• Anonym (Ja djäklar!)

    Varför köpte jag inte en Rabbit tidigare?!

    Minns när jag såg avsnittet i Sex And The City om hur Charlotte knappt kunde kliva ur sängen när hon köpt en Rabbit...

    SÅ sant!

    Köpte äntligen en, extra grov dessutom - och orgasmerna är ju helt GALNA! Har aldrig varit med om dess like, så ljuvligt skönt att man bara vill ha mer! Skulle kunna stänga in mig i en vecka med ett multipack batterier, hade jag vetat detta hade jag köpt en för länge sedan

    Skaffa er en bums om ni inte redan har, that´s all I´m sayin´...

  • Svar på tråden Varför köpte jag inte en Rabbit tidigare?!
  • Malin1Jo

    Tycker mer att sex med killar är överskattat. Själv med en rabbit kan man ta det lungt och verkligen lära känna sig själv och vad man gillar. Män stressar en och får man inte orgasm blir det synd om honom eftersom han känner press då. Har aldrig behövt fejka med min rabbit. Sen tror jag med att en del killar blir upprörda över att tjejer hellre leker själva än tillsammans med dem. Tjejer sexualitet ska liksom inte få finnas utan mannens.

  • Anonym (Föredrar leksak framför man)
    Malin1Jo skrev 2017-05-27 22:06:45 följande:
    Tycker mer att sex med killar är överskattat. Själv med en rabbit kan man ta det lungt och verkligen lära känna sig själv och vad man gillar. Män stressar en och får man inte orgasm blir det synd om honom eftersom han känner press då. Har aldrig behövt fejka med min rabbit. Sen tror jag med att en del killar blir upprörda över att tjejer hellre leker själva än tillsammans med dem. Tjejer sexualitet ska liksom inte få finnas utan mannens.

    Amen to that!
  • Cecese
    Anonym (bara bra) skrev 2017-05-27 16:48:23 följande:
    Testa en annan sort, det kan skilja en del. Teknik spelar in också. Tyckte först att den första jag hade kändes klumpig och konstig. Efter lite övande fick jag in tekniken och då SATAN! Kom så att jag halvt dog, och orgasmen slutade aldrig...
    Tror knappast det hjälper att testa en annan sort eftersom det gör ont som fan med vibrationerna och jag får absolut inte orgasm, bara ont. Känns ju onödigt när fingrarna fungerar bättre, är skönare, är gratis, går utan batteri och jag får orgasm. Fast ännu bättre är det ju att ha sex med en partner men i brist på det så får man fixa själv. 
  • Anonym (023)
    Anonym (Föredrar leksak framför man) skrev 2017-05-27 15:03:09 följande:

    Du menar njutningen av att ligga bredvid en man som somnar tre sek efter utlösning och sedan ligga sömnlös hela natten pga snarkningar och fisar smile2.gif
    Då är man ju med fel man Tungan ute
  • Anonym (Föredrar leksak framför man)

    Ligger bara med kvinnor nuförtiden, lika barn leka bäst Män kan jag vara vän med men sexet är helt enkelt inte tillräckligt skönt plus att många män bara vill ha sex enligt sina preferenser och villkor. Har fått de barn jag vill ha så nu lever jag livet utan att behöva "stå ut" med gnälliga karlar som tror att universum snurrar runt dem och deras kuk.

  • Mrs Okänd
    Malin1Jo skrev 2017-05-27 22:06:45 följande:

    Tycker mer att sex med killar är överskattat. Själv med en rabbit kan man ta det lungt och verkligen lära känna sig själv och vad man gillar. Män stressar en och får man inte orgasm blir det synd om honom eftersom han känner press då. Har aldrig behövt fejka med min rabbit. Sen tror jag med att en del killar blir upprörda över att tjejer hellre leker själva än tillsammans med dem. Tjejer sexualitet ska liksom inte få finnas utan mannens.


