• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

    Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

    Hej!

    Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

  • Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Anonym (23)

    Detta kan då knappast vara vetenskapligt bevisat eller någon slags universell sanning. Jag skulle aldrig i mitt liv ens titta åt en sådan kille, de äcklar mig bara något så fruktansvärt. 
    Killar som imponerar på mig är smarta, roliga och udda. 

  • Anonym (snyggt)

    Samtliga deltagare i PH är ju patetiska oavsett kön (undantag finns säkert, det gör det alltid).

    Samir med anhang får säkert ligga så mycket de vill med diverse plastbröst, men hur mycket jag än försöker så kan jag inte för mitt liv pressa fram någon avundsjuka. Till att börja med betyder ju detta runt-liggande att man aldrig skapar en djup relation. Personligen skulle jag bara må dåligt av en massa ytliga relationer.

    Vidare tycker egenskapen jubelidiot är sjukt osexig.

  • Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)
    Anonym (V) skrev 2017-06-28 17:32:21 följande:
    Och jag som är i din ålder äcklas av dessa killar, skulle inte ta i dem ens med tång. Så att du attraheras av dem har knappast med din ålder att göra.
    Vi är olika. Gillar kaxiga "blattekillar" med muskler. Så roligt med killarna i tråden som har svårt för att få ligg, Samir behöver bara titta på en tjej så kommer hon...såg honom i Sth när jag var där senast...trodde jag skulle döööööö......så jävla snygg e han!
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 19:17:02 följande:
    Vi är olika. Gillar kaxiga "blattekillar" med muskler. Så roligt med killarna i tråden som har svårt för att få ligg, Samir behöver bara titta på en tjej så kommer hon...såg honom i Sth när jag var där senast...trodde jag skulle döööööö......så jävla snygg e han!
    Har man svårt för att få ligg bara för att man inte vill ligga med dig?
  • Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-28 19:23:36 följande:
    Har man svårt för att få ligg bara för att man inte vill ligga med dig?
    Nej, men diskussionsforum på nätet är fulla av trådar om killar som inte får komma till. Och mitt tips att skaffa lite muskler, tatueringar och attityd. Vi tjejer vill ha killar som kan ta för sig!!
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 19:27:13 följande:
    Nej, men diskussionsforum på nätet är fulla av trådar om killar som inte får komma till. Och mitt tips att skaffa lite muskler, tatueringar och attityd. Vi tjejer vill ha killar som kan ta för sig!!
    Tråden handlar om vad DU vill ha. Inte om vad "vi tjejer" vill ha.
  • Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)
    Anonym (Nej) skrev 2017-06-28 20:43:52 följande:
    Tråden handlar om vad DU vill ha. Inte om vad "vi tjejer" vill ha.
    Vad vill du ha då? En tanig mes?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 21:10:21 följande:
    Vad vill du ha då? En tanig mes?
    Vad just jag vill ha är ointressant för alla som läser här. Jag nöjer mig med att påpeka att vad "vi tjejer" vill ha varierar.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 19:27:13 följande:

    Nej, men diskussionsforum på nätet är fulla av trådar om killar som inte får komma till. Och mitt tips att skaffa lite muskler, tatueringar och attityd. Vi tjejer vill ha killar som kan ta för sig!!


    Vad gör du här ens? Sök du till PH och såga män som inte får ligga och kvinnor om inte har samma smak som du. Sluta tro att du pratar för alla kvinnor. Kn*lla är sjukt skönt men vad gör du sen, ligger och trycker dessa "blattar", som du uttrycker det, på bröstmusklerna och pumpar upp deras attityd till än mer outhärdligt slag. Är själv okej tränad med en kropp över medel men jag har ingen tatuering och deras snarare brist på attityd är inget att tråna efter. Helst vill man ju kunna föra en konversation efter ett ligg snarare än att studera tatueringar. Din osäkerhet lyser igenom.
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 19:27:13 följande:
    Nej, men diskussionsforum på nätet är fulla av trådar om killar som inte får komma till. Och mitt tips att skaffa lite muskler, tatueringar och attityd. Vi tjejer vill ha killar som kan ta för sig!!
    Det är ingen hemlighet att killar som käkat piller som gjort dem till knäppa muskelberg också har viss framgång på ONS-marknaden.

    Men annars håller jag med dig. Det är vettigt att träna och hålla sig i god form. Vältränad är sexigt, vilket gäller båda könen.

Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!