• Anonym (Anna)

    Ensamstående tjejer

    Du som är singel och tjej, när hade du sex senast, och hur ofta på ett ungefär får du till det i ditt liv?

    Skulle du vilja ha mer eller är du nöjd som det är?

    Skriv gärna hur länge du varit singel och om du vill din ålder.

  • Svar på tråden Ensamstående tjejer
  • Anonym (31)

    31 år och varit singel i 6 år. Inte haft sex på 7 år. Kan sakna det ibland men det är svårt och träffa någon och jag vill inte ligga med "vem som helst".

  • Anonym (E)

    Japp, ett par- tre gånger i veckan. Är 39 år och har två barn.

  • Anonym (M)
    Anonym (Ogift) skrev 2017-03-18 08:53:40 följande:

    Hoppas det lyckas. Min erfarenhet är att det är ont om män som vill vänta. Bland mina "likasinnade" finns det mest kvinnor och en hel del är ensamstående. Har du "alltid" vetat att du ska vänta till äktenskapet eller är det en insikt som kom vid något visst tillfälle eller sammanhang? 


    Var letar du då? Jag har aldrig haft problem med att hitta människor med mina värderingar.

    Jag har alltid velat ha det så här. Jag är religiös.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (gman) skrev 2017-03-17 22:19:00 följande:

    Såg just en ny profil på Badoo. Singelmamma, 40 års åldern. Ett par bilder där hon visar mycket urringning, en där hon ligger i en säng.

     

    Ska man tolka det som att hon är ute efter lite kul?


    Ja
  • kvarnfot
    MammAmma skrev 2017-03-18 10:53:37 följande:
    Jag har fyra kk:n jag alternerar emellan, så finns nästan alltid nån som är tillgänglig. Men 3-4 dagar/varannan vecka är bara ett snitt, ibland kan det bli 5-6 och andra gånger bara 1.
    Funkar väl rätt bra att onanera övriga dagar kan jag tänka mej...
  • anton999999
    Anonym (M) skrev 2017-03-17 23:21:15 följande:

    Och jag är nöjd med att inte ha sex eftersom jag inte vill ha det innan jag är gift, men jag skulle vilja vara gift och leva det livet snart.


    Tänk vad jag skulle vilja träffa dej och övertala dej att släppa dessa sk moraliska regler som jag absolut inte finner något bra med. Jag har erfarenheter av katolska halvkusiner med samma regler, jag har bott utomlands där vissa gör det samma, och för 2år sedan dejtade jag en traditionell kvinna från spanien. Vad förenar dessa är att deras moral har skadat deras liv och de människor som har sexdebut vid 16 och får möjlighet att med många män träna relationer och sex har bättre odds att finna bättre lycka o högre njutning med mindre klavertramp.

    Tex säger logiken att om man ska köpa en ny bil idealbil bör man ta god tid på sig och springa runt och provköra många bilar före ett köp och samma gäller med att binda sig till en man.

    Jag har många tankar om detta så du kan skicka pm om du vill snacka mer.
  • Anonym (M)
    anton999999 skrev 2017-03-22 11:17:40 följande:

    Tänk vad jag skulle vilja träffa dej och övertala dej att släppa dessa sk moraliska regler som jag absolut inte finner något bra med. Jag har erfarenheter av katolska halvkusiner med samma regler, jag har bott utomlands där vissa gör det samma, och för 2år sedan dejtade jag en traditionell kvinna från spanien. Vad förenar dessa är att deras moral har skadat deras liv och de människor som har sexdebut vid 16 och får möjlighet att med många män träna relationer och sex har bättre odds att finna bättre lycka o högre njutning med mindre klavertramp.

    Tex säger logiken att om man ska köpa en ny bil idealbil bör man ta god tid på sig och springa runt och provköra många bilar före ett köp och samma gäller med att binda sig till en man.

    Jag har många tankar om detta så du kan skicka pm om du vill snacka mer.


    Vilken tur att jag inte behöver träffa dig för att tala om att jag tar mina egna beslut efter MINA egna värderingar och åsikter. Inte efter dina. Jag ser verkligen inte vad vi(du) skulle tala om.
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

    Onanerar ni ofta och mycket när ni är singlar?

  • Anonym (Ogift)
    anton999999 skrev 2017-03-22 11:17:40 följande:
    Tänk vad jag skulle vilja träffa dej och övertala dej att släppa dessa sk moraliska regler som jag absolut inte finner något bra med. Jag har erfarenheter av katolska halvkusiner med samma regler, jag har bott utomlands där vissa gör det samma, och för 2år sedan dejtade jag en traditionell kvinna från spanien. Vad förenar dessa är att deras moral har skadat deras liv och de människor som har sexdebut vid 16 och får möjlighet att med många män träna relationer och sex har bättre odds att finna bättre lycka o högre njutning med mindre klavertramp.

    Tex säger logiken att om man ska köpa en ny bil idealbil bör man ta god tid på sig och springa runt och provköra många bilar före ett köp och samma gäller med att binda sig till en man.

    Jag har många tankar om detta så du kan skicka pm om du vill snacka mer.
    Varför är du så negativ till oss som är avhållsamma? Var och en måste väl göra sina val i livet.
Svar på tråden Ensamstående tjejer