    Håller med här. Män tycker det är underbart med kvinnor som onanerar och de blir imponerade men det är för att de tror att det handlar om män...jag tycker att en rabbit många ggr är bättre än sex. Eller enklare kanske jag ska säga. Har väl inte haft sex med någon av dessa män som sägs leverera....
  • Neol
    Mrs Okänd skrev 2017-05-28 16:33:55 följande:
    Håller med här. Män tycker det är underbart med kvinnor som onanerar och de blir imponerade men det är för att de tror att det handlar om män...jag tycker att en rabbit många ggr är bättre än sex. Eller enklare kanske jag ska säga. Har väl inte haft sex med någon av dessa män som sägs leverera....
    Eller också tycker vi bara det är sjukt sexigt med kvinnor som onanerar oavsett vad ni tänker på... Många av oss är rätt okomplicerade som du nog vet vännen Kyss 
    Captain
  • Anonym (Funktion?)
    Anonym (Ja djäklar!) skrev 2017-05-27 17:41:15 följande:
    När du kommit på det kommer Tinder krascha av trycket
    Ok, så jag ändrade texten.

    Men nu tror inte tjejerna på mig. Lösning?
  • Fringe

    Jag har ingen och har aldrig provat. Men blir lite sugen måste jag säga. Vilken ska man köpa. Är ni alltid ensamma när ni använder dem, eller händer det ibland tillsammans med män/kvinnor?

  • Anonym (o)

    Samma här, klarar mig inte utan rabbiten. Hade f ö en sån där vanlig klitorisstimulator tidigare, så jävla mesigt jämfört med en rabbit! Som "tar" på rätt sätt, o på rätt ställen. 

  • Anonym (bara bra)
    Fringe skrev 2017-05-28 19:16:55 följande:

    Jag har ingen och har aldrig provat. Men blir lite sugen måste jag säga. Vilken ska man köpa. Är ni alltid ensamma när ni använder dem, eller händer det ibland tillsammans med män/kvinnor?


    Sidor såsom vuxen.se och passionofswede.se är sidor med många sexleksaker (utan att de har någon särskilt porrig eller överdriven framtoning). Det är inte helt fel att lägga några hundralappar extra på att testa lite olika varianter. Men just rabbit är populära eftersom de stimulerar både på insidan och utsidan.

    Det brukar även finnas recensioner etc på sidorna.

    Tror inte att du kommer att bli besviken, men det kanske kan ta några försök innan du hittar rätt teknik för dig.
  • Anonym (bara bra)
    Fringe skrev 2017-05-28 19:16:55 följande:

    Jag har ingen och har aldrig provat. Men blir lite sugen måste jag säga. Vilken ska man köpa. Är ni alltid ensamma när ni använder dem, eller händer det ibland tillsammans med män/kvinnor?


    Kan även lägga till att jag använder bådr själv och tillsammans med killen
  • John Homes

    Herregud, klart ni tjejer ska unna er en rabbit om den gör er lyckliga!
    Det är ju bara nåt för oss killar att inspireras av Cool

  • Påven Johanna II
    Neol skrev 2017-05-28 16:40:53 följande:
    Eller också tycker vi bara det är sjukt sexigt med kvinnor som onanerar oavsett vad ni tänker på... Många av oss är rätt okomplicerade som du nog vet vännen Kyss 
    Vafalls? Osexigt med kvinnor som onanerar?
  • kvarnfot
    Påven Johanna II skrev 2017-05-29 12:55:10 följande:
    Vafalls? Osexigt med kvinnor som onanerar?
    Nu skrev han väl precis tvärtom.... Tycker själv att det är det sexigaste som finns!
  • Påven Johanna II
    kvarnfot skrev 2017-05-29 14:11:08 följande:

    Nu skrev han väl precis tvärtom.... Tycker själv att det är det sexigaste som finns!


    Tyckte väl att det var olikt honom!????
  • Påven Johanna II

    Glömde flinosituationen från mobil. Jag skulle aldrig använda fler än ett skiljetecken.

  • Anonym (Ja djäklar!)
    kvarnfot skrev 2017-05-29 08:20:16 följande:

    TS, du är singel va?


    Nej, men jag antar att du är?

    Själv har jag ett 20-årigt förhållande "i bältet", still going strong - bland annat för att han är öppen till experimenterande sexuellt.
Svar på tråden Varför köpte jag inte en Rabbit tidigare?!