Inlägg från: Anonym (Ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja)

    Köpa sex, okej?

    Det är ingen stor grej, bara gör det om du känner för det.

    Sen vet du ju om du gillar det. Livet är för kort för att inte göra saker.

  • Anonym (Ja)
    Anonym (fri vilja kan inte köpas för pengar) skrev 2017-05-16 13:58:51 följande:

    Vad som alltid händer i diskussioner kring detta förgiftade ämne är att männen dvs köparna till 99,99 % utgår från sin egen sexualitet som skiljer sig så väsentligt från kvinnors.

    Hade vi vänt på steken så att männen istället var de prostituerade så hade perspektivet helt förändrats. Män generellt får ut mycket/njuter, åtrår sex på ett helt annat sätt och med fler individer, tänder på betyudligt fler och tar inte skada av att ha sex med främlingar vilket bögkulturen är ett levande exempel på. Dessa väljer i hög omfattning frekvent nya partners av egen fri vilja för att det är mer tillfredsställande och passar driften bättre än monogama förhållanden. Kvinnor väljer till 99,99 % helst att ha sex pga kärlek om det inte är sexmissbrukare/fetischister etc eller experimenterar i jakt på en ny partner och vill i första hand ha monogama förhållanden. De äcklas/tar skada av att ha sex emot sin vilja och tänder på ytterst få individer vilket gör att sex med okända män pga nöd eller ekonomiska behov blir en obehaglig upplevelse med djupa konsekvenser  som enbart tillfälligt kan förträngas.

    Men detta kommer män aldrig att förståe eller acceptera eftersom de utgår från sin egen drift och funktion. Män och kvinnor funkar lika olika som hundar och katter. Det enda de har gemensamt är typ de basala behoven som hunger, kärlek,  urinering etc....inte sexualiteten och förmågan att känna sexuell attraktion.

    Mitt råd! Bli bögar eller köp sex av män istället så kan ni ha bättre samvete och vara säkra på att det är frivilligt:)


    Det stämmer att män och kvinnor är helt olika och inte kan jämföras på något sätt egentligen.

    Dock har du fel när det gäller kvinnors sexualitet.

    Väldigt många kvinnor har både en långtids och kortidsrealterad sexualitet, där den senare är rätt lik männens. Kvinnor knullar gärna och frivilligt runt med män för att säkra bra gener och helt utan annat intresse som du vill göra gällande, alltså kärlek eller resurser eller annat.

    Däremot är det där begränsat, så de flesta kvinnor gör det här i perioder av sina liv och inte hela livet och det är dessutom individuellt så en del kvinnor gör det aldrig men andra kvinnor ofta.

    Men kvinnors drift innehåller det här och det stöter man som man ofta på om man dejtar runt och ligger med kvinnor.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (fri vilja kan inte köpas för pengar) skrev 2017-05-16 15:05:25 följande:

    Ja visst förekommer det ofta  att tjejer/kvinnor ligger runt pga sexuella trender som att försöka spela på killars villkor (the Game) , för att experimentera, få bekräftelse, i sökan efter den rätta etc. Enda skillnaden är att kvinnor faller för killar de haft sex med i mycket större utsträckning och tar mer skada av att bli avvisade efter sex av killar. Om en kvinna attraheras och tycker om sexet vill hon oftast fortsätta och utvecklar känslor. Medan killar faller ytterst sällan för att de haft bra sex och dragits till någon. Tjejer fokuserar oftast på en enda och blir besatta av denna i högre grad medan killars omfattar så många fler.

    Men visst ligger tjejer runt och kan älska sex. Kan bara utgå från mig själv och mina kvinnliga vänner. Däremot strävar vi efter känslor och förjupning sexuellt och finner inte lika stort nöje i casual sex och att få orgasmen med vem som helst för orgasmens och njutningens skull.


    Behövs knappast känslor eller fördjupning, tjejer har semestersex när de vet att inget sånt kommer att hända, och de har det med olika män, så det är endast sexuell njutning de är efter.

    Om man ska koppla till din bögjämförelse så kan man ju också konstatera att lebbar har i jämförelse de i särklass mest skakiga och korta förhållandena av alla konstellationer. Bögar har faktiskt längst trots problemen med öppna förhållanden, och heteropar kommer strax efter bögar. Lebbar är långt efter, där ett lesbiskt förhållande varav kortare än hälften av tiden för bögar.

