• llindaaa

    Vad gör du i helgen?

    Löningshelg för dom flesta , vad ska ni hitta på i helgen?

    Själv ska jag bara vara hemma ikväll och dricka lite öl med min sambo, kanske spela nå kort eller titta på tv. 
    Imorgon blir det att kolla hockey iallafall, inga andra planer för tillfället.  
  • Svar på tråden Vad gör du i helgen?
  • Anonym (Gubbe)

    Ingen löning förrän på måndag, men det spelar ingen roll, jag har varit anställd de senaste 15 åren innan dess egen företagare, och alla pengar jag tjänat de senaste 15 åren är orörda. Helgen blir det vanliga, laga god mat dricka ett par flaskor riktigt dyra Amarone. Ta en tur med Maseratin ,ok plantera veckans aktieköp, gått sädär sen årskiftet, bara upp 199 000:-. Men vem orkar bry sig.  

  • Anonym (G)

    Ska se den nya Disneyfilmen på bio med småsyrrorna och familjen, sen ska en av mina småsystrar sova över och vi ska se på Mello och äta tacos. Mys! :)

  • Carambolan

    Jobba, gå på opera, följa med yngsta barnet på barnkalas.

  • FruganH

    Umgås med familjen. Hoppas att få sova någorlunda. Hade vart skönt med en riktig slapphelg. Men det dröjer några år till dess.

  • Queennr1

    Ingen skillnad på lönehelg och andra helger för mig. Flänger mellan barnaktiviteter och försöker hinna det man inte hinner i veckorna med hem och hushåll.

  • bestofthebest
    Anonym (Gubbe) skrev 2017-02-24 16:38:41 följande:
    Ingen löning förrän på måndag, men det spelar ingen roll, jag har varit anställd de senaste 15 åren innan dess egen företagare, och alla pengar jag tjänat de senaste 15 åren är orörda. Helgen blir det vanliga, laga god mat dricka ett par flaskor riktigt dyra Amarone. Ta en tur med Maseratin ,ok plantera veckans aktieköp, gått sädär sen årskiftet, bara upp 199 000:-. Men vem orkar bry sig.  
    Tur att man inte har det så ställt. Då är det ju inget nöje att leva.
  • Anonym (Ankan)

    Lördag till söndag åker vi på en Birkakryssning på Östersjön med mannens syskon och respektive. En julklapp från svärmor så det har inget med lönehelgen att göra. ;) Annars hade jag gärna varit hemma och sett skid VM.

  • Anonym (Varierande)

    I helgen är det ovanligt späckat. Ute med kollegor igår, bio idag och middag ute. Imorgon gå på visning.

  • Anonym (Gubbe)
    bestofthebest skrev 2017-02-24 20:18:23 följande:
    Tur att man inte har det så ställt. Då är det ju inget nöje att leva.
    Jag vet, det är jobbigt.
Svar på tråden Vad gör du i helgen?