• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är den här rumpan slapp?
  • Anonym (Ass lover)
    Anonym (rompa) skrev 2017-02-21 15:05:03 följande:
    Klart det är en definitionsfråga. Ungefär som att säga att "jag tycker 178 cm är att klassa som lång" - det beror helt enkelt på vad du anser vara "lång".

    Vad är det som gör att den ser så slapp ut då enligt dig?
    Bägge skinkorna hänger, ser inte ut att vara en enda muskel i den rumpan.
  • Anonym (fast)

    Den är mycket ung och spänstig, men ganska liten och platt.
    Du har nog inte sett många damrumpor i ditt liv.

  • Anonym (Ass lover)
    Anonym (fast) skrev 2017-02-21 15:36:33 följande:

    Den är mycket ung och spänstig, men ganska liten och platt.
    Du har nog inte sett många damrumpor i ditt liv.


    spänstig, tror ute det va, kolla på ett gym på tjejerna som vet hur de ska träna rumpan, inte hänger det som det gör här.
  • boomstar

    Är ni som röstat galna?!
    Det är ju en miniatyrrumpa! Det finns ju knappt nåt fett alls som överhuvudtagt kan hänga.

  • Ingmar

    Hmm, ja de som tycker att denna rumpa förefaller slapp har nog ett konstigt synsätt på kvinnors bakdelar...

    Men det är ju som tur är än så länge tillåtet att tycka olikaOskyldig


    Nää om man skulle ta och..
  • Anonym (fast)
    boomstar skrev 2017-02-21 15:51:17 följande:

    Är ni som röstat galna?!
    Det är ju en miniatyrrumpa! Det finns ju knappt nåt fett alls som överhuvudtagt kan hänga.


  • Anonym (rompa)
    Ingmar skrev 2017-02-21 15:54:21 följande:

    Hmm, ja de som tycker att denna rumpa förefaller slapp har nog ett konstigt synsätt på kvinnors bakdelar...

    Men det är ju som tur är än så länge tillåtet att tycka olikaOskyldig


    Vi kan väl helt enkelt respektera att folk tycker olika? Utan att använda nedsättande ord som konstig.

    De som tycker den ser slapp ut tycker nog det är märkligt hur man kan tycka den ser fast ut också ...
  • cosinus
    boomstar skrev 2017-02-21 15:51:17 följande:

    Är ni som röstat galna?!
    Det är ju en miniatyrrumpa! Det finns ju knappt nåt fett alls som överhuvudtagt kan hänga.


    Fast det har ju inget med "slapp" att göra i min värld. Man kan vara hur smal som helst men ändå ha en slapp kropp.

    Slapp för mig är mjuk/avsaknad av muskler. Det kan man ha även om man är smal.

    På bilden ser den rumpan helt otränad ut (slapp). Sen kan det vara en extremt osmikrande bild och skärningen på shortsen är knepig... men nä, jag ser ingen fasthet i den rumpan även om den är liten.
  • Anonym (gravity)
    cosinus skrev 2017-02-21 16:25:35 följande:
    Fast det har ju inget med "slapp" att göra i min värld. Man kan vara hur smal som helst men ändå ha en slapp kropp.

    Slapp för mig är mjuk/avsaknad av muskler. Det kan man ha även om man är smal.

    På bilden ser den rumpan helt otränad ut (slapp). Sen kan det vara en extremt osmikrande bild och skärningen på shortsen är knepig... men nä, jag ser ingen fasthet i den rumpan även om den är liten.
    En muskel som inte spänns påverkas av gravitationen, speciellt om den är stränad=större, förutsatt att man inte har något problem att slappna av i sina muskler.
Svar på tråden Är den här rumpan slapp?