    Dessutom förekommer en total förvånande mängd våld i lesbiska förhållanden, vilket är anmärkningsvärt eftersom kvinnor annars är mindre våldsamma än män.

    Kvinnor är helt enkelt rätt kassa på både sex och förhållanden och ju fler kvinnor man får in i ett förhållande ju mindre sex är det, ju mer bråk och ju kortare och mer skakigt blir det.

    Kanske vore rätt bra med en lösning där kvinnor helt enkelt säljer sex, eftersom de ändå inte blir lyckliga, då får de i alla fall betalt och männen får sex...
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Iva) skrev 2017-05-17 08:18:38 följande:
    Han gör sig själv en stor otjänst om han åker och köper horor. Om han redan nu har svårt att hitta kvinnor så blir det dramatiskt mycket svårare som sexköpare. Alternativet är att han satt sig i en sits där han resten av livet ska försöks ljuga/dölja det, de flesta mår väldigt dåligt av det och det finns alltid en risk att det kommer fram på ett eller annat sätt.
    Det är bara bra om han blir av med den typen av kvinnor ändå. 

    Annars riskerar han bli ihop med en feminist och ändå bli olycklig trots tillgång till sex.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Aldrig) skrev 2017-05-17 15:10:56 följande:
    Alltså, en sådan lögn hoppas jag att INGEN kan leva med. Man får väl stå sitt kast och leta upp en tjej som tycker att det är ok med sexköp, för det är det tydligen enligt vissa här.
    Finns det saker man skäms så mycket över att ha gjort att man inte kan berätta det för sin partner, ja då kanske man inte skulle ha gjort dem alls.
    I princip alla kvinnor blåljuger om vad de gjort sexuellt med andra män för sina pojkvänner.

    Välkommen till verkligheten.

    Hur många har du själv knullat förresten? Hur många män har sprutat dig i ansiktet? Hur många har knullat dig i röven? Är du riktigt säker på att du berättat exakt hela din sexuella historia för alla män i dina längre relationer?
  • Anonym (Ja)
    Lena skrev 2017-05-17 15:14:20 följande:

    Nej det är inte okej. Sök upp tillfällig sexkontakt på nätet istället


    En kvinnas enorma naivitet runt sex...

    Om det vore ett enkelt alternativ skulle prostitution inte vara världens äldsta och mest svårutrotade yrke.
  • Anonym (Ja)
    Dr Nail skrev 2017-05-17 17:59:47 följande:
    ...och alla handikappade personer som betalar för vård och assistens får satsa på att bli mer självständiga! Ta tag i era liv, torka era egna rumpor. Var inte så patetiska, eller hur? Håller du med?
    Fattiga människor borde bli rika.

    Vi löser problem på löpande band här.

    Ungefär som regeringen.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Cicci) skrev 2017-05-17 23:34:50 följande:
    På tyska bordeller jobbar kvinnor från tex Rumänien som tvingats dit av manliga släktingar (ofta en bror) som sitter utanför bordellen och vaktar. Ja, och sedan tar han förstås merparten av pengarna.
    Jo, det är sant. Det har visats i dokumentärer och reportage. Så mycket för den "frivilligheten". 

    Men givetvis måste tjejen låtsas ifråga som om det är frivilligt och att det är något de vill, inför kunderna. Annars blir brorsan vansinnig och slår henne sönder och samman. 

    - Kan inte hjälpa att det blir lite löjligt när män som köper sex försvarar sig med att tjejerna vars kropp de säljer minsann vill ha sex med dem. Jo men visst. Utan pengar hade de inte velat, men eftersom kvinnor är så pengakåta (!) så rinner det till i trosan... 

    Inse att det finns ytterst få kvinnor som säljer sex utan att på något plan fara illa av det. Visst kan det finnas någon enstaka som faktiskt gillar det hon gör, på alla plan. Men hur stor är chansen att just du råkar på just henne? Just det. En promille, kanske. 

    Till TS. Jag är kvinna. Och jag var oskuld rätt högt upp i åren. Men jag tänkte aldrig någonsin tanken att köpa sex. Är det verkligen det du vill ha? Någon som låter dig få tillgång till hennes kropp en stund bara för att du betalar? Det var i alla fall inte vad jag ville ha, och jag tror inte det är det du heller vill ha. Inte om du verkligen tänker efter. 
    Det sista stycket är rent dravel. Det är klart han också skulle vilja ha det så, men nu är han ju inte kvinna som du är, och därmed inte i din priviligierade situation.

