• dummamej2

    Vi med bim 20-30 september!

    Halloj där ute i bäbismakeriet! Här tänkte jag att vi som har bim i slutet av månaden kunde samlas och bolla tankar och peppa varandra!

    Vilka är med mig? ???? Berätta gärna lite om er själv.

    Jag är 24 år, min kille likaså. Första riktiga försöket. Enligt min app så hade jag ÄL dagarna kring 7sept. Vi har myst dessa dagar så vi hoppas verkligen på ett plus 21-22 sep då jag har bim.

    Önskar er alla ett stort lycka till! Kram ????

  • Svar på tråden Vi med bim 20-30 september!
  • GrönaDruvan

    Haft konstiga symtom sen äl, och testade negativt i torsdags på bim-2...
    Då gav jag upp. Dels för att det kom lite blod och hade en jäkla mensvärk och har haft hela helgen. Konstiga är att inte mensen kommer.
    Igår satt jag och kollade upp fertilitetskliniker, då detta var vårat sista försök innan vi skulle söka hjälp. (Försök 16).
    Tog ett nytt test imorse för tycker som sagt att det är märkligt att inte mensen kommer och bröstvårtorna är fortfarande ömma. Varit jättetrött, finnig och sur. Ja, där ser man... Fattar inte...

  • Målarsasah
    GrönaDruvan skrev 2016-09-27 11:42:39 följande:

    Haft konstiga symtom sen äl, och testade negativt i torsdags på bim-2...

    Då gav jag upp. Dels för att det kom lite blod och hade en jäkla mensvärk och har haft hela helgen. Konstiga är att inte mensen kommer.

    Igår satt jag och kollade upp fertilitetskliniker, då detta var vårat sista försök innan vi skulle söka hjälp. (Försök 16).

    Tog ett nytt test imorse för tycker som sagt att det är märkligt att inte mensen kommer och bröstvårtorna är fortfarande ömma. Varit jättetrött, finnig och sur. Ja, där ser man... Fattar inte...


    Men vad kul!! Grattis !!! :)
  • Sofie1986
    GrönaDruvan skrev 2016-09-27 11:42:39 följande:

    Haft konstiga symtom sen äl, och testade negativt i torsdags på bim-2...

    Då gav jag upp. Dels för att det kom lite blod och hade en jäkla mensvärk och har haft hela helgen. Konstiga är att inte mensen kommer.

    Igår satt jag och kollade upp fertilitetskliniker, då detta var vårat sista försök innan vi skulle söka hjälp. (Försök 16).

    Tog ett nytt test imorse för tycker som sagt att det är märkligt att inte mensen kommer och bröstvårtorna är fortfarande ömma. Varit jättetrött, finnig och sur. Ja, där ser man... Fattar inte...


    Åh vad roligt för er! Stort grattis????

    Va de på BIM +4 då?
  • GrönaDruvan
    Sofie1986 skrev 2016-09-27 17:13:30 följande:
    Åh vad roligt för er! Stort grattis????

    Va de på BIM +4 då?
    Skrev fel...testade negativt i fredags på bim -2...idag är det bim +2...

    Kan inte riktigt förstå.
  • MissMarvel
    GrönaDruvan skrev 2016-09-27 17:20:47 följande:

    Skrev fel...testade negativt i fredags på bim -2...idag är det bim +2...

    Kan inte riktigt förstå.


    Åh vad glad jag blir för er skull!

    Stort, stort grattis!
  • Pyse

    Hej! Är på bim -3, tog graviditetstest i förmiddags och eftermiddags. Kan se skugga/väldigt svagt streck. Hur vet jag om det är ett fantomstreck?

  • Pyse

    Hej! Jag är på bim -3, men blir så osäker när jag läser om fantomstreck. Tog ett graviditetstest nu under eftermiddagen. Vad tror ni?

  • Pyse

    Jag fick tyvärr missfall i v. 4+5. Jättetråkigt verkligen. Nu väntar jag på ägglossningen och hoppas på att den dyker upp snart. Måste jag vänta en mens innan vi försöker igen eller är det bara att köra på. Har slutar blöda och g-test visar negativt.

  • FrökenMp
    Pyse skrev 2016-10-17 18:07:32 följande:

    Jag fick tyvärr missfall i v. 4+5. Jättetråkigt verkligen. Nu väntar jag på ägglossningen och hoppas på att den dyker upp snart. Måste jag vänta en mens innan vi försöker igen eller är det bara att köra på. Har slutar blöda och g-test visar negativt.


    Jag väntade en mens men det var för att jag inte kände att jag orkade. Men om du mår bra och känner att du är redo så kör på:) så länge du inte blöder längre. Chansen att bli gravid är oftast större efter MF pga att det är en mer gynnsam miljö för befruktning:)
  • Pyse

    Ah okej, hoppas att jag blir gravid snabbt och att det inte blir ännu ett missfall. Lycka till alla ni andra också!

Svar på tråden Vi med bim 20-30 september!