• Anonym (Yrke)

    Vilket yrke är attraktivast hos en potentiell partner hos manliga könet?

    Vilket yrke är attraktivast hos en potentiell partner hos manliga könet?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket yrke är attraktivast hos en potentiell partner hos manliga könet?
  • Anonym (Jo)
    kvarnfot skrev 2017-06-22 13:01:04 följande:
    Vad är det för fel på ingenjörer? Vi tjänar rätt bra och är ofta rätt trevliga och humoristiska.
    Maken är civilingenjör. 
  • Snickarn47
    Anonym (Money rules.) skrev 2017-06-21 21:52:53 följande:

    Inget av de nämnda yrkena gör mig intresserad.

    Min kille jobbar i den undre världen och håvar in sexsiffriga belopp skattefritt varje månad.

    Det tycker jag är ett attraktivt och spännande yrke.


    Ja hoppas inte han nyttjar samhället bara om han inte är med och delar på våra andras gemensamma utgifter i samhället , som vård skola och omsorg .
    Anonym (yessir) skrev 2017-06-22 08:31:16 följande:

    Bad boys är sexigt!


    Ja och deras flickvänner är mindre begåvade
  • Anonym (Money rules.)
    Snickarn47 skrev 2017-06-22 08:08:46 följande:
    Ja hoppas inte han nyttjar samhället bara om han inte är med och delar på våra andras gemensamma utgifter i samhället , som vård skola och omsorg .
    Hur menar du, tycker du inte de som bidrar till välfärden ska får del av den?


  • Anonym (Money rules.)
    Anonym (Money rules.) skrev 2017-06-22 16:19:52 följande:
    Hur menar du, tycker du inte de som bidrar till välfärden ska får del av den?
    De som inte bidrar till välfärden menar jag. Tycker du inte de ska få ta del av den?
  • Anonym (Money rules.)
    Anonym (yessir) skrev 2017-06-22 08:31:16 följande:
    Bad boys är sexigt!
    Ja, bad boys med pengar är stekhett och vem vill ha ett vanligt Svenssonliv?

    Panka bad boys är iskallt.
  • Snickarn47
    Anonym (Money rules.) skrev 2017-06-22 16:20:50 följande:

    De som inte bidrar till välfärden menar jag. Tycker du inte de ska få ta del av den?


    Exakt rätt uppfattat , har man gjort ett aktivt val att stå utanför då går man göra det hela vägen .

    Och är man en äkta " Bad Boy" så klarar man dig väl själv eller ???????
  • OF

    Apotekare/junky risk för tragiskt förhållande.

    Civilekonom= Medlem i trögfattades förening.

    Jurist eller ja dryg viktigpetter...

    Läkare= gillar att tafsa på andra och jobbar jämt.

    Tandläkare är ju självmordsbenägna. Vill man vara ensam i förhållandet så är ju en läkare bättre för han är ju iaf vid liv.

    Gymnasielärare viktigpetter med febless för lammkött.

    Nä tackar vet jag en ingenjör. Lösningsfixerad och räknar ut dina behov. Han kan ta tuffa beslut men tar ändå hänsyn till alla faktorer. En ingenjör ska det va ;)

  • Anonym (Money rules.)
    Snickarn47 skrev 2017-06-22 19:28:37 följande:
    Exakt rätt uppfattat , har man gjort ett aktivt val att stå utanför då går man göra det hela vägen .

    Och är man en äkta " Bad Boy" så klarar man dig väl själv eller ???????
    Ok, så tycker du inte att invandrarna som i många fall aldrig kommer arbeta också ska stå utanför välfärden?

    Min kille har både vita och svarta inkomster och vet hur man håller myndigheter på avstånd.

    Livet har sina goda stunder och jag gillar resor och shopping. Är inte intresserad av ett fattigt liv.
  • Snickarn47
    Anonym (Money rules.) skrev 2017-06-22 20:04:37 följande:

    Ok, så tycker du inte att invandrarna som i många fall aldrig kommer arbeta också ska stå utanför välfärden?

    Min kille har både vita och svarta inkomster och vet hur man håller myndigheter på avstånd.

    Livet har sina goda stunder och jag gillar resor och shopping. Är inte intresserad av ett fattigt liv.


