• lindajhlala25

    Behöver råd och hjälp

    Hej!!

    Det är mycket nu med massa sjukdomar känner mig helt slut. I natt fick min dotter åka in akut för hon har haft 40 graders feber sen i fredags. Sen igår gick den upp till 41.3 å hon kräktes mycket. Så dom sa att hon hade urinvägsinfektion så hon har fått antibiotika idag. Men sen ska hon röntga njurarna om en vecka. Men finns det något man kan göra hon skriker å gråter helt hysteriskt när hon ska kissa å hon försöker att inte kissa. Känner mig helt hjälplös. Är det någon som vet ungefär när antibiotikan hjälper mot det onda??

    Sen min lilla son har fått prickar på hela sina ben och armar lite på magen. Vi misstänker vattkoppor? Bild

  • Svar på tråden Behöver råd och hjälp
  • Meriall

    Jag har haft fruktansvärd urinvägsinfektion. Antibiotikan hjälpte fort, det blev mycket bättre inom ett dygn. Hoppas lilltjejen får må bra snart.

  • lindajhlala25
    Meriall skrev 2016-12-05 20:20:06 följande:

    Jag har haft fruktansvärd urinvägsinfektion. Antibiotikan hjälpte fort, det blev mycket bättre inom ett dygn. Hoppas lilltjejen får må bra snart.


    Å va skönt att höra:)!. Tack..

    Ja det hoppas jag med:)
  • Rafael90

    När fick hon antibiotikan? Jag fick en kur om 3 dagar (3 tabletter per dag) sist jag hade UVI och mådde bättre morgonen efter när jag tagit sammanlagt 3 tabletter.

  • lindajhlala25
    Rafael90 skrev 2016-12-05 23:33:43 följande:

    När fick hon antibiotikan? Jag fick en kur om 3 dagar (3 tabletter per dag) sist jag hade UVI och mådde bättre morgonen efter när jag tagit sammanlagt 3 tabletter.


    Hon fick 3 ml igår men det är redan bättre faktiskt. Men nu har hon 40 graders feber igen :(
Svar på tråden Behöver råd och hjälp