• Johannaaa91

    BF December 2017 Göteborg

    Hej!

    Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?

    /Johanna

  • Svar på tråden BF December 2017 Göteborg
  • vasg
    Borkmar skrev 2017-04-20 18:09:22 följande:

    Hej ! Jag är i v 8 så väldigt tidigt skede men går allt som det ska så beräknas bf runt den 6/12-17

    Vill tillägga att jag är 44 år o väntar mitt första barn , saknar vänner som är i min situation då mina bekanta passerat detta stadie för länge sedan ..., fick mf för 1år sen , ska göra kubtestet o nipt testet framöver !

    Vi bor i Göteborg Majorna

    Hoppas min ålder e ok , kanske nån mer som är äldre föderska ... ?


    Klart din ålder är okej! Grattis!
  • Nykär15

    Bor ca 2,5 mil norr om Göteborg, men jobbar i Göteborg. 


    Jag är 40 år och är i v 7 nu. Går gärna med i en fb-grupp efter NIPT, så hänger här några veckor till om några fler vill göra detsamma Glad


    Detta är mitt tredje barn, sambons första Hjärta

  • lillalängtan

    Hej! Grattis alla till era plus!

    Jag är gravid i v7 så bf borde bli i mitten av dec om allt går väl. ???? Är gärna med i en hemlig FB-grupp om det finns någon sådan?

  • Borkmar

    Hej ! Jag vill gärna gå med i fb gupp om det bildas någon , gärna sluten grupp så att man kan vara med från början ! Vi vill ta kub o nipt testerna innan vi går ut offentligt ....

  • Nykär15

    Jag tänker att risken är att några av oss redan känner varandra eller har gemensamma bekanta :)

    Sist var jag med i en grupp på fb, kändes skitjobbigt gå ur när vi fick MA sent...därför avvaktar jag lite nu.

    Men verkar som att alla trådar här på fl blir på fb direkt och ingen skriver här :(

  • prick
    Nykär15 skrev 2017-04-21 18:05:40 följande:

    Jag tänker att risken är att några av oss redan känner varandra eller har gemensamma bekanta :)

    Sist var jag med i en grupp på fb, kändes skitjobbigt gå ur när vi fick MA sent...därför avvaktar jag lite nu.

    Men verkar som att alla trådar här på fl blir på fb direkt och ingen skriver här :(


    Har också tänkt tanken att man kan stöta på någon bekant här utan att veta om det Jag kan tänka mig att hänga både här och på fb ett tag, även om fb känns något smidigare i längden.

    Går in i vecka nio imorgon (uppskattningsvis) och har fått rätt svullen mage, det lär bli svårt att dölja den så länge till
  • Nykär15
    prick skrev 2017-04-21 18:48:30 följande:

    Har också tänkt tanken att man kan stöta på någon bekant här utan att veta om det Jag kan tänka mig att hänga både här och på fb ett tag, även om fb känns något smidigare i längden.

    Går in i vecka nio imorgon (uppskattningsvis) och har fått rätt svullen mage, det lär bli svårt att dölja den så länge till


    Hoppar gärna in på fb när jag gått lite längre som sagt, håller med om smidigheten, men vill än så länge vara helt anonym :)

    Är med svullen...klarade hålla hemligt till v 13 förra året, så hoppas det går en gång till :)
  • EA1985

    Jag är också gärna med i en grupp senare. Just nu väldigt nytt och första barnet så vill hålla det hemligt ett tag till om det går. Tror jag är i v 6 nu.

    Men jättekul att det är så många i Göteborgsområdet som är i ungefär samma fas.

Svar på tråden BF December 2017 Göteborg