• Anonym (Kåtamamma)

    Gravid sex så kåt hur gjorde ni?

    Är så fruktansvärt kåt varje dag, vill bara ha han i mig dag som natt. Vilken ställning var skönast under er graviditetet, var ni kåta? Och stönade ni mycket, skäms för jag stönar som fan. Hur ska jag göra för att hindra denna kåtheten på jobbet ?

  • Svar på tråden Gravid sex så kåt hur gjorde ni?
  • Anonym (Gravid och kåt)

    Här en till!

    Vårt sexliv har verkligen berikats, mkt samtal om vad vi har för fantasier mm och flera av dem har vi nu testat. Har inhandlats lite leksaker med och vi tittar på porr tillsammans ibland.

    Jag har dock större behov än honom numera, så blir en del ensamstunder utöver sexet med sambon.

  • Magmassören
    Anonym (Gravid och kåt) skrev 2018-01-03 02:31:21 följande:

    Här en till!

    Vårt sexliv har verkligen berikats, mkt samtal om vad vi har för fantasier mm och flera av dem har vi nu testat. Har inhandlats lite leksaker med och vi tittar på porr tillsammans ibland.

    Jag har dock större behov än honom numera, så blir en del ensamstunder utöver sexet med sambon.


    Hör gärna av dig om du vill prata lite :)
  • villbusa
    Anonym (Kåtamamma) skrev 2017-02-10 11:45:43 följande:

    Är så fruktansvärt kåt varje dag, vill bara ha han i mig dag som natt. Vilken ställning var skönast under er graviditetet, var ni kåta? Och stönade ni mycket, skäms för jag stönar som fan. Hur ska jag göra för att hindra denna kåtheten på jobbet ?


    Bakifrån funkade bäst för oss o min kvinna hade olika kåta perioder i alla graviditeter! Du får väl lunchdata gubben så får du under arbetsdagen oxå...
  • Thrandir

    Ok, det här har gått över styr! Om man vill hålla på med fantasierna, se till att ni tar det i pm istället för annars så kommer trådarna att tas bort!

  • Thrandir
    Thrandir skrev 2018-05-08 12:46:32 följande:

    Ok, det här har gått över styr! Om man vill hålla på med fantasierna, se till att ni tar det i pm istället för annars så kommer trådarna att tas bort!


    Eller ja, tas bort och tas bort. Där var jag lite väl snabb. Vet inte vad som flög i mig...
  • BalkanBoy85
    Anonym (Kåtamamma) skrev 2017-02-10 11:45:43 följande:

    Är så fruktansvärt kåt varje dag, vill bara ha han i mig dag som natt. Vilken ställning var skönast under er graviditetet, var ni kåta? Och stönade ni mycket, skäms för jag stönar som fan. Hur ska jag göra för att hindra denna kåtheten på jobbet ?


    Let the natur work som jag brukar säga...du är full av energie,blir det för mycket,go till toaletten och slappna av,njut...
  • Anonym (Jag med)

    Här är en till gravid och kåt. Hja hur gjorde ni ? Undrar jag eftersom min man vägrar knulla med mig. Jag får ev. suga av honom OM han är inte för trött - jag tycker om att suga men blir långt ifrån nöjd med det och får inget tillbaka. Allt annat får vänta då enligt honom det är "äcklig att hålla på nu när någon bor i mig". (Det kan jag förstå delvis eftersom vid fd graviditet var det jag som var inte sugen på sex och kände att det är konstigt att ha sex när bebisen är i magen. ) men nu är det annorlunda , jag vill ha sex jämt ... men vad ska jag ta mig till?

  • Thrandir
    Anonym (Jag med) skrev 2018-05-10 20:52:29 följande:

    Här är en till gravid och kåt. Hja hur gjorde ni ? Undrar jag eftersom min man vägrar knulla med mig. Jag får ev. suga av honom OM han är inte för trött - jag tycker om att suga men blir långt ifrån nöjd med det och får inget tillbaka. Allt annat får vänta då enligt honom det är "äcklig att hålla på nu när någon bor i mig". (Det kan jag förstå delvis eftersom vid fd graviditet var det jag som var inte sugen på sex och kände att det är konstigt att ha sex när bebisen är i magen. ) men nu är det annorlunda , jag vill ha sex jämt ... men vad ska jag ta mig till?


    Ja, det bästa är att få prata av sig, om inte med sin partner (som borde vara mer förståndig) så får prata med någon annan. Så hör av dig om du vill via pm.Hjärta
  • BalkanBoy85
    Anonym (Jag med) skrev 2018-05-10 20:52:29 följande:

    Här är en till gravid och kåt. Hja hur gjorde ni ? Undrar jag eftersom min man vägrar knulla med mig. Jag får ev. suga av honom OM han är inte för trött - jag tycker om att suga men blir långt ifrån nöjd med det och får inget tillbaka. Allt annat får vänta då enligt honom det är "äcklig att hålla på nu när någon bor i mig". (Det kan jag förstå delvis eftersom vid fd graviditet var det jag som var inte sugen på sex och kände att det är konstigt att ha sex när bebisen är i magen. ) men nu är det annorlunda , jag vill ha sex jämt ... men vad ska jag ta mig till?


    Finns hjälpmedel,dildo etc
  • Anonym (Preggo)

    Är också ganska kåt! Är i vecka tjugo. Jag och min sambo har sex 1-5 gånger om dagen så jag ska inte klaga.

  • Ensam man söker
    Anonym (Preggo) skrev 2018-05-14 13:16:20 följande:

    Är också ganska kåt! Är i vecka tjugo. Jag och min sambo har sex 1-5 gånger om dagen så jag ska inte klaga.


    Säg till om han tröttnar.

    Det är inte konstigt att vara kåt när man är gravid... blodet rinner till, och fittan sväller av trycket.
Svar på tråden Gravid sex så kåt hur gjorde ni?