• Blue Ivy

    Hur vill ni att tjejen ska vara, för du ska kunna tänka dig ett förhållande med henne? Första gången kan vara svårt för oss visa tjejer när lusten ligger i lyften, ska vi knipa bena eller njuta. Madonna komplex vart passaran in?

    Jag älskar sex sjukt mycket.

    Hatar att dejta för vara ärlig, visa gillar den första stunden. Jag avskyr den,

    Vet aldrig hur jag ska vara längre.

    Är jag mig själv och har sex när vi båda är sugna så har det några gånger lett

    Till förhållande och ibland har killen inte velat ha en för han tyckte det var för enkelt

    Att få en i sängen. Men visa andra killar tycker att det var för svårt om man håller sig

    I ett par dejter.

    Hur fan vill killar ha det?

    Ska jag ligga när jag kåt och vill eller ska jag knip igen för fosterland?

    jag blir helt jävla förvirrad ju och dessutom jag känner mig som en bluff att

    jag måste försöka lista ut vilken typ killen vill att man ska vara och man är inte sig

    Själv för försöka bli den han vill ha och f**k that. Jag vill vara mig själv ju och

    Bli omtyckt för den jag är inte den han vill att jag ska vara.

    Men skulle vara skönt att se hur ni röstar så man kan vara sig själv men ändå

    Hitta ett sätt som inte får en att undra vad han hände nu..

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vill ni att tjejen ska vara, för du ska kunna tänka dig ett förhållande med henne? Första gången kan vara svårt för oss visa tjejer när lusten ligger i lyften, ska vi knipa bena eller njuta. Madonna komplex vart passaran in?
  • riboflavin

    Här blir jag också nyfiken, har aldrig varit med om att någon (som jag är fortsatt intresserad av vill säga) varit negativt inställd till att jag också är intresserad av att ha sex om andan faller på, men så både läser man och hör om killar som dels tycker tjejer är lättfotade om de inte "håller på sig" och sen några år in i relationen är missnöjd med att hon inte tar initiativ och har tappat sexlusten. Den som "håller på sig" länge utan att förgås av frustration var nog kanske inte en sån person som i famtiden kommer ha hög sexlust och ta mycket egna initiativ.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anna74a

    Det kanske är bra att riktigt vara sig själv ända ut i fingerspetsarna, det stöter bort dem som inte passar alls och övertygar dem mer som gillar ens personlighet.

  • Anonym (eget initiativ)

    En man som har problem med en kvinna som vill ha sex och visar att hon attraheras av honom är det garanterat något fel på.

    Känns inte som någon direkt förlust om jag skrämmer bort en sån.

Svar på tråden Hur vill ni att tjejen ska vara, för du ska kunna tänka dig ett förhållande med henne? Första gången kan vara svårt för oss visa tjejer när lusten ligger i lyften, ska vi knipa bena eller njuta. Madonna komplex vart passaran in?