• Anonym (Ts)

    Komplex för att jag är lång :(

    Är 1,70m och har dagligen komplex för att jag känner mig för lång. Vill vara kort och gullig!

    Hur ska jag komma över detta :(

  • Svar på tråden Komplex för att jag är lång :(
  • Johan75
    Anonym (vad säger du?) skrev 2016-10-26 19:16:51 följande:
    Det finns en anledning att alla modeller är långa.
    Har det något att göra med att de som väljer modellerna sällan är heterosexuella män?
    Behold, i come as a thief.
  • notifier

    Jag har alltid känt en extra attraktion till långa tjejer och har hört andra säga samma sak. Så något komplex över det är inget du behöver ha.

  • Anonym (Ts)
    Johan75 skrev 2016-10-26 21:38:50 följande:

    Har det något att göra med att de som väljer modellerna sällan är heterosexuella män?


    När du skriver detta, vad vill du säga då? Tolkar det lite som att du menar att långa tjejer är mest poppis bland homosexuella. Hoppas jag misstolkar dig.
    CC Flame skrev 2016-10-26 21:36:35 följande:

    Jag är 169 cm lång och alla tjejer i min klass växte om mig och en sa att jag va "kort", fastän hon bara var 3 cm längre. Jag tycker min längd är lagom. Bara för att jag är perfektionist skulle jag vilja ha din längd för att det slutar på en jämn siffra :P majoriteten av killar (90-95%) har sagt att min längd är lagom (av de som uttryckt sig). Din längd är precis lagom :)


    Tack <3 :)
  • Johan75
    Anonym (Ts) skrev 2016-10-26 22:09:09 följande:
    När du skriver detta, vad vill du säga då? Tolkar det lite som att du menar att långa tjejer är mest poppis bland homosexuella. Hoppas jag misstolkar dig.
    Lite det säger jag kanske, eller antyder att det kan vara så. 

    Klädmodeller är långa och smala. Branchen domineras av kvinnor och homosexuella män. Den vänder sig främst till kvinnor. 

    Nakenmodeller/pinuppor/porraktriser är kortare och yppigare. Branchen domineras av heterosexuella män. Den vänder sig till heterosexuella män. 

    Generellt så klart. Det finns alltid undantag. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Ts)
    Johan75 skrev 2016-10-26 22:12:23 följande:

    Lite det säger jag kanske, eller antyder att det kan vara så. 

    Klädmodeller är långa och smala. Branchen domineras av kvinnor och homosexuella män. Den vänder sig främst till kvinnor. 

    Nakenmodeller/pinuppor/porraktriser är kortare och yppigare. Branchen domineras av heterosexuella män. Den vänder sig till heterosexuella män. 

    Generellt så klart. Det finns alltid undantag. 


    Ok.
  • Anonym (Umma)
    Anonym (Ts) skrev 2016-10-26 22:18:28 följande:
    Ok.
    du ska vara nöjd med din längd. Jag och de flesta av mina vänner gillar inte tjejer under 170. Jag tror majoriteten av män föredrar långa tjejer över medellängd.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Umma) skrev 2016-11-02 20:11:38 följande:

    du ska vara nöjd med din längd. Jag och de flesta av mina vänner gillar inte tjejer under 170. Jag tror majoriteten av män föredrar långa tjejer över medellängd.


    Kolla bara vad Johan75 skrev.
  • Anonym (korttjej)
    Anonym (Ts) skrev 2016-11-02 21:27:24 följande:

    Kolla bara vad Johan75 skrev.


    Jag tror att hon är en kort tjej som försöker övertyga sig själv.

    Det finns i n g e n kille som gillar korta tjejer. Vara nöjd med din längd. :)
  • Anonym (v)

    Alltså alla dessa förbannade trådar som samma människa startar om och om igen. 

  • Anonym (suck)

    Ja alla dessa trådar om längd! 


    Jag är ca 175 och som yngre var det jobbigt eftersom jag stack ut, inte så många tjejer som är så långa speciellt inte i tonåren och de flesta killar hade då inte växt till sig. 
    Vet några korta också som önskat de vore längre men oavsett så slutar man någonstans på vägen att bry sig om längden. Om man är normal tycker jag.
    Det finns någon för alla..vissa gillar långa, andra korta, vissa tjocka och andra smala. De flesta tänker nog inte alls på längd skulle jag tro. 
    Kanske att en kort man inte vill ha en lång kvinna för att känna sig mer manlig och en lång kvinna kanske på samma sätt inte vill ha en kort man. Eller så skiter de i vilket. Förstår inte hur man kan lägga ner så mycket tid på sånt här. Min man är bara några cm längre än mig och det stör inte någon av oss. Har haft längre än honom innan men det var inget jag tyckte gjorde någon skillnad för mig eller att de skulle vara manligare. Attraktionen sitter inte i längden. Släpp det nu..

Svar på tråden Komplex för att jag är lång :(