• midsommarsnö

    sperma och statistik

    Hej!

    När man läser i sexforum på nätet känns det som att minst hälften av alla tjejer/kvinnor regelbundet tar satsen i munnen eller ansiktet. Men stämmer det?

    Jag gissar att personer som är inne på sådana forum är något mer sexintresserade än genomsnittspersonen.

    Ni som pratat med era tjejkompisar/väninnor om detta, stämmer det att ca hälften av era bekanta ofta tar sprutet i munnen eller i ansiktet?

    När jag går runt på min kvinnodominerade arbetaplats känns det helt osannolikt att varannan tjej är så "porriga".

  • Svar på tråden sperma och statistik
  • MaryM

    Skillnad på sprut i munnen och i ansiktet! Jag gillar inte alls att få sperma i ansiktet. Tycker det är förnedrande och är rädd för att få i ögonen.

    Att suga tills hans kommer i min mun är däremot självklart och jag sväljer så klart. Tycker det känns knäppt att avbryta precis innan, hade inte gillat om en kille gjorde så på mig.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Letitdream skrev 2019-07-14 15:56:42 följande:

    Tjejer, vad är grejen med sperma och varför gillar ni det?


    Om jag gillar killen och tänder på honom så brukar jag älska hans kuk. Det är gott liksom :)

    Och så är det fint att få honom att njuta och liksom lämna över sig till mig. Jag tänder inte så mycket på sperma i sig utan på att han kommer.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Letitdream
    MaryM skrev 2019-07-14 16:04:55 följande:

    Om jag gillar killen och tänder på honom så brukar jag älska hans kuk. Det är gott liksom :)

    Och så är det fint att få honom att njuta och liksom lämna över sig till mig. Jag tänder inte så mycket på sperma i sig utan på att han kommer.


    Du får det att låta väldigt romantiskt och... ja, fint. Som en kärleksförklaring:)
  • MaryM
    Letitdream skrev 2019-07-14 16:11:17 följande:

    Du får det att låta väldigt romantiskt och... ja, fint. Som en kärleksförklaring:)


    Ja men så är det. Jag går inte riktigt igång på allt det där porriga, gillar mer passionerat :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Tom Araya
    MaryM skrev 2019-07-15 00:00:22 följande:
    Ja men så är det. Jag går inte riktigt igång på allt det där porriga, gillar mer passionerat :)
    För mig får gärna båda finnas.
  • Anonym (Man 38)
    MaryM skrev 2019-07-14 16:02:55 följande:

    Skillnad på sprut i munnen och i ansiktet! Jag gillar inte alls att få sperma i ansiktet. Tycker det är förnedrande och är rädd för att få i ögonen.

    Att suga tills hans kommer i min mun är däremot självklart och jag sväljer så klart. Tycker det känns knäppt att avbryta precis innan, hade inte gillat om en kille gjorde så på mig.


    Du suger alltid till utlösning då? Kan dina killar komma flera gånger eller tar sexet slut där? Jag tänker att jag ofta blir avsugen och när hon ser att jag är nära så avbryter hon, just för att hon inte vill att jag ska ta slut och att sexet kan fortsätta ett tag till.
  • Anonym (Navelludd)
    MaryM skrev 2019-07-14 16:02:55 följande:

    Skillnad på sprut i munnen och i ansiktet! Jag gillar inte alls att få sperma i ansiktet. Tycker det är förnedrande och är rädd för att få i ögonen.

    Att suga tills hans kommer i min mun är däremot självklart och jag sväljer så klart. Tycker det känns knäppt att avbryta precis innan, hade inte gillat om en kille gjorde så på mig.


    Kan förstå att du inte vill ha satsen i ansiktet, jag känner inget sug efter att lägga den där, hellre på brösten eller längre ner, men vill alltid försäkra mig om att tjejen är helt med på var den "ska ta vägen"...
  • MaryM
    Anonym (Man 38) skrev 2019-07-15 08:39:09 följande:

    Du suger alltid till utlösning då? Kan dina killar komma flera gånger eller tar sexet slut där? Jag tänker att jag ofta blir avsugen och när hon ser att jag är nära så avbryter hon, just för att hon inte vill att jag ska ta slut och att sexet kan fortsätta ett tag till.


    Ibland är det najs att ge en avsugning och så kan vi ha lite mer sex lite senare. Ibland kan man knulla och så avslutar man med lite oralsex..
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Anonym (Navelludd) skrev 2019-07-15 09:14:51 följande:

    Kan förstå att du inte vill ha satsen i ansiktet, jag känner inget sug efter att lägga den där, hellre på brösten eller längre ner, men vill alltid försäkra mig om att tjejen är helt med på var den "ska ta vägen"...


    Låter bra det. Man ska alltid kolla partnens gränser först. :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Tom Araya skrev 2019-07-15 01:29:55 följande:

    För mig får gärna båda finnas.


    Lite OT, men det beror lite på vad som menas med porrigt också. Jag är allergisk mot porrstön och fejk och att bara göra grejer för att det ska se sexigt ut och inget man själv njuter av. Däremot kan jag dra ner jeansen på killen när han står och diskar och gå ner på knä och suga honom samtidigt som jag tittar honom i ögonen. Det är kanske lite porrigt? Eller nä.. Jag är nog hopplöst vanilj:p
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
Svar på tråden sperma och statistik