• Anonym (Ledsen)

    Resa bokad, kom på killen med att sexchatta med andra...

    Hej alla!

    Om en vecka har jag och min kille bokat en resa, betald och klar. Kom på honom med att sexchatta med andra och blev mycket ledsen. Nu är jag inte sugen på att åka. Han kommer bara med bortförklaringar och att han älskar bara mig mm mm. Vad hade ni gjort???

  • Svar på tråden Resa bokad, kom på killen med att sexchatta med andra...
  • Anonym (Samma sits)
    Anonym (Men jisses...) skrev 2016-12-09 08:39:05 följande:

    Jag skulle aldrig någonsin ligga med en annan kvinna "IRL", vad ni än kanske tror om mig älskar och respekterar jag min fästmö alldeles för mycket för det, men att prata är inte otrohet. Inte i mina och min fästmös ögon. Andra har uppenbarligen andra uppfattningar, men jag tycker det är att dra det lite väl långt att kalla chattande otrohet.


    Sexchatta är definitivt otrohet. Sedan leder det ena till det andra och någon frågar om man även ska träffas...

    Anser du även att det är oskyldigt att skicka naken- och sexbilder till varandra när man sexchattar? Filmklipp osv.

    Hade du uppskattat om din tjej hade skickat en film på sig själv när hon onanerar till någon som hon sexchattar med?
  • Anonym (Men jisses...)
    taquine skrev 2016-12-09 08:42:46 följande:
    Hur gammal är du mentalt? 12? 
    Gud så patetiskt , stackars brud att ha en sådan omogen **** i sitt liv:
    Fan angår det dig hur vi lever vårt liv? Vad ger dig rätten att döma folk för att de har en annan syn på sexchattande än du? Bitter av någon anledning?

    Om du har en karl är du säkert som TS; krävande, osäker, snokande. Eller så sitter du i en sjaskig trea med en tre, fyra ungar - med olika fäder - röker Blend och dricker bag-in-box och gnäller loss över karlar. 
  • Anonym (Men jisses...)
    Anonym (i) skrev 2016-12-09 08:42:09 följande:
    Grattis till att tro att att kommer kunna sluta bara för att ni gifter er. Varför skulle det vara skillnad på att vara sambo och att vara gifta? Rent känslomässigt menar jag. Är du inte seriös när du är sambo? 
    Du känner inte mig. Precis som bittertanten ovan dömer du mig för att jag inte lever som du anser att man ska. Kom ut ur din lilla bubbla och inse att din standard inte är hela världens standard.
  • Johan75
    Anonym (Men jisses...) skrev 2016-12-09 11:24:24 följande:
    Du känner inte mig. Precis som bittertanten ovan dömer du mig för att jag inte lever som du anser att man ska. Kom ut ur din lilla bubbla och inse att din standard inte är hela världens standard.
    Det många reagerar över är väl att din standart inte heller är din standard. Det du gör nu är helt ok och inga problem, men sen när du är gift så är det plötsligt omoget, ovärdigt och oseriöst. Då blir det lite märkligt med kommentarer som: "Vaddå otrogen? Snubben har snackat lite snusk, inte satt på någon. Otrogen, pfft."

    Som sagt, din standard är inte hela världens standard. Lev som du lär!
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Men jisses...)
    molly11 skrev 2016-12-09 09:10:26 följande:
    Har man inte helt förlorat sin självrespekt om man tillåter den man älskar att sexchatta med andra? Jag skulle aldrig acceptera det! Skulle känna mig både ledsen, otillräcklig och sviken.
    Men vad är det som är så svårt att fatta?! DU anser att det är fel att sexchatta. DU skulle bli "ledsen, otillräcklig och sviken". Men bara för att DU tycker så behöver inte alla andra göra det. Försök fatta att världen består av andra än ett gäng bittra feminister som anser sig äga sina män. Snokar du också i din partners mobil och dator? Om inte, hur vet du att han inte sexchattar?

    Och svarar du "Han har sagt att han aldrig skulle göra det" eller något liknande är du mer än lovligt naiv.

    Vilken självrespekt och integritet har en kvinna som snokar i sin mans dator och mobil? Noll och intet.

    Nej flickor, det har varit trevligt men nu måste jag jobba. 
  • Anonym (Men jisses...)
    Johan75 skrev 2016-12-09 11:29:20 följande:
    Det många reagerar över är väl att din standart inte heller är din standard. Det du gör nu är helt ok och inga problem, men sen när du är gift så är det plötsligt omoget, ovärdigt och oseriöst. Då blir det lite märkligt med kommentarer som: "Vaddå otrogen? Snubben har snackat lite snusk, inte satt på någon. Otrogen, pfft."

