa upp, var inte min mening. Men budskapet är det samma, att det inte spelar så stor roll för dom flesta. Jag är tvärt om och föredrar mindre modell. Om min åsikt är välkommen i den här tråden?  Efter att ha spenderat en längre tid i skamvrån  Skäms
    Nja tog inte direkt illa upp av din kommentar så det är inga problem och din åsikt är mer än välkommen i den här tråden :) 

    Får jag fråga hur stor den "mindre" modellen är för dig? och varför föredrar du just den storleken?
  • Anonym (Nyfiken och rädd)
    Jenna Eriksdotter skrev 2016-08-19 19:09:48 följande:
    Vet inte exakt mått direkt, håller inte på och mäter och sådant.  Men känner man sig själv och har ett okej omdöme så är det inte svårt kategorisera. Föredrar mindre modell av ren komfort. Liten tjej, liten mellan benen. Svårt, obehagligt och omständligt om man får fel storlek.  Så måste fråga innan om man träffar någon.  Är även ganska praktiskt då det även är lätt att jobba med om jag säger så.  Sen är olika, bara för att jag föredrar mindre, så är det många som inte bryr sig alls, så länge det inte är något utöver det vanliga, vilket i sin tur är vad vissa skattletande kvinnor är efter. Men som tumregel skulle jag säga att befinner man sig medel området som man, så är man kompatibel med dom flesta. 
    Okej, då förstår jag :) Får jag fråga om det bara på längden du föredrar dem mindre eller gäller det omkrets också? 
    Anonym (JA!) skrev 2016-08-19 19:30:49 följande:

    Klart att storleken har betydelse för de allra flesta tjejerna. Du kommer aldrig kunna ge en sexuell aha-upplevelse för någon tjej om du har en liten normalkuk. Då får man acceptera att bli bra på annat än själva knullandet.


    Jo, att storleken har betydelse är jag fullt medveten om, men är det verkligen så att om man nu som mig, är skapt med en "medel" (15x11) aldrig kommer kunna typ få en tjej att skrika av njutning? eller ah du förstår vad jag menar.. 
    Anonym (25-årig tjej) skrev 2016-08-19 20:12:51 följande:
    Jag hade sex med en man som var väldigt liten, åtminstone jämfört med resten av karlarna jag haft sex med. För min del gjorde det inget, för han var en riktigt duktig slickare, och försökte så gott han kunde när han var inne i mig också. Sedan hade han en väldigt fin personlighet, så det kändes alltid fint att ha sex med honom för att han var en fin person. Han var också noga med att smeka klitoris när han var i mig. Vi hade mestadels utomhussex, vilket var spännande, vilket ju gjorde att jag spände mig lite extra och kunde känna honom lättare inuti.

    Å andra sidan har jag haft sex med en man som hade väldigt stor (tjockleken). Han var riktigt härlig att ha i sig, riktigt skönt när han tog mig bakifrån, men absolut inte samma personlighet som den andre. Han var mer rätt på och hård, och slickade mig aldrig. :(

    Och sedan har jag även haft problem med män som är för stora i längden. Det stöter i "botten", vilket gör väldigt ont. Något han tyckte var superkul, att nå botten, men något som var väldigt smärtsam för min del. Ville aldrig rida honom, och var alltid nervös när vi gjorde liggande med honom över mig bakifrån eller doggystyle. Hann egentligen aldrig fundera över om sexet var bra eller inte i övrigt, eftersom jag var så fokuserad på smärtan och oron.

    Nu gillar jag inte yngre/jämnåriga killar, utan föredrar äldre män, men hade jag tyckt om jämnåriga/yngre så hade jag velat träffa dig, ha sex med dig och försäkra dig om att du funkar precis som du är.
    Förstått att långa kukar inte alltid är det bästa om man vill köra på hårt och som du sa så kan det göra ont. Men skulle du ändå ta en runt ~20cm framför en ~14-15? - inga känslor utan bara rent sex


  • Anonym (Nyfiken och rädd)

    Många av er säger att lagom är bäst, så jag undrar vad är lagom för er? Är det allt från 13-18x10-13? 

  • Anonym (Nyfiken och rädd)
    vargveum skrev 2016-08-22 00:51:26 följande:
    Nej det stämmer inte. Jag är själv skapt sådan och jo, det går att få tjejer att njuta (ja, skrika i vissa fall kanske) och få orgasm av den. Men såklart inte alla. Det finns ingen absolut sanning här, som gäller hur en sån kuk passar *alla* kvinnor. Kvinnor är väldigt olika och föredrar olika, fysiskt och mentalt. Dessutom är det rent fysiska bara en komponent av njutningen, för många är den mentala biten, kåtheten, attraktionen, situationen, minst lika viktiga faktorer - ofta mycket viktigare till och med. Gäller nog även oss män - det gäller i högsta grad mig i alla fall.
    Stämmer nog det du säger, har faktiskt aldrig tänkt i de där banorna. Oerfaren som man är så har fokusen kanske varit mest på storleken från min sida. 
  • Anonym (Nyfiken och rädd)
    Wetlands skrev 2016-08-23 23:53:14 följande:

    Det som påstås vara "genomsnittet", är knappast ett genomsnitt om jag ser till alla killar jag varit med.

    Jag har varit med en kille som haft en "genomsnittskuk", men alla andra har varit betydligt större - sett till både längd och grovlek.

    Så det där genomsnittet är nog bullshit. Jag har varit med, i runda slängar, 50 killar. Knappast att jag bara haft "tur". Genomsnittskuken ÄR större än vad som påstås.


    Det är precis så jag känner!

    Enligt alla undersökningar osv så är jag inom medelspannet, men när man sen tittar på te.x bodycontact, porrfilmer m.m så får man en helt annan bild. Vilket får mig att känna mig riktigt otillräcklig och misslyckad. För storleken spelar ju roll, och det suger att man inte kan göra något åt det :/
  • Anonym (Nyfiken och rädd)
    vargveum skrev 2016-08-24 01:17:41 följande:
    Fick upp hoppet om dig ett tag där efter din förra kommentar, men nej, nu halkade du tillbaka till ruta ett igen. Lycka till då.
    Tro mig, jag tog åt mig av det du sa och det fick mig att tänka i andra banor och inte bara kring kukstorleken, men det gör inte att mina andra tankar och funderingar kring storleken försvinner.

    I dagsläget så kallar jag mig själv för normalutrustad, och jag vill så gärna tro att det är så, men det ligger också något i som "wetlands" sa. Jag ser knappt någon i varken duschen på gymmet, bodycontact, porrfilmer m.m som har ungefär samma storlek som mig och det får iaf mig att undra om den där statistiken är så accurate. 

    Och om jag ska vara helt ärlig, så tog jag åt mig mer av din kommentar även fast det kanske inte lät så.
  • Anonym (Nyfiken och rädd)
    Anonym (My) skrev 2016-08-24 05:09:56 följande:
    Jag skulle absolut säga att det som sägs vara medel stämmer. De 20+ killar jag varit med har varit däromkring med några undantag. En som var 8cm lång och lika smal runt och en med riktigt tjock kuk 18x16. Ingen av dom två var något för mig. Lagom är bäst.
    Så jag behöver inte gå runt och skämmas och vara orolig för att jag ligger inom det som sägs vara "normalt"?
Svar på tråden Hur mycket spelar det roll?