• Rymdmoln

    Tjejer skulle ni dejta en kille som är beroende av World of Warcraft?

    Skulle ni gå på dejt med en kille som är beroende av world of Warcraft? Detta är en kille ni inte känner, ni har träffat honom på tinder eller liknande.

    Bara tjejer bör svara.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer skulle ni dejta en kille som är beroende av World of Warcraft?
  • Aniiee

    Beroende? Nej. Spelar WoW? Ja.


    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 83. Bara 17 kvar.
  • Anonym (eh)

    Finns många tjejer som gillar WoW så om man gillar det är det ju en bonus om båda spelar.

    Jag är lyckligt gift med en kille som har samma intressen som jag dvs tv-spel, anime osv. Det är mysigt att spela tillsammans samt att vi respekterar varandras egen-tid vid datorn/tv-spelen osv. Vi har dessutom barn ihop, funkar finfint!

  • Anonym (Lisa)

    Nej. Inte för spelets skull, utan för beroendet. 

    Vem vill var tillsammans med någon som är beroende?

  • Anonym (Lisa)
    Anonym (eh) skrev 2017-02-03 21:46:10 följande:

    Finns många tjejer som gillar WoW så om man gillar det är det ju en bonus om båda spelar.

    Jag är lyckligt gift med en kille som har samma intressen som jag dvs tv-spel, anime osv. Det är mysigt att spela tillsammans samt att vi respekterar varandras egen-tid vid datorn/tv-spelen osv. Vi har dessutom barn ihop, funkar finfint!


    Är du också beroende av det?
  • Anonym (huntard)

    Ja, det hade jag nog, eftersom jag själv spelar aktivt. Beroende däremot.. Beror helt på hur många timmar i veckan det handlar om. Själv lägger jag normalt ner ca 15 h i veckan på WoW, och hade nog inte accepterat mycket mer än så av partnern heller. Måste ju finnas tid för annat också.

  • ostpaj

    Been there done that. Tillslut låg jag med en annan för killen hade varken tid att höra av sig eller att ses - för han ska spela. Heeeej dååå.

Svar på tråden Tjejer skulle ni dejta en kille som är beroende av World of Warcraft?