    Som sagt, din standard är inte hela världens standard. Lev som du lär!
    Stackare. Kastrerad av en bittertant. Har hon koll på mobilen (självklart)?
  • Johan75
    Anonym (Men jisses...) skrev 2016-12-09 11:32:12 följande:
    Stackare. Kastrerad av en bittertant. Har hon koll på mobilen (självklart)?
    Klassisk retorik från en ynkrygg. Gå du och "jobba".
    Behold, i come as a thief.
  • molly11
    Anonym (Men jisses...) skrev 2016-12-09 11:31:02 följande:
    Men vad är det som är så svårt att fatta?! DU anser att det är fel att sexchatta. DU skulle bli "ledsen, otillräcklig och sviken". Men bara för att DU tycker så behöver inte alla andra göra det. Försök fatta att världen består av andra än ett gäng bittra feminister som anser sig äga sina män. Snokar du också i din partners mobil och dator? Om inte, hur vet du att han inte sexchattar?

    Och svarar du "Han har sagt att han aldrig skulle göra det" eller något liknande är du mer än lovligt naiv.

    Vilken självrespekt och integritet har en kvinna som snokar i sin mans dator och mobil? Noll och intet.

    Nej flickor, det har varit trevligt men nu måste jag jobba. 
    Fattar precis men ven fan VILL att ens partner sexchattar med andra? Att man sen går med på det är en helt annan femma!
  • fröken femina
    ts
    det låter som det e din man jag shattar med
    vill bara säga att de e bara oskyldig fantasi

    molly11 skrev 2016-12-09 12:00:46 följande:
    Fattar precis men ven fan VILL att ens partner sexchattar med andra? Att man sen går med på det är en helt annan femma!
    finns måååånga. finns många som vill se din fry ligga med andra 
  • Anonym (idiot)
    Anonym (Men jisses...) skrev 2016-12-09 00:56:09 följande:
    Vaddå otrogen? Snubben har snackat lite snusk, inte satt på någon. Otrogen, pfft.

    TS! Jag är 100% säker på att du är ännu en sån där donna som snokar runt i din killes mobil och dator, och straffas med att få se något som gör dig ledsen. Tja, så går det. Om folk kunde sluta blanda ihop kärlek med äganderättskänsla och respekterade sina partners skulle sånt här inte hända.

    Bra att han stack, han behöver inte en snokande tjej.

    Idiot. 

    Vad fan tror du att han bara snackar sex för snackets skull eller? Dum eller naiv är du eller både och. Om han hade respekterat ts hade han inte sexchattat och försökt få ligg. 


    Ts gjorde helt rätt som tittade i hans mobil, uppenbarlgien var magkänslan helt rätt här. Han är en otrogen skit som inte respekterar ts. Hon är värd bättre. 

  • Anonym (idiot)
    Anonym (Men jisses...) skrev 2016-12-09 07:28:39 följande:
    Så länge hon inte har sex med andra "IRL", så visst, varför inte? Jag sexchattar, min fästmö vet om det och har inga problem med det. Hade hon det skulle jag inte kunna vara ihop med henne.

    Men så är hon en sund tjej och inte en osäker krävande snokare.

    Dock kommer vi gifta oss om ett par år, och då kommer jag sluta sexchatta med andra. Tycker det är en sak så länge man bara är sambo/förlovade, men när relationen blir seriös är det dags att lägga av med sånt.
    Väx upp. Du får tydligen inte det du behöver av din fru eller så har du seriösa problem. SOm om du kommer sluta bara för att du ahr en ring på fingret. Vilket skämt. 
  • Anonym (idiot)
    Anonym (Men jisses...) skrev 2016-12-09 11:22:23 följande:
    Fan angår det dig hur vi lever vårt liv? Vad ger dig rätten att döma folk för att de har en annan syn på sexchattande än du? Bitter av någon anledning?

    Om du har en karl är du säkert som TS; krävande, osäker, snokande. Eller så sitter du i en sjaskig trea med en tre, fyra ungar - med olika fäder - röker Blend och dricker bag-in-box och gnäller loss över karlar. 
    Du kanske "bara" sexchattar, MEn MÅNGA män stannar inte där utan sexchattar helt enkelt för att få fysisk sex. Tyvärr. Oddsen är höga att ts kille är en som vill ligga runt. Man kan inte lita på män som säger "jag chattar BARA". Även om en av 1000 gör det så är det inget man som kvinna kan tro på. 
  • Anonym (k)
    Anonym (idiot) skrev 2016-12-09 14:12:57 följande:
    Du kanske "bara" sexchattar, MEn MÅNGA män stannar inte där utan sexchattar helt enkelt för att få fysisk sex. Tyvärr. Oddsen är höga att ts kille är en som vill ligga runt. Man kan inte lita på män som säger "jag chattar BARA". Även om en av 1000 gör det så är det inget man som kvinna kan tro på. 
    Har de sex med varandra eller vaddå?
    De allra flesta chattar och runkar. punkt
    det är jävligt sällan chattandet leder till annat än ett runk. det händer att det blir en träff men det är jävligt sällsynt

