Inlägg från: Frallanz |Visa alla inlägg
  • Frallanz

    Modifast-metoden

    Hej!

    Finns det fler där ute som kämpar med vikten? kanske någon som jag, och ska köra eller kör Modifast-metoden?

    Tillsammans kan vi komma långt! Alltid roligt att dela peppande ord och kämpa ihop

    Kram på er!

    Jag är en 28 årig mamma, väger 122 kg till mina 166 cm = 50 kg vill/behöver jag ha bort. Lider av ett sockerberoende som sätter stora käppar i hjulet på min viktresa, det är en oerhörd kamp varje dag att välja bort sitt socker. Så många gånger som jag testat olika dieter, svettats och fallit tillbaka. Nu har jag fått nog, jag vill orka så mycket mer än vad jag redan gör med min 2 åring. Jag vill leva. Jag har bestämt mig. Så nu ska Modifast få en chans. Häng på!

  • Svar på tråden Modifast-metoden
  • Frallanz
    Malinaker skrev 2017-05-25 09:46:27 följande:

    Hej!

    Jag har kört vlcd-pulver i snart 3 veckor. Innan dess fastade jag i 1 vecka, så jag har inte ätit fast föda på nästan 4 veckor. Jag har gått ner ca 7 kg. Hade ca 17 kg övervikt. Känns toppen! Jag mår jättebra med pulver. Har hamnat i ketos och har massor av energi. Jag har inte fuskat. Jag hade inte tänkt köra så länge men det har känts så bra att jag bara kör på. Har nästa lite ångest över att introducera mat igen. Jag kan varna dig att de 3- 4 första dagarna är hemska men stå ut - det blir mycket bättre! Mitt tips är att börja på en fredag så att du kan vila mycket. Jag kunde inte göra något dag 2 mer än att vara hemma och vila. Lycka till!


    Vad duktig du är!! Hurra!! Hoppas på att jag kan vara lika duktig som du låter som en dröm att få tillbaka sin energi, dit vill jag också komma! Känner mig så trött o hängig nu för tiden. Jag kommer äta enligt Modifast schema som dem har på sin sida, det känns skönt att få "rensa" magen ett tag.. känt mig så uppblåst dem senaste dagarna även fast man ätit bra och hållt sig ifrån massa skräp.

    Har du tränat nåt dessa veckor, promenader eller annat? Kämpa på, du är oerhört duktig som hållt dig ifrån annat än pulver själv är jag sockerberoende o får hemska sug titt som tätt...
Svar på tråden Modifast-metoden