• Nallil66

    Cykeln efter ivf behandling!! Konstig?

    Hej!

    Har nån varit med om samma sak som mig?

    Vi har gjort ett ivf försök, tyvärr misslyckat.

    Mensen då kom precis som planerat och vi kom överens med kliniken att efter nästa mens så skall vi sätta i ett fryst embory.

    Vi försökte själva såklart på mensen som kom efter ivf och efter 6-7 dagar efter ägglossning kom en brunaktig flytning. Först trodde jag att det va nidblödning och blev helt salig, tänk om vi själva har lyckats efter över 3 år .

    Men den bruna flytningen slutar aldrig och enligt planering så skall jag ha min mens nu 3/5 men tänk om det är den som är nu??

    Blir tokig, nån som varit med om nått liknande.

    Tacksam för alla svar.

  • Svar på tråden Cykeln efter ivf behandling!! Konstig?
  • Meriall

    Har inte gjort IVF men jag brukar ha småblödningar i stil med det du beskriver veckan före mens. Har haft det de senaste åren. Jag vet inte varför men jag har blivit gravid under den tiden, tagit cellprov som var okej så tror inte det är någon fara så. Hur gammal är du?

  • Nallil66
    Meriall skrev 2017-04-29 09:34:25 följande:

    Har inte gjort IVF men jag brukar ha småblödningar i stil med det du beskriver veckan före mens. Har haft det de senaste åren. Jag vet inte varför men jag har blivit gravid under den tiden, tagit cellprov som var okej så tror inte det är någon fara så. Hur gammal är du?


    Är 32, har aldrig haft nått liknande, min mens har alltid varit som en klocka,

    Så därför jag tror att det har med behandlingen att göra.

    Är rädd att dom skall stoppa insättningen av det frysta nu
Svar på tråden Cykeln efter ivf behandling!! Konstig?