• Anonym (under your spell)

    SNYGGA KILLAR gör mig till en idiot!

    Nu har jag träffat en SÅN igen trots att jag lovat mig själv att försöka se innanför någons skal för omväxlings skull och att min nästa dejt skulle vara med en bra person (man) som skulle gilla mig på riktigt!

    Men så klart så ser han ut som Adonis x 10 och jag blev en blöt fläck fort våra blickar möttes. Skulle kunna leva uteslutande på hans magnifika kropp, han är ju självklart perfekt utrustad precis överallt och fått alla Guds belöningar förutom mentalt:( Ändå har han inte ens lyckats tillfredsställa mig en enda gång, knappt ens knulla mig ordentligt. Han är inte ens särskilt trevlig och vill bara ses på sina villkor. Han har självklart fler tjejer än han kan hantera men jag min dumma idiot har ju gått på hans billiga förföriska knep och ord att jag är speciell, vilket jag vet att jag är iallafall sexuellt men faktiskt även persolighetsmässigt även om han inte kan se det!

    Var ju själv bara ute efter en kk men som alltid med dessa exceptionellt snygga grabbar faller jag som en kägla,  blir ett kolli, en total slav under deras uppenbarelse. Skulle jag börja dejta någon ny en mindre snygg t ex kan jag inte sluta jämföra denna nya med skönheten jag försöker komma över.

    Vad är det med vackra utseenden och karismatiska människor som har sån makt över en och hur blir man fri och nöjer sig med mindre?

    Jag kan föreställa mig kommentarerna som kommer att komma;) Men jag är genuint intresserad om det finns andra med samma läggning som jag. För det är nog en läggning att vara så besatt av det visuella som jag iallafall som kvinna?!

  • Svar på tråden SNYGGA KILLAR gör mig till en idiot!
  • Anonym (kvinna)

    Jag skrattade högt när jag läste för du skriver väldigt bra och roligt, även om det är en seriös fråga. 

    Du får ha lila solglasögon eller nåt, så de ser lite mindre fina ut :) 

  • Anonym (under your spell)
    Anonym (kvinna) skrev 2017-07-09 13:51:56 följande:

    Jag skrattade högt när jag läste för du skriver väldigt bra och roligt, även om det är en seriös fråga. 

    Du får ha lila solglasögon eller nåt, så de ser lite mindre fina ut :) 


    Tack!!! Ska testa detta:))
  • Anonym (under your spell)
    Anonym (utseeedetet) skrev 2017-07-09 14:07:25 följande:
    Folk med lågt iq går på en sak bara,säger mycket om dig som person
    Ja det säger att jag är otroligt intelligent och underbar men att jag älskar att ha vackra saker omkring mig. Föredrar solnedgångar framför molniga kvällar alla dagar i veckan;)
  • Queennr1

    Obegripligt faktiskt. Särskilt när han inte ens är bra i sängen. Själv börjar jag tycka snubbar som är osympatiska är fula så fort de visar dessa sidor oavsett hur vackra de är. De blir omedelbart lika intressanta som lodisen som bor under bron.

  • Nimzay
    typisktsvenskt skrev 2017-07-09 14:05:52 följande:

    Väldigt typiskt den svenska kvinnan,går enbart på uttsende, tror det har med lågt iq att göra. Skulle aldrig välja en svensk tjej just pga ni är totalt efterblivna 


    Ok. Intressant att veta, skulle för min del aldrig vilja en kille som uttrycker sig så korkat som du. Så jag för min del lägger mig inte ner och gråter för att du inte skulle välja till exempel mig som tjej.
    Anonym (utseeedetet) skrev 2017-07-09 14:07:25 följande:
    Folk med lågt iq går på en sak bara,säger mycket om dig som person
    Jag tycker trådstarten ger uppfattningen om att ts i grunden är en förnuftig person som egentligen vet att det är insidan som räknas. För övrigt behöver inte iq avgöra ifall man är en vettig människa på det stora hela eller hur man är som person.
  • Anonym (under your spell)
    Nimzay skrev 2017-07-09 14:18:17 följande:
    Ok. Intressant att veta, skulle för min del aldrig vilja en kille som uttrycker sig så korkat som du. Så jag för min del lägger mig inte ner och gråter för att du inte skulle välja till exempel mig som tjej.
    Anonym (utseeedetet) skrev 2017-07-09 14:07:25 följande:
    Folk med lågt iq går på en sak bara,säger mycket om dig som person
    Jag tycker trådstarten ger uppfattningen om att ts i grunden är en förnuftig person som egentligen vet att det är insidan som räknas. För övrigt behöver inte iq avgöra ifall man är en vettig människa på det stora hela eller hur man är som person.
    Tack!!!;)
  • Nimzay
    Anonym (utseeedetet) skrev 2017-07-09 14:19:25 följande:
    Saker? pratar vi inte om människor?konstigt du är inteligent enligt dig själv men vet inte skillnaden på ett levande organism och dött ting ,hmmm komsikt 

    Nej du är helt klart under inteligent sen kommer du råka illa ut med ditt beteende, kvinnor som springer runt och väljer kriminella badboys råkar alltid illa ut för eller senare 
    Uppenbarligen vet du inte vad intelligens innebär.
  • Anonym (under your spell)
    Anonym (utseeedetet) skrev 2017-07-09 14:19:25 följande:
    Saker? pratar vi inte om människor?konstigt du är inteligent enligt dig själv men vet inte skillnaden på ett levande organism och dött ting ,hmmm komsikt 

    Nej du är helt klart under inteligent sen kommer du råka illa ut med ditt beteende, kvinnor som springer runt och väljer kriminella badboys råkar alltid illa ut för eller senare 
    Jag är så pass intelligent att jag kan urskilja ironi och tolka metaforer. Även dåliga människor utan humor.

    Dock har du möjligen en poäng i sista meningen.Känslomässigt råkar jag ofta ut men faller aldrig för kriminella badboys även om en vacker man ju är kriminellt nog;)
  • Nimzay
    typisktsvenskt skrev 2017-07-09 14:21:37 följande:
    Jag är upptagen,  min sambo är inte en låg inteligent under livsform som går efter uttseendet eller tatueringar eller hur kriminell jag är (ostraffad) 

    Varför tycker de det är så hemskt med icke yttliga människor? 
    Värst vad intressant info du ger...

    Jag tycker inte det är hemskt med icke ytliga människor (om det var det du undrade). Men jag gillar inte när folk använder ord som intelligenskvot(iq) och intelligens i helt fel sammanhang.
  • Queennr1
    Anonym (utseeedetet) skrev 2017-07-09 14:19:25 följande:

    Saker? pratar vi inte om människor?konstigt du är inteligent enligt dig själv men vet inte skillnaden på ett levande organism och dött ting ,hmmm komsikt 

    Nej du är helt klart under inteligent sen kommer du råka illa ut med ditt beteende, kvinnor som springer runt och väljer kriminella badboys råkar alltid illa ut för eller senare 


    Innan man klagar på andras intelligens är det bra om man själv lär sig uttrycka sig på ett förståeligt sätt. Just saying...

    För din del känns det som att det är rätt kört, vare sig med eller utan vackert fejs.
Svar på tråden SNYGGA KILLAR gör mig till en idiot!