Inlägg från: hondär |Visa alla inlägg
  • hondär

    Någon mer som väntar barn nr 4

    Hej hej alla. Här väntas det nr 4! Mina andra är födda dec 09, okt 11, feb 13. Detta blir en tidig sommar bebis, beräknad 23 maj men tas med snitt kanske veckan innan.

    Käns så spännande! Mina andra barn var så små sist så kunde inte njuta av bebistiden på samma sätt som jag hoppas denna gång :). Denna gången käns de som vi bor bättre, bättre ekonomi och som man fått så mycket mer erfarenheter och lugn i kroppen.

    Detta blir dock min sista, är ganska ung men känner att det räcker gott och väl med fyra fina ungar :)

    Jag ska sterilisera mig i samband med kejsarsnittet.

  • hondär

    Jag är trött och sover sååååå dåligt.. Är ofta själv så är väldigt sliten, har slutat jobba på vardagar så jag ska orka vara en bra mamma efter skolan o dagis. Vissa dagar orkar jag nästan inte gå, har så ont i bäckenet.. Så jag jobbar järnet när barnen har umgänge med pappan varannan helg, då har jag bara mig själv och Katterna att Ansvara för så då går de lättare.

    Jag hoppas att det blir lättare med Bebis på utsidan, jag vill önska och tro det iaf. Alltid tyckt att de är jobbigare att vara gravid än att ha bebis.

  • hondär
    kaeg skrev 2018-03-07 18:48:54 följande:

    hondär

    Oj det låter tufft. Sjukskriven?

    Är ett bra tag kvar ändå till maj.


    Oj där hade du skrivit. Nej jag var och är inte sjukskriven.. Är typ arbetslös, har haft massa ströjobb men har på slutet fått tacka nej till jobbpass.. Nu jobbar jag bara 3 dagar i veckan 5 timmar per gång.

    Är ju inte mycket men är helt slut... Det är så tungt att vara gravid....
Svar på tråden Någon mer som väntar barn nr 4