• Anonym (snabbarebananer)

    Heterokvinna som skulle vilja slicka fitta?

    Frågan är alltså till er kvinnor som ser er som hetero. Kan ni tänka er att slicka en fitta?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Heterokvinna som skulle vilja slicka fitta?
  • Anonym (dumma frågor)

    Då vore jag ju inte hetero liksom...

  • Anonym (Hei)

    Skulle kunna tänka mig att slicka en kvinna som är oskuld, samt som har en nyrakad ljusrosa streckfitta. Den ska även vara nytvättad, hon får inte någon äcklig bakteriell vaginos heller.

    Annars får det vara.

  • Anonym (Ostron)

    Men hallå, man är inte bög för att suger av en kompis. Det tillhör liksom. Är inte ni tjejer likadana?

  • HappyPerson
    Anonym (Ostron) skrev 2017-03-04 21:36:24 följande:

    Men hallå, man är inte bög för att suger av en kompis. Det tillhör liksom. Är inte ni tjejer likadana?


    Hahahahahahahaha
  • Anonym (Milfy)
    Pussan skrev 2017-03-05 21:52:57 följande:

    Slicka fitta och bli påsatt bakifrån samtidigt - det är så GOTT!


    Instämmer helt!!
  • Dr Börje
    Pussan skrev 2017-03-05 21:52:57 följande:

    Slicka fitta och bli påsatt bakifrån samtidigt - det är så GOTT!


    Skulle gärna vilja uppleva den synen. Att knulla en kvinna bakifrån och se när hon borrar ner ansiktet mellan min frus särade lår. Galet härligt

  • Pussan
    Dr Börje skrev 2017-03-17 07:16:10 följande:
    Skulle gärna vilja uppleva den synen. Att knulla en kvinna bakifrån och se när hon borrar ner ansiktet mellan min frus särade lår. Galet härligt

    Det är lika härligt att vara i mitten, jag lovar!
  • Pussan
    Pussan skrev 2017-03-17 22:36:19 följande:
    Det är lika härligt att vara i mitten, jag lovar!
    Och förresten att vara i andra änden också, bli slickad av en brud som samtidigt blir påsatt bakifrån 
  • Anonym (buskälskaren)
    Anonym (snabbarebananer) skrev 2017-02-26 15:38:49 följande:

    Frågan är alltså till er kvinnor som ser er som hetero. Kan ni tänka er att slicka en fitta?


    23% är bs som kallar sig hetro
    varför inte stå för er sexuella läggning?

  • Pussan
    Anonym (buskälskaren) skrev 2017-03-17 23:42:14 följande:
    23% är bs som kallar sig hetro
    varför inte stå för er sexuella läggning?
    Jag vet inte var 23% kommer ifrån, men för egen del kan jag säga att jag är hetero så till vida att jag knullar med karlar som prio 1. Men kan gärna vara med en brud (eller flera) också, smeka och slicka och bli smekt o slickad - men vill ändå ha kuk för att bli nöjd. Möjligt att jag är bi då, jag har inget problem med det ,men jag skulle alltså kunna vara utan andra kvinnor men inte vara utan karlar.
  • leexxii

    Varit med ett antal andra tjejer ilag med min partner, men ser mej absolut inte som bi för ja skulle aldrig vilja ha ett förhållande med en kvinna.

Svar på tråden Heterokvinna som skulle vilja slicka fitta?