• Huuumlan_

    BF SEPTEMBER 2017

    Hej,

    Fler som väntar barn i September 2017? :)

    Plussade själv förra veckan och enligt mina beräkningar är jag i vecka 6 (5+3).
    Hade ett missfall förra månaden och blev gravid vid första ägglossningen. Ska på tidigt ultraljud nästa månad :)

    Vore kul med fler som ska ha i september :)

  • Svar på tråden BF SEPTEMBER 2017
  • Akirea
    Allibell skrev 2017-01-17 15:21:41 följande:

    Jag plussade idag ???????? är såå glad och går in i v 6 imorgon om jag räknat rätt! Hoppas alla mår bra, är det första barnen för er? Jag har en pojke på 13 månader, känns helt galet att han ska bli storebror haha


    Vi har precis samma! Vår dotter är lite drygt 13 månader (typ 13 och en vecka ????)
  • Lincha77

    Hej! Och grattis till alla plus! ???? Är själv i vecka 7 (6+3) och det känns overkligt då jag inte har några symptom alls förutom ömma bröst om jag klämmer på dem och kanske något större men annars mår jag hur bra som helst. Vilket gör mig mer orolig än tacksam. Har ett vul inbokat den 24/1 så håller min tumme hårt att allt ser bra ut då. Hur mår ni alla? Har ni många symptom?

  • Dumdidum

    Hej, jag är Nu i vecka 7... hoppas Det går alt bra bara... så att man får bebis i september.. detta varit ett bra tråd att läsa.. undrade precis också kub... måste Nu ringa och beställa Det i en annan kommun då...

    Kul lära känna Andra blivande mammor!

  • any19877

    Hej och grattis alla! Jag har bf 20 september. Är välfigt orolig dock efterom de 2 senaste graviditeterna slutade i missfall/ma;( trodde inte jag kunde bli gravid direkt efter missfall men det blev jag.

    Är i v 4+6 idag och cb digital visar fortfarande 2-3.

  • Huuumlan_
    Jessica04 skrev 2017-01-17 18:33:03 följande:
    Åh så gott med lagom känningar, själv har jag sjukt ömma bröst o illamående 24/7, svårt å få i mig mat, kex hjälper inte. Försöker tänka "ju sämre jag mår desto bättre mår bebisen".

    Ska på inskrivet nästa vecka, första barnet?
    Ja här är de första barnet. Ska på ultraljud på måndag den 23e, efter de om allt ser ok ut så kommer jag skriva in mig på BVC. Efter ett utomkvedshavandeskap och ett missfall i ryggen så vågar jag inte ropa hej förrän läkaren säger de ser ok ut :)

    Hoppas du får iordning på illamåendet, jobbigt de där om de sitter i heeela tiden. Jag är lite orolig eftersom jag inte känner såå mycket symptom men får bara ha is i mage:)
  • Allibell
    Akirea skrev 2017-01-17 19:37:15 följande:

    Vi har precis samma! Vår dotter är lite drygt 13 månader (typ 13 och en vecka ????)


    Vad roligt haha :) tycker fortfarande han är min lilla bebis och nu ska han bli storebror lixom
  • Jessica04
    Huuumlan_ skrev 2017-01-18 07:07:44 följande:

    Ja här är de första barnet. Ska på ultraljud på måndag den 23e, efter de om allt ser ok ut så kommer jag skriva in mig på BVC. Efter ett utomkvedshavandeskap och ett missfall i ryggen så vågar jag inte ropa hej förrän läkaren säger de ser ok ut :)

    Hoppas du får iordning på illamåendet, jobbigt de där om de sitter i heeela tiden. Jag är lite orolig eftersom jag inte känner såå mycket symptom men får bara ha is i mage:)


    Håller tummar och tår för dej! Min värsta mardröm att något är fel och man är ju så maktlös, men jag tänkte jag försöker vara glad då vi försökt så länge och äntligen fått ett plus

    Vi kan byta haha, känner mig gravid för flera! Hua mig!
  • MammaG

    Hej!
    Är i vecka 7 (6+4), mår bra och inga symtom förutom ömma bröst och mensvärk. Känns inte så bra och är så rädd för ett nytt MF då jag hade fått MF oktober 2016. Inga barn sen innan och vill så gärna få ett friskt första barn. Är det vanligt att inte ha symtom alls??

  • Amny

    Plussade för 1,5 vecka sedan, inte planerat men blev väldigt glad! Har varit på inskrivning hos bm och nu går bara tankarna på alla test som erbjuds. Kub, nipt, etc. Är i vecka 7, 26 år men nojjar mig som fan för att något ska vara fel på lilla ärtan där inne. Någon mer som oroar sig? Kan liksom inte släppa det...

Svar på tråden BF SEPTEMBER 2017