• Anonym (Världsproblem)

    Ska man berätta? Kukkomplex

    Känner mig alltid tvingad att berätta för tjejer att jag inte är speciellt välhängd. Som en ursäkt ungefär. De måste ju vara brist på självförtroende från min sida. Hur skulle du som tjej reagera om en kille skulle berätta detta innan sex? Försöker att släppa det men det är svårt. Nog rädd att tjejerna ska bli besvikna.

  • Svar på tråden Ska man berätta? Kukkomplex
  • Anonym (Man +40)
    Anonym (Världsproblem) skrev 2016-08-29 10:49:31 följande:

    Grejen är att jag har en normal balle. Medel enligt halvdanta studier. Problemet är att den är liten ur min synvinkel. Svårt & veta vad tjejer tycker. Känns aldrig som man får ett ärligt svar.


    Jamen då så, slappna av!

    Det här sitter enbart i ditt eget huvud. Och osäkerhet är det osexigaste som finns.

    Är du medium välhängd, har bra självkänsla, och är duktig med fingrar och tunga (det kommer man lååångt med), då blir du säkert poppis hos damerna. :)

    Omvänt: stor balle men i övrigt kass i sängen, då hade du inte varit särskilt framgångsrik. Fastän porren får oss killar att tro att det bara är 3 decimeter som gör kvinnor lyckliga...
  • Anonym (Kille)
    Macke91 skrev 2016-08-29 11:05:07 följande:

    Jag har haft samma problem, vilket tidigare har lett till att jag inte har haft sex, och blev av med oskulden ganska sent, 25år.

    Jag vet dock att jag ligger på normal storlek, 15-16 lång och ca15grov. Och den tjejen jag är med nu verkar vara nöjd med den och säger att jag absolut inte har en liten kuk.

    Det stora problemet tror jag är, pressen som ex porr och liknande ställer på män, allt man ser i porr är jättestort, så det blir liksom så man tror att en kuk skall se ut. Precis som många tjejer tror att man måste se ut som den senaste bikinireklamen, gäller ju detsamma även för män, magrutor vältränad och minst 20cm kuk, har blivit bilden på hur man "skall" se ut.


    Du kanske ska sluta titta på porr då? Det verkar ju skapa komplex hos dig, trots att du har en normal (t.o.m. ganska grov) kuk. Och tjejen din verkar ju nöjd.

    Hade det varit bättre om du haft en 20cm lång kuk och haft problem med att det gör ont på tjejen när det bottnar och slår o livmodertappen hela tiden?

    Försök att vara lite nöjd istället.
  • Anonym (Hm, smalare än 13?)
    Anonym (oj) skrev 2016-08-29 11:31:15 följande:

    Ja Jag vill som sagt inte leva med ngn som har MINDRE än 10. 


    Syftade väl mer på att du såg under 13 som smal då de flesta män du passerar dagligen har mindre än 13 runt. Som att säga att en kille på 190cm är kort bara för att det finns längre killar än honom
  • Anonym (grov och erfaren)

    Kan på goda grunder berätta att med 22 cm lång och 15 cm grov kuk så är det fler tjejer som har besvär än glädje av längden. Och även om vissa tjejer gillar att se den så gillar varken jag eller dessa tjejer när den slår i livmodertappen. Nyttan och glädjen av en stor kuk är starkt överdriven. Tror att det skiter sig lika ofta pga att den är för liten som att den är för stor.  

  • Anonym (Världsproblem)
    Anonym (grov och erfaren) skrev 2016-08-29 14:58:11 följande:

    Kan på goda grunder berätta att med 22 cm lång och 15 cm grov kuk så är det fler tjejer som har besvär än glädje av längden. Och även om vissa tjejer gillar att se den så gillar varken jag eller dessa tjejer när den slår i livmodertappen. Nyttan och glädjen av en stor kuk är starkt överdriven. Tror att det skiter sig lika ofta pga att den är för liten som att den är för stor.  


    Vill inte ha en bamsing mellan benen! Skulle bara vilja vara lite större så man slapp skämmas. Tyvärr kan man inte få allt här i livet. Synd bara att kuken skulle bli mitt största problem. Vill ju knulla utan känna sig obekväm.
  • Anonym (Inte ensam)

    Du är verkligen inte ensam.

    Men vafan, om du väl fått en brud i sängen så lär det knappast vara något problem? :) Njut!!

    Får jag fråga hur "stor" du är?

  • Anonym (Världsproblem)
    Anonym (Inte ensam) skrev 2016-08-29 16:16:10 följande:

    Du är verkligen inte ensam.

    Men vafan, om du väl fått en brud i sängen så lär det knappast vara något problem? :) Njut!!

    Får jag fråga hur "stor" du är?


    Borde inte vara det. Men kan även ligga där & tänka om hon kanske tycker jag "har för liten" Skitdumt. Ca 13x11. Läst att jag har normala mått. Men känns bedrövligt ändå
  • Anonym (inte samma sak men...)

    Vet precis hur du känner dig! 
    Har en balle på cirka 18.5 cm men rätt grov så den är nästan 18 runtom. 
    Upplevde den alltid som 'storleken större' förr men sedan jag började träna och mina lår blivit dubbelt så stora som de var förr så ser den ur mitt (och andras också antar jag) perspektiv mycket mindre ut.
    Om man dock bara fokuserar på ballen så ser man ju att den inte är så liten utan snarare runt medel så jag hade också komplex över detta men det är över nu.
    Ett komplex har ju med sig själv att göra så ta dig i kragen och man the fuck up och visa ryggraden så ska du se att det inte är ett problem med kvinnorna.
    De (flesta) tänder ju inte direkt på kukar utan snarare på män som är självsäkra ;)

  • Anonym (Hm, smalare än 13?)
    Anonym (inte samma sak men...) skrev 2016-08-29 16:45:25 följande:

    Vet precis hur du känner dig! 

    Har en balle på cirka 18.5 cm men rätt grov så den är nästan 18 runtom. 

    Upplevde den alltid som 'storleken större' förr men sedan jag började träna och mina lår blivit dubbelt så stora som de var förr så ser den ur mitt (och andras också antar jag) perspektiv mycket mindre ut.

    Om man dock bara fokuserar på ballen så ser man ju att den inte är så liten utan snarare runt medel så jag hade också komplex över detta men det är över nu.

    Ett komplex har ju med sig själv att göra så ta dig i kragen och man the fuck up och visa ryggraden så ska du se att det inte är ett problem med kvinnorna.

    De (flesta) tänder ju inte direkt på kukar utan snarare på män som är självsäkra ;)


    Den man som är störst inom porren har 18 runt om. Att du känner dig liten är ju bara stört i så fall. Jag tror du trollar. Varför har jag ingen aning om.
  • Anonym (Inte ensam)
    Anonym (Världsproblem) skrev 2016-08-29 16:25:03 följande:
    Borde inte vara det. Men kan även ligga där & tänka om hon kanske tycker jag "har för liten" Skitdumt. Ca 13x11. Läst att jag har normala mått. Men känns bedrövligt ändå
    Du har alltså ungefär lika stor som mig med andra ord (15x11).

    Nu vet jag inte hur mycket erfarenhet du har osv men är det någon som sagt att din är för liten? De tjejer/kvinnor jag varit med har inte direkt tyckt den var liten(vad jag vet) och jag tror om jag ska vara helt ärlig att kvinnor kuk föredrar en "normalstor" på en kille de attraheras av som kan sin sak.  
     
Svar på tråden Ska man berätta? Kukkomplex