• Anonym (lkj)

    Vilken är er bästa sexleksak? Sämsta köp?

    Ja, som rubriken lyder, vilken leksak är er bästa och vart köpte ni den? Jag vill förnya min leksakslåda och det finns ju en uppsjö. Vilka var värda sitt pris och vilka är det inte?

    En dildo med sugkopp ska jag köpa iaf och det har jag hittat en som inte är så jäkla lång men som ändå är lite grövre, men i övrigt..

    Jag har testat så himla många som varit bäst i test mm men inte varit så himla nöjd. En rabbit tex, den hade nog varit kanon om den inte varit så felformad för mig (för lång topp och så hamnade de där jävla öronen inte där jag ville heller...) och så en We-vibe som aldrig satt kvar som den skulle för jag blir så våt. Gick knappt att flytta den rätt heller eftersom den blev så halkig och floppade ur handen hela tiden...

  • Svar på tråden Vilken är er bästa sexleksak? Sämsta köp?
  • Anonym (lkj)
    Anonym (Roxi) skrev 2017-02-18 21:41:43 följande:

    Skönt att du säger det där om We-Vibe! Jag köpte den för att den blev så himla hyllad överallt, men den sitter inte på plats för mig heller, i alla fall inte som par-aktivitet. Ligger jag still och har den innanför trosan kan fjärrstyrningen vara lite kul, men definitivt inte värd sitt pris.

    Mitt bästa köp är nog en Lelo Magic Wand. Rejäl nog att funka både som rygg- och axelmassage, men i sexväg flexibel nog att funka för både retsam lek och förspel eller för att snabbt dra av en orgasm på tio sekunder.


    Lelo har jag kollat på faktiskt, värd att tänka på alltså Tack för svaret.
  • Anonym (lkj)
    Anonym (B) skrev 2017-02-19 16:05:40 följande:

    Om du gillar anal stimulering så kan jag rekommendera en buttplug i metall. De har extra tyngd i själva delen som ska in, vilket gör att det känns en hel del även om man har en rätt liten storlek. Också rätt kul att kunna lägga den i varmt eller kallt vatten innan för att leka lite ytterligare.

    En fjärrstyrd liten vibratorer är också rätt kul om man har någon (eller själv) som vill hålla i fjärrkontrollen och hitta på lite sexiga hyss varsomhelst.

    Min värsta flopp med leksaker var nog en dildo/vibrator med remmar runt låren/höften så att dildon kunde spännas fast medan den var i. Vibratorn kontrollerades med en fjärrkontroll. Den lät jätterolig och hade nog vart kul om det var bättre kvalitet på den. Remmarna (i plast, tänk typ genomskinliga bh:band) som höll den på plats gick sönder efter första eller andra användningen och vibratorn slutade fungera efter tredje gången när den åkte i golvet eftersom den inte satt fast ordentligt.


    Tack, inget analt Har testat och det är inte min grej. Ingen fjärrstyrning heller haha, är jag som ska leka själv och då faller det ju lite med överraskningsmomentet

    Låter himla obekvämt med såna där plastremmar, men jag håller med om att själva idén låter intressant
  • Anonym (lkj)

    Om den är dyrast vet jag inte, såg inget pris Har lusläst en massa sexleksakssidor nu och den hittills dyraste jag såg kostade nästan 10 000 kr.

    Det skrev jag inte i TS, men jag kan inte ha något som är för skrymmande och för krångligt att ta fram. Det måste vara lätt att lägga/gömma undan.

  • Anonym (lkj)
    AgnetaMagnusson skrev 2017-02-26 20:47:18 följande:

    Herre min gud vad man pratar så mycket om detta, på min tid nöjde man sig med en gurka och det var det


    Jodå, det har jag också testat och de bruka vara bra. Dock jävligt kalla haha så jag vill isf gärna värma den lite innan. Och jag har inte mycket tid i ensamhet så jag behöver att det går fort och lätt när andan faller på Å vi har inte alltid gurka hemma heller, för andan kan falla på med långt mellanrum ibland. Eller varje dag, det är olika
Svar på tråden Vilken är er bästa sexleksak? Sämsta köp?