• Anonym (Tjej86a)

    Vi testade lite sexprylar på sexparty.

    I fredags hade jag plus 3 väninnor ett litet sexparty i miniatyr. En av tjejkompisarna ordnade detta då hon jobbar i sån butik och marknafsför sexleksaker.. Mot slutet av kvällen hade vi väl intagit en del vin och drinkar och en av oss fick för oss att sätta oss i soffan och prova lite saker . Först skeptiska lite men sen satt vi där med varsin stav i musarna och körde på lite. Vi hade så klart pratat en del sex och var väl lite sugna. Vi diskuterade om vi skulle sms.a till våra pojkvänner vad vi gjorde. En tjej gjorde det och han svarade att han blev kåt på tanken .fräck som jag var skrev jag till min åxå han blev åxå kåt. De flesta ki?lar gillar ju lite sånt. .

    Några dagar så här efter undrar jag ändå var det fel att göra detta ? Vi är inte lesbiska eller bi men det var ändå härligt på nått vis. Jag har fått härlig bestraffning av pojkvännen efteråt iallafall. Kallat mig lite snuskiga ord och haft bra sex. Men funderar ändå på om det va lite fel . Vad tycker ni ? Är det sånt som kan hända ? Tydligen.

  • Svar på tråden Vi testade lite sexprylar på sexparty.
  • Anonym (Tjejen)

    Ja du.... när jag gick i 8-9 så satt killarna och runkade till porrfilm ihop. Du är ju dock mer än dubbelt så gammal... jag hade aldrig gjort det.

  • Anonym (SåÄrDet)

    Inga problem alls tycker ja, kör på o njut och ha roligt!

  • Anonym (Kill87a)

    Det är väl inge fel med och On an era tillsammans med någon annan eller med andra, eller?

    Minns själv hur vi killar i klassen när vi gick i 5~6 (slutet av 5), höll på och runka de efter gymnastiken i duschrummet. Typ tävlade om vem som kunde spruta eller hade störst kuk men det var ingen som kunde spruta :p

    Men från dess tills att man gick i 1~2 i gymnasiet höll jag och typ 3~4 andra polare och runka tillsammans hos någon av oss till porrfilmer. Ibland blev det flera gånger i vecka och ibland ner sällan. Sen från mitten av gymnasiet var det bara jag och 1 till som fortsatte att runka tillsammans. Tills för 8 år sen då han flyttade långt bort till en annan stad.

    Så nää det är inget fel. Sen behöver man inte vara homo på något sätt men kanske lite bi-nyfiken. För min del har det aldrig blivit mer än att jag har hjälpt någon annan att runka. Inget konstigt kan jag tycka, skulle vilja göra det igen trotts att man är sambo och har barn.

  • Anonym (Kille)

    Hade lätt gett min tjej tillåtelse om hon skickade ett sms om att hon var sugen på att testa sexleksaker på ett "party" med vänninorna. Hade nog haft stånd från det att jag skickade mitt "medgivande" tills dess att hon var hemma hos mig igen.

  • Tom Araya
    Anonym (Tjej86a) skrev 2017-05-23 02:17:11 följande:

    I fredags hade jag plus 3 väninnor ett litet sexparty i miniatyr. En av tjejkompisarna ordnade detta då hon jobbar i sån butik och marknafsför sexleksaker.. Mot slutet av kvällen hade vi väl intagit en del vin och drinkar och en av oss fick för oss att sätta oss i soffan och prova lite saker . Först skeptiska lite men sen satt vi där med varsin stav i musarna och körde på lite. Vi hade så klart pratat en del sex och var väl lite sugna. Vi diskuterade om vi skulle sms.a till våra pojkvänner vad vi gjorde. En tjej gjorde det och han svarade att han blev kåt på tanken .fräck som jag var skrev jag till min åxå han blev åxå kåt. De flesta ki?lar gillar ju lite sånt. .

    Några dagar så här efter undrar jag ändå var det fel att göra detta ? Vi är inte lesbiska eller bi men det var ändå härligt på nått vis. Jag har fått härlig bestraffning av pojkvännen efteråt iallafall. Kallat mig lite snuskiga ord och haft bra sex. Men funderar ändå på om det va lite fel . Vad tycker ni ? Är det sånt som kan hända ? Tydligen.


    Jag ser inget fel i detta.
  • Pussan

    Det är ju hur mysigt som helst! Och visst blir ens karl kåt på att höra talas om det också, så win-win!

  • Anonym (Man i kalasbyxor)

    Det låter mer som en pojke som är oskuld som skrivit detta.... 

  • Vixen90

    Bullsh-t.

    Man får INTE prova grejerna på det viset vid ett sexparty. Det skulle ju vara helt sjukt om personalen sen skulle stå och tvätta använda stavar för att sedan åka vidare och låna ut dem till nästa gäng, det fattar väl vem som helst. Så går det inte till.

    Och vart menar du att försäljaren höll hus när ni testade hennes/hans produkter?

    Detta är ju 100% påhittat. Så dålig bluff.

  • Tom Araya
    Vixen90 skrev 2017-05-26 12:14:03 följande:

    Bullsh-t.

    Man får INTE prova grejerna på det viset vid ett sexparty. Det skulle ju vara helt sjukt om personalen sen skulle stå och tvätta använda stavar för att sedan åka vidare och låna ut dem till nästa gäng, det fattar väl vem som helst. Så går det inte till.

    Och vart menar du att försäljaren höll hus när ni testade hennes/hans produkter?

    Detta är ju 100% påhittat. Så dålig bluff.


    Ja, att de skulle få testa sakerna innan köp verkar ju högst osannolikt, men det skulle ju kunna vara så att de redan köpt grejerna de testade...
  • LionQueen88

    Ja det är väl sånt som kan hända när trashiga människor samlas. Men tur att era killar är lika trashiga som uppskattade det. Skit dras visst till skit.


     

Svar på tråden Vi testade lite sexprylar på sexparty.