    Läs vad jag skriver innan du svarar ,

    Ett aktivt val att inte betala skatt är att aktivt ta avstånd från det ansvar vi andra delar .

    Din Bad Boy hjälper på inget vis de invandrare som har det tufft här i sitt nya land .

    Det gör däremot dom som betalar skatt till skola och vård för de som kommer hit till oss .
  • Anonym (Money rules.)
    Snickarn47 skrev 2017-06-22 20:21:53 följande:
    Läs vad jag skriver innan du svarar ,

    Ett aktivt val att inte betala skatt är att aktivt ta avstånd från det ansvar vi andra delar .

    Din Bad Boy hjälper på inget vis de invandrare som har det tufft här i sitt nya land .

    Det gör däremot dom som betalar skatt till skola och vård för de som kommer hit till oss .
    Läs själv. Min kille har både vita och svarta inkomster.
    Han är en hårding och jag är hans prinsessa!

  • Snickarn47
    Anonym (Money rules.) skrev 2017-06-22 20:25:27 följande:

    Läs själv. Min kille har både vita och svarta inkomster.

    Han är en hårding och jag är hans prinsessa!


    Tror du är ett troll
  • Anonym (Money rules.)
    Snickarn47 skrev 2017-06-22 22:01:50 följande:
    Tror du är ett troll
    Nej, han kallar mig prinsessan!
  • Anonym (Money rules.)
    Snickarn47 skrev 2017-06-22 22:01:50 följande:
    Tror du är ett troll
    Nej, han kallar mig prinsessan!
  • Anonym (kräsen kvinna)

    Förmodligen läkare eftersom de talar om en människa som förmodligen har mycket empati och kunskap om kroppen och psyket. Men faller nte för högpresterande män med tidskrävande yrken och chefspositioner. Föredrar kreativa yrken eller pedagogiska.

  • Anonym (ufo)
    Anonym (kräsen kvinna) skrev 2017-06-22 22:09:06 följande:

    Förmodligen läkare eftersom de talar om en människa som förmodligen har mycket empati och kunskap om kroppen och psyket. Men faller nte för högpresterande män med tidskrävande yrken och chefspositioner. Föredrar kreativa yrken eller pedagogiska.


    HAHAHA- what?

    Har du nånsin talat med en kirurg?

    Jag känner några stycken och empati är inte riktigt det första man tänker på, det funkar inte att vara för empatisk tror jag när man med stadig hand ska in och skära i de delar av oss som bevarar livet.
  • Anonym (yessir)
    Anonym (Money rules.) skrev 2017-06-22 16:28:32 följande:
    Ja, bad boys med pengar är stekhett och vem vill ha ett vanligt Svenssonliv?

    Panka bad boys är iskallt.
    Precis så!
  • Anonym (Kom inte hit ;))
    Anonym (Skogsmulle) skrev 2017-06-22 12:58:07 följande:

    Inget av nämnda i omröstningen får det att kvittra i trosan. Min grej är skogshuggare.


    Min gubbe är skogshuggare så kom inte hit och ta han från mig ;) men håller med, det ska vara karlar som jobbar med kroppen så det syns att de är arbetare :) skulle aldrig vilja va ilag med en "kontorsnisse" som springer runt i kostym (det är nog det fulaste klädesplagg jag vet...).
  • Anonym (Personlighet)
    Anonym (kräsen kvinna) skrev 2017-06-22 22:09:06 följande:

    Förmodligen läkare eftersom de talar om en människa som förmodligen har mycket empati och kunskap om kroppen och psyket. Men faller nte för högpresterande män med tidskrävande yrken och chefspositioner. Föredrar kreativa yrken eller pedagogiska.


    Läkare har väl sällan empati, inte de jag mött i alla fall.
  • Anonym (Personlighet)
    kvarnfot skrev 2017-06-22 13:01:04 följande:

    Vad är det för fel på ingenjörer? Vi tjänar rätt bra och är ofta rätt trevliga och humoristiska.


    Jag gillar ingenjörer. Både maken och jag är civilingenjörer.
Svar på tråden Vilket yrke är attraktivast hos en potentiell partner hos manliga könet?