Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

    Tänder på tjejer som kissar!

    Jag tänder på samma sak. Är även galet förtjust i wet.
    Jag har talat om det för alla tjejer jag dejtat, och varit tillsammans med. Märkligt nog har alla utom en ställt sig nyfikna eller positiva till det. Kanske för att jag är säker på vad jag gillar och vem jag är...

    Jag tror inte heller jag skulle kunna vara med någon som inte accepterade mig för den jag är, och inte var nyfiken eller öppensinnad nog att prova.

  • Anonym (A)
    MrFlex skrev 2017-06-22 21:39:11 följande:
    Är man galet förtjust i någon kink så är det väl bra att avhandla det som du har gjort. Själv är jag mer "lätt nyfiken" på wet och har aldrig vågat ta upp det med en partner. Skammen vinner liksom över nyfikenheten.

    Har du aldrig tyckt det varit jobbigt att ta upp detta vid en ny relation?
    Nej, egentligen inte. Jag har alltid tagit upp det redan på tidigt stadie. Då man först brukar börja prata om sex, och då frågan om vad man gillar dyker upp.
    Sen brukar jag i och för sig inte säga att jag är "galet förtjust", eller säga att det är någon dealbreaker. Men det har alltid väckt frågor och nyfikenhet, inte alltid helt positivt. Men så småningom har alla ställt sig nyfikna att prova på något sätt.
  • Anonym (A)
    Anonym (..) skrev 2017-06-22 19:39:24 följande:
    Gillar du när dom kissar på dig också?
    Ja, med rätt tjej/kvinna gillar jag det också. Men då ska det vara mer passion och riktig kärlek.
Svar på tråden Tänder på tjejer som kissar!