• Mollie

    Vart hittar man brevpapper?

    Jag tillhör den skaran som fortfarande ägnar mig åt snigelbrevs-skrivning... De trodde ni inte fanns ängre va?
    Men ajg blir galen, det finns ju inga fina brevpapper att köpa. Har gått bärsäkragång i alla överkomna butiker utana tt hitta nått fint...
    Ev sak jag till storstan (Sthlm) om 2 helger och där måste det finnas va? Men vart, vad ska jag leta? Kommer att befinna mig inne i centrala huvudstaden...

    TIPS emottages tacksamt!!

  • Svar på tråden Vart hittar man brevpapper?
  • Mollie

    Ja..., vore inte det nått? Papper, böcker, pennor, klistermärken... Guuuud vilken dröm!

  • Mollie

    Oki... Trodde jag sett ditt namn där, men det kanske är här på FL som jag sett det... *snurrigt*

    Är det ingen som vet VART man kan hitta lite papper?

  • Mollie

    Belinda, nja, det har skitdåligt i deras sortiment och dessa "vanliga" affärer har jag luskammat på papper och brevpapper... Vill ha lite annat än kollegieblock.

    Tingelingplingan, vart i Solna? Ska ifs till Kungens Kurva och Skärholmen, ska givetvis kika där med...

  • Mollie

    Tiril: Tradera säljer bara 1 och 1 liksom, är intresserad av hela set!

    Chino: Gallerix har inte...

    närbåda vill; Ja,jag fick ju se lite konster på egenhändigt igår nä'r det kom till mig... Ska se om jag är lika fiffig som du och lyckas med liknande... Tänker liksom sno din idé!

  • Mollie

    Helen, jaha har leksaksaffärerna?? Måste kolla BR här i stan i så fall... Har du nått annat tips på leksaksaffär?

    fenomena; nja..., känns lite långt att åka liksom...

    närbådavill; Ja, vi får se vad jag åstakommer då! Herregud, kan ju bli vad som helst ju!

    linda; genomsökta butiker men det finns inget kul alls...

Svar på tråden Vart hittar man brevpapper?