• Anonym (Man som vill njute)

    Sexleksaker för män

    Vad har ni för leksaker för män?


    Har ni nå tips på nått skönt?
    Har testat tenga egg, riktigt skönt faktiskt, men vad finns det mer som ni har använt själva eller med er partner?


     

  • Svar på tråden Sexleksaker för män
  • Anonym (...)

    Jag har hittat den ultimata leksaken. Iaf för mina behov, jag har en "Fuck me silly mega masturbator"  www.pipedreamproducts.com/showdetail&DBRM=00005601 

    Jo den kostar lite :P men den är fan värd det! Har han fleshlight men den kommer inte ens nära det jag får ut av denna. 

  • Anonym (Intresserad)
    Anonym (Len) skrev 2016-10-22 23:40:07 följande:

    Jag har en dildo för prostata stimulans,tjejen leker med den på mig när hon suger är enormt skönt.


    Var hittar jag en sån och hur fungerar den? Intresserad till min partner. 
  • Anonym (Intresserad)
    Anonym (...) skrev 2016-12-22 20:35:40 följande:

    Jag har hittat den ultimata leksaken. Iaf för mina behov, jag har en "Fuck me silly mega masturbator"  www.pipedreamproducts.com/showdetail&DBRM=00005601 

    Jo den kostar lite :P men den är fan värd det! Har han fleshlight men den kommer inte ens nära det jag får ut av denna. 


    Oh, kan tänka sig att man kan knulla ihjäl sig med en sån!? Haha... Kyss
  • Anonym (Intresserad)
    Anonym (Len) skrev 2016-10-22 23:40:07 följande:

    Jag har en dildo för prostata stimulans,tjejen leker med den på mig när hon suger är enormt skönt.


    Kommer du så du skriker? (nyfiken)
  • Anonym (Len)

    Ja,jag kommer så jag skriker och mycket är det som kommer ut,rekommenderar det verkligen kan bara säga njut o kör på?

  • Robert 832

    Alltså... det finns rep, piskor, dildos, butplugs, kyskhetsanordningar, elctro och tence-apparater, strapon, fleshlights mm.... finns så otroligt mycket leksaker. Bara att utforska.

  • Anonym (Bergatrollet)

    Hur är lösvaginorna? Kan man utföra samlagsrörelser utan att hålla fast den med händerna? Vill kunna ligga i min skogskoja och låssas att hon kom över mon och någonstans slog an ton.

    Eller kan binda fast den mot en björkstam ?

  • Anonym (Coachen)

    En par vibrator typ wevibe att stoppa i killens anal är super m fjärr och sitter kvar även när man går runt.

    Men det skönaste jag erfarit är att låta tjejen ta makten o köra skrovlig dildo i röven med långa långsamma drag och sen avsluta framåt med små snabba stötar mot prostatan tilla han kommar.

  • Anonym (Frälst)

    Den bästa leksaken är utan tvekan min fuckmaskin som får knulla min röv. Det ända trista är att jag först vid 50 bast upptäckt detta och jag har en dl andra leksaker som inte är lika bra

Svar på tråden Sexleksaker för män