    tycker du ska försöka sexchatta och ragga tilld ej en träff så får du se vilka horder av tjejer som genast ställer upp på att ligga
  • Anonym (idiot)
    Anonym (k) skrev 2016-12-09 14:29:40 följande:
    Har de sex med varandra eller vaddå?
    De allra flesta chattar och runkar. punkt
    det är jävligt sällan chattandet leder till annat än ett runk. det händer att det blir en träff men det är jävligt sällsynt

    tycker du ska försöka sexchatta och ragga tilld ej en träff så får du se vilka horder av tjejer som genast ställer upp på att ligga
    Efter några dagars chattande, efter någon veckas chattande så ja, då ställer horder av tjejer upp. Det är inte så svårt att få till en träff och sen rullar det på. Du behöver bara vara lite charmig och trevlig dessutom. Vem vill runka bara? De flesta mäns mål är att få ligga irl. Det tror jag ts killes mål var garanterat. 
  • Anonym (ASG)

    Men snälla ni, fattar ni inte att "Men jisses" trollar?! Det är ett nöje att se hur ni går i spinn totalt över det han skriver. Skrattande

    Och ja, jag vet med 100% säkerhet att han trollar. Känner snubben IRL. Han sms:ade mig för några timmar sedan och berättade om denna tråd.

    Mindre roligt är det ju med TS situation och originalinlägget. Tråkigt att det skulle behöva hända dig, TS, och jag förstår att du är ledsen och uppriven nu. Men du, försök tänka att det var bra at det hände nu och inte när ni kanske fått barn ihop eller så. Lättare dumpa en pojkvän än pappan til sina barn, kanske.

    Hoppas du snart mår bättre!

    Kram! {#emotions_dlg.flower}

  • taquine
    Anonym (Men jisses...) skrev 2016-12-09 11:22:23 följande:
    Fan angår det dig hur vi lever vårt liv? Vad ger dig rätten att döma folk för att de har en annan syn på sexchattande än du? Bitter av någon anledning?

    Om du har en karl är du säkert som TS; krävande, osäker, snokande. Eller så sitter du i en sjaskig trea med en tre, fyra ungar - med olika fäder - röker Blend och dricker bag-in-box och gnäller loss över karlar. 
    Mitt i prick !!
    Anonym (ASG) skrev 2016-12-10 06:09:48 följande:

    Men snälla ni, fattar ni inte att "Men jisses" trollar?! Det är ett nöje att se hur ni går i spinn totalt över det han skriver. Skrattande

    Och ja, jag vet med 100% säkerhet att han trollar. Känner snubben IRL. Han sms:ade mig för några timmar sedan och berättade om denna tråd.

    Mindre roligt är det ju med TS situation och originalinlägget. Tråkigt att det skulle behöva hända dig, TS, och jag förstår att du är ledsen och uppriven nu. Men du, försök tänka att det var bra at det hände nu och inte när ni kanske fått barn ihop eller så. Lättare dumpa en pojkvän än pappan til sina barn, kanske.

    Hoppas du snart mår bättre!

    Kram! {#emotions_dlg.flower}


    Kul för dig att en sådan skojsig och busig polare ... Blir ju avis....
    Goodness me
  • strangertown

    Om (Men Jisses...) nu trollar så får jag dra mitt strå till stacken. Jag är en gift man med bebis som ibland sexchattar som sexuell förströelse. Jag skulle aldrig få för mig att träffa någon IRL som jag sexchattar men, det är fantasin jag leker med, inget annat. 


    Min fru har vetat om mitt sexchattande hela tiden, jag svarar på frågor hon har om det annars sköter jag det snyggt, det är mitt privatliv det handlar om och det respekterar hon. Har självklart inga problem med hennes privatliv även om hon inte sexchattar utan föredrar att porrsurfa och använda dildo istället.


    Att man har ett privatliv, avskilt från sin partner, är viktigt om man är seriös i sin relation. Ingen relation håller i längden tror jag där partnerna inte själva ser efter sina behov och sitt välmående. 


    Så, inget troll här bara en vanlig redogörelse för en vanlig, lyckligt gift man.


     


     

  • Johan75
    strangertown skrev 2016-12-11 02:17:02 följande:

    Om (Men Jisses...) nu trollar så får jag dra mitt strå till stacken. Jag är en gift man med bebis som ibland sexchattar som sexuell förströelse. 


    Känns inte som en lämplig sysselsättning för en bäbis. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (k)
    Johan75 skrev 2016-12-11 09:48:03 följande:
    Känns inte som en lämplig sysselsättning för en bäbis. 
    Det är inte bäbisen som sexchattar utan mannen som skrev inlägget.
Svar på tråden Resa bokad, kom på killen med att sexchatta med andra...