Inlägg från: Frögurka |Visa alla inlägg
  • Frögurka

    Kan någon förklara nub-teorin?

    Svårt att förklara vad nubben är när man inte kan peka ;)
    Till att börja med så behöver man en ganska bra bild, i profil. Sen måste du kunna se vad som är själva nubben.
    Könet tolkas genom att tyda åt vilket håll nubben pekar.
    Flicka: den sticker ut i linje med ryggraden.
    pojke: de pekar lite mer uppåt.

  • Frögurka

    Nubben är en liten knoppliknande sak som på tjejer blir klitoris o på pojkar blir de snoppen. Så nej, den sitter inte i nackem ;)

    Ja tycker de är tillförlitligt, ja har gissat på ett tiotal i min närhet o även på mej själv o haft rätt alla gånger förutom 1.
    De gäller att man vet vad man ska titta efter o "känna till" dom olika vinklingarna för resp. kön riktigt ordentligt.

    Tycker istället de är mer omöjligt runt rul-tiden :)))

  • Frögurka
    Ia82F skrev 2017-02-03 06:59:11 följande:
    Frögurkan: vill du gissa på min?
    Absolut! Problemet är bara att ja inte kan se bilder i appen :(
  • Frögurka
    Ia82F skrev 2017-02-03 09:07:16 följande:
    Okej... hur ska jag göra då? Sms?
    Ja kan se bilder genom safari så ja ska se om ja kan googla fram den här tråden så kanske ja ser bilden. Återkommer snart :)
  • Frögurka
    Ia82F skrev 2017-02-03 09:07:16 följande:
    Okej... hur ska jag göra då? Sms?
    De gick :) Bilden är väldigt suddig just nere vid skrevet så de är inte den bästa bilden. Om de ja tror kan vara nubben så tycker ja den mer pekar aningen uppåt än i linje med ryggraden så min gissning är pojke.
  • Frögurka
    pricken85 skrev 2017-02-03 10:30:03 följande:
    Intressant att du haft rätt så många gånger, tror själv att nub-teorin stämmer i de flesta fall :) eftersom du haft rätt så många gånger skulle jag bli så himla glad om du vill gissa kön på min lilla från vecka 12+4 !! :) ha det bäst!

    Men ja tror faktiskt de är VÄLDIGT tillförlitligt om man som sagt vet vad man ska titta efter.

    Hann knappt ens titta på dina bilder innan ja direkt ser att de är en tjej. Den undre bilden är jättetydlig.

    Fan va skämmigt om ja sen har fel på nån bild ja gissar på.
    Viktigt att förstå är ju att ja absolut inte är ett proffs utan endast hobby-tolkar.

    Men som ja skrev tidigare, har haft fel bara en enda gång av ca 10 så oddsen är på min sida ;)
  • Frögurka
    pricken85 skrev 2017-02-03 11:25:33 följande:
    Åh vad glad jag blir att du tog dig tid att svara, tack!! :) jag har också tolkat det som tjej, 27feb får jag veta. Lovar att återkomma med svar då. Haha nej klart det inte skulle vara skämmigt, jag är bara glad att du gissar och du har ju oddsen på din sida från dina tidigare gissningar Skrattande 
    Glöm nu inte uppdatera sen ????
  • Frögurka
    Grynet10 skrev 2017-02-03 14:24:32 följande:

    Vill du gissa här?


    Ja kan tyvärr inte se nubben. De som skulle kunna vara de visar isf tjej kansle men de är en för dålig bild så ja vågar inte svara tyvärr.
  • Frögurka
    Preet90 skrev 2017-02-03 16:55:25 följande:



    Hej, Du får jätte gärna gissa för mig också, dessa bilder är från KUB, v 12 :)
    Har RUL nästa vecka så blir spännande att se om det stämmer :P


    Ja kan tyvärr inte se nubben, så ja vågar inte ens chansa tyvärr.
Svar på tråden Kan någon förklara nub-teorin?