• playsome

    Kvinnor 40-50 hur ofta vill ni knulla?

    Hej kvinnor!

    Har en likadan tråd för oss män och i diskussionen den resulterade i kom frågan upp om hur det är för er.

    Så frågan är alltså hur ofta du VILL, inte hur ofta ni får till det.


    Helst vill vi ha svar från ungefär 40-50 år gamla och gärna med moget förhållande och barn.

    Kommentera gärna hur du ser på situationen och vad som påverkar din lust mer eller mindre. Att han tar initiativet hela tiden, att han vill hela tiden, att han alltid städar, eller vad det nu kan vara just för dig.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor 40-50 hur ofta vill ni knulla?
  • Anonym (Aimee)

    Genomsnitt 1g/v om man räknar bort mensveckor då jag inte vill, men å andra sidan gärna gör det 2-3 ggr/v de övriga 3 veckorna....

  • Anonym (singel 44)

    Är singel just nu men svarade ändå. Inget är så viktigt för mig som att ha en bra samtalspartner i min man. Om jag vet att han bryr sig, är omtänksam, lyssnar och vill ha konversationer och riktig kontakt med mig och att jag med honom blir det bra.

  • Anonym (singel 44)

    Svarade 2-3 går per vecka. Jag kommer aldrig bli sambo igen så oftare lär bli klurigt.

  • Anonym (why)
    Anonym (singel 44) skrev 2017-03-05 14:34:52 följande:

    Svarade 2-3 går per vecka. Jag kommer aldrig bli sambo igen så oftare lär bli klurigt.


    Varför kommer du aldrig bli sambo igen ¿ Trivs bättre som singel ?
  • Anonym (singel 44)
    Anonym (why) skrev 2017-03-05 17:05:32 följande:

    Varför kommer du aldrig bli sambo igen ¿ Trivs bättre som singel ?


    Singel vill jag sluta vara så snabbt som möjligt.För mig är det inte samma sak, singel är man om man inte har en relation, att bo ihop är något annat. Jag vill gärna bo över hos min man och han hos mig- ofta, men vi delar inte bostad och ekonomi. Det där har jag testat två gånger och det funkar inte för mig.
  • Anonym (44)

    2-3 gånger/veckan men hade jag inte haft diskbråck, varit trött av jobbet och om min man varit lite snabbare så hade jag haft lust fler gånger.

  • Pentra

    Jag skulle absolut vilja ha sex med partner iaf 2-3 gånger i veckan. Tyvärr så är det väldigt svårt att få till det eftersom jag och min sambo jobbar så olika. Men, det är ju inte omöjligt att få till alternativa lösningar på det iofs. Det som däremot är lättare att få till är mitt eget sex med mig själv, vilket jag i stort sett har varje dag på något sätt... ...och idag så hade jag det två gånger på natten och på morgonen innan frukost... ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Pussan

    Vill knulla i stort sett hela tiden. Tyvärr måste man ju jobba o sånt...handla och tvätta...you know. Men helst ett par gånger per dag med olika killar. Tyvärr blir det inte så ofta så, men kanske 1-2 dagar i veckan i alla fall. 

  • Anonym (why)
    Pussan skrev 2017-03-05 21:56:22 följande:

    Vill knulla i stort sett hela tiden. Tyvärr måste man ju jobba o sånt...handla och tvätta...you know. Men helst ett par gånger per dag med olika killar. Tyvärr blir det inte så ofta så, men kanske 1-2 dagar i veckan i alla fall. 


    Killarna hjälper dig nog gärna med tvätten om de i gengäld får komma till. Så svårt kan det inte vara som tjej att få till det.
  • Anonym (Sebbe)
    Pussan skrev 2017-03-05 21:56:22 följande:

    Vill knulla i stort sett hela tiden. Tyvärr måste man ju jobba o sånt...handla och tvätta...you know. Men helst ett par gånger per dag med olika killar. Tyvärr blir det inte så ofta så, men kanske 1-2 dagar i veckan i alla fall. 


    Va du lika sugen när du var yngre?
Svar på tråden Kvinnor 40-50 hur ofta vill ni knulla?