    Så om du inte har några bra alternativ till honom, som att erbjuda dig att ha sex med honom eller föreslå någon kvinna du känner, så blir ju det där bara löjligt.

    Sen är det väl tveksamt vad du menar med rinner till i trosan. Kvinnor har sex av väldigt väldigt många orsaker, den största undersökningen som gjorts kom upp i över 200 vill jag minnas, så kvinnor är väl konstruerade för att ha sex utan att det är just med en man de är nyförälskade med.

    Kvinnliga porrstjärnor visar väl ungefär hur den där vardagen kan vara. De varken lider eller njuter mer än de manliga skådespelarna. De knullar som ett jobb helt enkelt med inslag av att få det att verka som att de gillar det lite mer än de gör.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (XXX) skrev 2017-05-18 19:02:52 följande:
    Du nämner någonting intressant där. Något som skulle vara intressant att höra vad kvinnorna själva säger. Skriv gärna upp så många ni kan.

    Min fråga blir därmed. Av hur många orsaker kan kvinnan tänka sig att ha sex?
    Fast en av slutsatserna med den studien är egentligen att det är poänglöst att fråga en kvinna. Hon vet helt enkelt inte själv.

    Buss gjorde den för runt tio år sen men i samarbete med en kvinnlig forskare som inte är klassik utvecklingspsykolog.

    Den är intressant ändå, fast på ett udda sätt. Det är långt ifrån hans bästa arbeta dock.

    Män har ett mål med sex, att göra barn.

    Kvinnor har samma mål. Men de har dessutom ett till, och det är det som Buss et al utvecklade i över 200 genom att djupintervjua över 1000 kvinnor från olika kulturer.

    Eftersom män vill göra barn så kan kvinnor utnyttja det för andra syften.

    Så en ung vacker kvinnas vagina kan bli hennes största tillgång, hennes livsförsäkring, och redskap för att nå makt och status från rätt hopplösa utgångslägen.
  • Anonym (Ja)
    KKarate skrev 2017-05-20 08:02:11 följande:

    Samma som män som inte har möjligheter att alls vara kräsna kanske väljer en kvinna som haft 10+ knullare i sig.
    Det är en perfekt jämförelse.
  • Anonym (Ja)
    Pussan skrev 2017-05-20 22:36:09 följande:
    Och hur vet männen hur många knullare en kvinna haft i sig? Syns det på oss?
    På samma sätt som man ser på en man att han köpt sex en gång i sitt liv för 12 år sedan.

    Vilket var hans poäng med det inlägget.
  • Anonym (Ja)
    Pussan skrev 2017-05-24 23:22:27 följande:
    Ser du nacken i spegeln? 
    Ser du nacken utan spegel?
  • Anonym (Ja)
    Pussan skrev 2017-05-24 23:33:37 följande:
    Nej men jag ser den inte i spegeln heller. Gör alla andra det?
    Om vi har två speglar gör vi det.

    Har du aldrig sett din nacke?  Tänk om det står 120 där:)
  • Anonym (Ja)
    Pussan skrev 2017-05-24 23:46:04 följande:
    Jo men nu stod det kolla i spegELN, inte kolla i speglARNA. Fast det stod i och för sig räkenverk också, vad det nu är.

    Jo jag har sett min nacke. I spegLAR. och på foto. Inte sett något räkenverk dock, men 120 räcker inte långt kan jag säga
    Aha, det behövs två eller flera. Frisören brukar visa nacken. Sen finns det freaky badrumsskåp där man öppnar två spegelluckor och kan se ut alla möjliga obehagliga vinklar, och se massor av kopior av sig själv. Kim har nog en sån.

    Haha, om det är 20 det står så kan du aldrig bli gift om du inte letar rätt på en av de tjugo. Det är ett hundra procent sannfakta för det har sett på liberal Hollywood film, kanske Disney.
  • Anonym (Ja)
    Pussan skrev 2017-05-25 22:57:53 följande:
    Bra, jag vill inte bli gift. Så då fortsätter räkenverket att räkena....!
    Haha, låter som ett såndärt läskigt sjömonster från Pirates of Caribbean.
Svar på tråden Köpa sex, okej?