• Anonym (Fundersam)

    26 åring ha sex med en 66 åring?

    Kan en 26 årig kvinna ha sex med en 66 årig man? Varför, varför inte?

    OBS! Båda skulle i så fall vara med på det.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 26 åring ha sex med en 66 åring?
  • Långbenopluto
    Anonym (Fundersam) skrev 2016-11-01 17:23:53 följande:
    Hehe nej. Inte alls så. Jag vet hur det är att älska någon. Varit gift och har tre barn. Så det är inte bara nycker. Vill hellre vara med denna man än tex han jag var gift med. Det är mer än "dyrkan". Och nej han har inte räddat mig. Däremot har han visat att han bryr sig. Och att han attraheras av mig. Han har visat det klart ich tydligt med. Vi har sexsmsat, flirtat i telefon, han gett massage och jag har varit med på hans fester osv. Så är absolut inte bara dyrkan. Det är attraktion och sexuell åtrå och lust. Kemin finns där.
    Visst, du kan intala dig själv det om det får dig att må bättre.

    Det hela är upp till dig. 
  • Neol

    Förr eller senare är man ju 66 själv! Klart man inte vill begränsa sina framtida möjligheter genom att klicka nej på den frågan...


    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (Fundersam)
    Scalaren skrev 2016-11-01 20:09:38 följande:
    Visst, du kan intala dig själv det om det får dig att må bättre.

    Det hela är upp till dig. 
    Ja. För vi är redan så familjära med varandra att det bara är själva intimiteten som vi faktiskt väntat med. Så ja, det är inte en beroendeställning eller maktutövande. Det har jag varit med om i andra förhållanden.
  • Anonym (say what)
    Anonym (Qq) skrev 2016-11-01 15:16:02 följande:
    Varför skulle han vilja ha sex med en 26 årig kvinna? Jag tycker det är värre än att hon vill ha sex med honom. Snuskig gubbsjuka!
    Hur tänker du där??...osar av fördomar tycker jag. Blir du snuskgumma om du 66 år gammal/ung tänder på en 26 årig hunk och vill vara intim med honom??
  • Anonym (Swinger)

    Om två vuxna människor vill ha sex med varandra är det deras ensak oavsett åldersskillnader och liknande.

  • Anonym (Qq)
    Anonym (say what) skrev 2016-11-02 06:49:06 följande:

    Hur tänker du där??...osar av fördomar tycker jag. Blir du snuskgumma om du 66 år gammal/ung tänder på en 26 årig hunk och vill vara intim med honom??


    Ja det blir jag.
  • Anonym (Tyygf)

    Klart de kan ha sex! Om sex är det enda de vill. Att göra mer, dvs ha någon slags förhållande blir däremot komplicerat då de är på så olika plats i livet. Orken och lusten är olika. Livserfarenheter gör att den äldre (mannen antar jag, fördomsfullt nog gissar jag att det inte är en 26 årig kille som tänder på panchisar) får ett erfarenhets- och därmed maktövertag. Om den yngre har barn får man också ta hänsyn till dem och deras känslor.

  • Anonym (Swinger)
    Anonym (Tyygf) skrev 2016-11-02 08:59:07 följande:

    Klart de kan ha sex! Om sex är det enda de vill. Att göra mer, dvs ha någon slags förhållande blir däremot komplicerat då de är på så olika plats i livet. Orken och lusten är olika. Livserfarenheter gör att den äldre (mannen antar jag, fördomsfullt nog gissar jag att det inte är en 26 årig kille som tänder på panchisar) får ett erfarenhets- och därmed maktövertag. Om den yngre har barn får man också ta hänsyn till dem och deras känslor.


    Lite fördomsfullt var det allt. Redan i unga år drogs jag till äldre mogna kvinnor och förlorade min oskuld som 18åring till en kvinna som var drygt 50. Som 20åring hade jag fantastisk sex med en kvinna som var 74. Måste säga att när jag som ung hade sex med jämnåriga tjejer gav det inte speciellt mycket. En seriös relation med allt för stor åldersskillnad kan skapa en del praktiska problem men inget som inte går att lösa med rätt vilja.
  • Anonym (va?)

    Men TS, om du redan vet vad du vill.... varför känner du då behovet av att ställa denna fråga här på FL?

  • Anonym (Jessi)

    Kan TS ha sex med en 66-årig gubbe? Ja! Får hon? Ja! Bör hon? Nja..? Ska hon? Vet inte?

    (Ska hon skydda sig? Absolut!)

    Risken är uppenbar att 66 åringen ser TS som ett skönt knull! En söt ung tjej att stoppa kuken i och stärka sitt ego med.. Fysisk njutning för stunden.

    Inget fel med det egentligen, han är väl inte mer än människa, och så länge TS är medveten om detta men ändå vill köra på.

    Det är naturligtvis helt ok för en kvinna att ha sex bara för njutnings skull och hon får naturligtvis utforska sin sexualitet och sina sociala relationer. Hon till och med bör göra det..

    Men som sagt. TS bör se upp och tänka på att risken är stor att hon är mycket mer känslomässigt engagerad på olika plan och att det blir nån krasch på grund av det.

    Annars.. Är hon bara kåt och nyfiken så lek på bara.

  • Anonym (Charlotte68)

    Varför frågar du ens? Du verkar ju dels säker. Och dels kan du ligga med precis vem du vill så länge båda är myndiga, båda vill och det inte finns några andra prekära detaljer som gör att man bör/måste avstå.

    I ditt fall hade ålderskillnaden varit tillräckligt prekärt för mig. Jag är typ dubbelt så gammal som dig men skulle näppeligen tända på en 66-åring. Men där är ju smaken som baken.

  • Anonym (M)

    Hur kommer det sig att ni lärde känna varandra när du var barn. Med tanke på att det inte är en vän till familjen?

  • Johan70

    Vad spelar det för roll för någon annan än de två inblandade? Om de båda vill och blir lyckliga av det, och ingen av dem är otrogen mot någon tredje person, så är det inget som vi andra har med att göra.

Svar på tråden 26 åring ha sex med en 66 åring?